سرمربی تیم ملی والیبال نشسته خبر ممنوع الخروجی مرتضی مهرزاد را تکذیب و تاکید کرد که این تیم با در اختیار داشتن این بازیکن در مسابقات قهرمانی جهان شرکت خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهروز عطایی به ماجرای پیش آمده بین او و محمدجواد معنوی‌نژاد واکنش نشان داد.
سرمربی تیم ملی کبدی مردان گفت: هند با همه ستارگان پروکبدی به قهرمانی آسیا آمده بود. پتانسیل و توان تیم‌ آنها همین است که دیدیم و چیز جدیدی برای ارائه ندارند.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری به غیبت کیانوش رستمی در رکوردگیری این تیم برای انتخاب نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی واکنش نشان داد.
محمدرضا تندروان درباره اتفاقاتی که طی دو هفته اخیر برای تیم ملی والیبال رخ داد صحبت کرده است. ‌
«ارسون یانال» سرمربی ترکیه‌ای که از تیم استقلال تهران پیشنهاد همکاری دریافت کرده است، یکی از گزینه‌های هدایت تیم فنرباغچه هم محسوب می‌شود.
سرمربی تیم هندبال سپاهان اصفهان از حواشی و اتفاقات فینال لیگ هندبال ایران گلایه کرد.
سرمربی تیم ملی هندبال، رقابت در مسابقات انتخابی المپیک پاریس را سخت توصیف کرد.
سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری گفت: سعید علی حسینی اعلام کرده که فدراسیون به نامه‌هایش پاسخ نداده و مطابق با قرارداد به تعهداتش عمل نکرده است.
سرمربی تیم ملی بسکتبال که بعد از جراحی حامد حدادی با او در ارتباط بوده، به نقل از خودِ این بازیکن گفت که جراحی بدون مشکل بوده اما در عین حال تاکید کرد که این بازیکن در دیدارهای آتی غایب است.
سرمربی تیم ملی بسکتبال که بعد از جراحی حامد حدادی با او در ارتباط بوده، به نقل از خودِ این بازیکن گفت که جراحی بدون مشکل بوده اما در عین حال تاکید کرد که این بازیکن در دیدارهای آتی غایب است.
سخنگوی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه این فدراسیون در حال گفتگو و بررسی برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی است، به احتمال حضور یک نایب رئیس تحمیلی برای کمیته بانوان واکنش نشان داد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد که علاقه‌ای برای حضور در تیم ملی بلژیک به جای «روبرتو مارتینز» ندارد.
علی ارسلان قهرمان خوب و دارای شخصیت حرفه‌ای ارزشمندی است؛ اما طبق قوانین اتحادیه جهانی، تغییر تابعیت به صربستان داده و برای بازگشت به ایران ۲ سال زمان نیاز دارد و شاید اصلا او نخواهد برای ایران کشتی بگیرد.»
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در واکنش به سقوط بازیکنان این تیم در رنکینگ جهانی گفت: فقط عملکرد بازیکنان در این رده‌بندی تاثیرگذار نیست اما به هرحال جای نگرانی دارد.
میرشاد ماجدی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نخستین فردی که جلسه این هیات را ترک کرد.
میرشاد ماجدی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نخستین فردی که جلسه این هیات را ترک کرد.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال اعلام کرد، تصمیم‌گیری در مورد سرمربیگری تیم ملی فوتبال کشورمان فعلاً در دستور کار هیئت رئیسه این فدراسیون است.
وزیر ورزش در واکنش به ابهام در مورد سرمربی تیم ملی فوتبال و احتمال تغییرات برای حضور در جام جهانی گفت: هنوز که اردو شروع نشده است، اجازه بدهید اردو شروع شود تا بعد!
بهروز عطایی با انتشار یک استوری اینستاگرامی به حواشی ایجاد شده در مورد جر و بحث با محمد طاهر وادی واکنش نشان داد.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: بحث مجوز حرفه‌ای برای ما مهم است و نباید استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا بیرون باشند.
سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان در حاشیه برپایی اردوی آماده سازی ملی پوشان برای حضور در رقابتهای آسیایی و جهانی به بحث عدم دعوت از برخی نفرات به این تمرینات واکنش نشان داد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ضمن تایید درگیری با حامد حدادی و تاکید بر اینکه مشکل ایجاد شده برطرف شده است، در مورد دیدار پیش رو با ژاپن و شرایط ملی پوشان برای این رقابت توضیح داد.
بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران، به انصراف سید محمد موسوی از حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان واکنش نشان داد.
علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس نسبت به باخت تحقیر آمیز سجاد غریبی در مسابقات غیرمجاز بوکس در خارج از کشور واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ