چهار ستاره اصلی تیم ملی مراکش در بازی با فرانسه به معنای واقعی کلمه، ضعیف و کم اثر بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نقشه جهنمی سعودی‌ها در حال آماده شدن است و آنها می‌خواهند چهار نام بزرگ فوتبال جهان را سال بعد به لیگ فوتبال خود ببرند. لوکا مودریچ نیز در این لیست حضور دارد.
نقشه جهنمی سعودی‌ها در حال آماده شدن است و آنها می‌خواهند چهار نام بزرگ فوتبال جهان را سال بعد به لیگ فوتبال خود ببرند. لوکا مودریچ نیز در این لیست حضور دارد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، به مدیران این باشگاه اعلام کرده که باید هرچه زودتر برای فروش چهار بازیکن اقدام کنند.
انتقال مارکو آسنسیو به پاری سن ژرمن با قراردادی تا سال 2027 دقایقی پیش رسمی شد.
انگولو کانته با عقد قراردادی چهار ساله به مبلغ 100 میلیون یورو، رسما به الاتحاد عربستان پیوست.
۴ بازیکن جوان تیم ملی بزرگسالان با هماهنگی ایجاد شده میان رصا عنایتی و امیر قلعه‌نویی به تیم امید می‌روند.
مس رفسنجان در شرایطی با چهار گل ملوان را شکست داد که هیچ‌یک از انزلی‌چی‌ها نتیجه نقش بسته روی اسکوربرد را باور نمی‌کرد و شاید خود محمد ربیعی هم در روز غیبت ستاره‌هایش چنین انتظاری نداشت.
چهار بازیکن خارجی الهلال عربستان امروز در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر اوراواردز ژاپن ماموریت حساسی خواهند داشت.
دنی سبایوس امشب در غیاب لوکا مودریچ در ترکیب ثابت رئال مادرید برابر آلمریا به میدان خواهد و این فرصت را دارد تا در چهار بازی پیش رو ثابت کند شایسته ماندن در این باشگاه است.
ظرف چهار سال گذشته، 6 نفر از مربیانی که هدایت تیم های رونالدو را بر عهده داشته اند، از زمین بازی اخراج شده اند.
آلن شیرر تیم منتخب خود در لیگ جزیره طی فصل کنونی را اعلام کرد که محتمل‌ترین گزینه شکستن رکورد خودش در نوک پیکان خط حمله آن حضور دارد.
ریاض محرز یکی از مهم‌ترین ستاره های منچسترسیتی در این فصل بوده است.
با درگذشت پله، او به دیه‌گو مارادونا، یوهان کرویف و آلفردو دی استفانو، سه ستاره کلاسیک جهان فوتبال پیوست.
با رسیدن سیاوش یزدانی به شرایط آمادگی، ساپینتو در سپردن قلب دفاع تیمش به زوج‌های خط دفاعی استقلال در نیم‌فصل اول و دوم لیگ گذشته مردد خواهد شد.
«محمد صلاح» پس از پیروزی مراکش مقابل پرتغال در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی هیچ واکنشی نداشت و این امر جنجال گسترده ای را در شبکه های اجتماعی به راه انداخت.
ریاض محرز، بازیکن تیم ملی الجزایر می‌گوید از حضور تیم ملی مراکش در میان 8 تیم مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر احساس افتخار می‌کند.
یاسین بونو، دروازه‌بان تیم ملی مراکش، در گفت‌وگوی کوتاهی درباره پیروزی مقابل اسپانیا در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی قطر صحبت کرد.
یکی از نکات جالب توجه تمرینات تیم ملی حساسیت ویژه کی‌روش بر روی خط دروازه است.
دمای هوا در فصل زمستان در اوکراین می تواند به ۳۰ درجه زیر صفر برسد که به طور جدی امکان مانور ارتش این کشور را تحت تأثیر قرار می دهد.
کنترل علی پروین در زمین مسابقه با چند نفر میسر می‌شد، او همیشه در محاصره بازیکنان زیادی بود تا نتواند از هوش ذاتی خود استفاده کند.
کنترل علی پروین در زمین مسابقه با چند نفر میسر می شد، او همیشه در محاصره بازیکنان زیادی بود تا نتواند از هوش ذاتی خود استفاده کند.
جردن باروز، کشتی‌گیر سرشناس آمریکایی، با مدال طلایی که در رقابت‌های جهانی به دست آورد رکورد جدیدی را به نام خودش ثبت کرد.
شاید این ایده مورد علاقه توده هواداران فوتبال نباشد و اعتراض تماشاگران علیه سرمربی تیم را هم برانگیزد اما نکونام و فولاد با این روش توانستند مدعی عنوان قهرمانی را متوقف کنند.
مدافع محبوب یحیی گل‌محمدی روز کم‌اشتباهی در اولین بازی خانگی فصل تجربه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ