احتمال تاثیر پساب پتروشیمی‌ در مرگ ماهیان ماهشهر بسیار کم است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فسخ یک طرفه بیرانوند با پرسپولیس تمام نقل و انتقالات تابستانی ایران را تحت تاثیر خود قرار داد. مذاکره او با استقلال و احتمال رفتنش به اردوگاه رقیب سنتی موجب واکنش از سوی افراد مختلفی شده است.
قیمت جهانی طلا در معاملات اولیه آسیا امروز(دوشنبه) با افزایش ارزش دلار کاهش یافت زیرا احتمال افزایش بیشتر نرخ بهره فدرال رزرو بر جذابیت شمش تاثیر گذاشته است.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: با توجه به شرایط کنونی، احتمالاً تا پایان هفته مجدد کاهش یک تا ۳ درصدی در قیمت‌ طلا و سکه داشته باشیم.
فخار گفت: در کل همه آلاینده‌های محیطی و به طور صد درصدی ژنتیک در بروز آلرژی تاثیرگذارند. تاثیر ژنتیک به حدی است که بچه‌هایی که والدین آن‌ها دچار آلرژی غذایی هستند ریسک بروز آلزژیک در آن‌ها بیشتر می‌شود. هر چه فرد به سمت تغذیه سالم و مصرف سبزیجات، میوه و پروتئین کافی برود و از خوردن فست فود و انواع غذا‌هایی که افزودنی کمتری دارند بپرهیزد احتمال بروز آلرژی در وی کمتر می‌شود.
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق تاتنهام، در مذاکراتی که با مالکان چلسی داشته آن‌ها را تحت تاثیر قرار داده و به این ترتیب احتمال انتخاب او به عنوان جانشین گراهام پاتر بیشتر شده است.
قیمت نفت تحت تاثیر نگرانی سرمایه‌گذاران نسبت به احتمال بروز رکود در آمریکا و تقاضای ضعیف‌تر برای سوخت، در معاملات روز پنجشنبه به روند افزایشی که در دو روز گذشته داشت پایان داد و کاهش پیدا کرد.
به نظر می‌رسد مصرف نوشیدنی‌های گازدار، شیر و آب‌میوه‌های طبیعی احتمال ابتلا به این عارضه تخریب‌کننده دستگاه عصبی را افزایش می‌دهد
تحقیقات در مورد رفتار سازمانی خواب را عامل مهمی برای موثر بودن در کار تشخیص داده است. یافته‌ها نشان می‌دهند شب‌هایی که کارمندان خواب خوبی داشته اند (یعنی کیفیت یا مدت زمان خواب بیش تر) روز بعد در انجام وظایف اصلی شان بهتر عمل کرده و در محل کار مشارکت بیش تری داشته و به احتمال زیاد از همکاران شان حمایت کرده‌اند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه تیمش یک خانواده عاشق بردن است، به احتمال حذف این تیم از آسیا و تاثیر این اتفاق بر عملکرد استقلا واکنش نشان داد و گفت: ۱۱ امتیاز را به ما ندادند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه تیمش یک خانواده عاشق بردن است، به احتمال حذف این تیم از آسیا و تاثیر این اتفاق بر عملکرد تیمش واکنش نشان داد و گفت: ۱۱ امتیاز را به ما ندادند.
کمیسر اقتصادی اروپا می گوید احتمال دارد بحران بانکی تازه در آمریکا ، اتحادیه اروپا را به طور غیر مستقیم تحت تاثیر قرار دهد.
پژوهشگران هشدار می‌دهند که اختلال خواب در حال افزایش است و حدود ۱۰ تا ۳۰ درصد از بزرگسالان آمریکایی را تحت تاثیر قرار می‌دهد و اضافه می‌کنند که احتمال حمله قلبی در افراد مبتلا به دیابت و بی‌خوابی دو برابر بیشتر است.
به احتمال قوی در نشست این هفته هیات رئیسه که قرار است، سه شنبه در تهران برگزار شود دو عضو تاثیر گذار غیبت خواهند داشت.
بارش شدید برف در مناطق شمالی تهران، شهرآورد امیدها را تحت تاثیر خود قرار داده است.
رئیس بخش زلزله‌شناسی مهندسی و خطرپذیری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: گسل مسببِ زلزله ترکیه، ربطی به گسل‌های ایران ندارد و احتمال وقوع زلزله در تبریز را تحت تاثیر فعالیت گسل «آناتولی شرقی» رد می‌کنیم.
وقتی صحبت از کاهش خطر سکته مغزی در میان زنان می‌شود، تحقیقات جدید نشان می‌دهد که هر چه یک زن در طول زندگی اش بیشتر در معرض استروژن قرار گیرد، بهتر است.
معاون پیشگیری از معلولیت‌های سازمان بهزیستی گفت: کودکان ناشنوا باید در ۳ سال اول تولد شناسایی و فوری درمان شوند، هر چه دیرتر تشخیص داده شود توان و موفقیت عمل کمتر می‌شود.
در موقعیت کنونی احتمال اینکه برنامه جامع اقدام‌مشترک یا هر نوع توافقی که منتج به تسهیل فروش نفت و بازگشت منابع حاصل از صادرات نفت شود، امری تقریبا محقق‌نشدنی است. به‌طور کلی ناامیدی در این زمینه طی چند وقت اخیر باعث شد تا حدودی نرخ اسکناس آمریکایی تحت‌تاثیر قرار گیرد. با توجه به تشدید تقاضا و تشکیل موجی از خرید مشاهده می‌شود که سطوح حمایتی فعلی دلار در بازار آزاد تقریبا تثبیت ‌شده‌است. آن‌طور که به‌نظر می‌رسد، بازار در حال کف‌سازی در ارقام شکل‌گرفته برای نرخ دلار است.
مازیار غلامی مدیرکل اداره هواشناسی استان تهران با بیان اینکه طی امروز بارش برف و کولاک در تهران پیش‌بینی می‌شود، گفت: این پدیده جوی تا حدود ۲۴ ساعت استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. کوهنوردان به دلیل پدیده مه و کولاک از صعود به ارتفاعات بپرهیزند.
عملکرد اعضای هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس زنگ خطر را برای تغییر برخی از آنها به صدا درآورده اما در صورت تغییر رویکرد و خروج از «بی تاثیر» بودن ممکن است این اتفاق رخ ندهد.
روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد از احتمال تاخیر یا کنسلی تعدادی از پرواز‌های خروجی و ورودی مهرآباد به دلیل شریط نامناسب جوی خبر داد.
تیم ملی ایران طی پنج حضور قبلی خود در جام جهانی نمایش های متفاوتی در بازی آخر دور گروهی داشته است.
آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا گفت که عربستان سعودی می دانست کاهش تولید نفت به تقویت درآمدهای روسیه و احتمال کاهش تاثیر تحریم ها بر این کشور منجر خواهد شد.
وزیر دارایی فرانسه امروز یکشنبه گفت که فشار بر انرژی در این کشور موجب بار بدهی اضافی 12 میلیارد یورویی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ