سن مهاجم پرسپولیس موجب شده تا او در فهرست جدید تیم المپیک ایران قرار نگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا علت تأخیر صدور گذرنامه‌ها را اعلام کرد و از افزایش ساعت کاری ادارات پلیس گذرنامه تا ساعت ۱۹ خبر داد.
یکی از دلایلی که بدن شما ممکن است میل به خوردن مواد غیرخوراکی را داشته باشد، این است که شما مواد مغذی کافی دریافت نمی‌کنید.
یک کارشناس اقتصادی با انتقاد از رشد تعداد مناطق آزاد کشور گفت: به نظر می رسد برخی از نمایندگان مجلس برای احداث مناطق آزاد دیدگاه محلی دارند.
احسان صفایی معاون خدمات شهری شهرداری منطقه یک گفت: بر اساس بررسی‌های کارشناسی ۱۷۹ درخت در خیابان، ولی عصر (عج) به عنوان درختان خشک ثبت شده‌اند، گفت: این درختان باید به مرور قطع و درختان جدید جایگزین آن‌ها شوند.
به دلیل حضور در تست های ایفمارک، نکونام نمی تواند برای نشست خبری، راهی سازمان لیگ شود.
ساکت الهامی زمانی که سرمربی هوادار بود، بعد از پیروزی تیمش در جام حذفی گفت من با چند تا پیرز‌ن هم این‌ها را می‌برم و مهرداد رضایی در لیگ این‌گونه جوابش را داد. حالا الهامی بعد از پیوستن به مس این بازیکن را از تیم خط زده. رضایی هم علت کنار گذاشته شدنش را این شادی پس از گل اعلام کرده است. / منبع: فارس
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید براینکه بی‌حرمتی به قانون حجاب خط قرمز ماست، گفت: دستور توقیف یکی از جشنواره‌های فیلم کوتاه را به علت بی‌توجهی به قانون حجاب صادر کردیم.
اگر در چین طی ۴ دهه ۸۰۰ میلیون نفر از زیر خط فقر مطلق بیرون آمدند، نتیجه غلبه ادبیات توسعه بر شعار گرایی بود و اگر در ایران ۳۰ میلیون نفر زیر خط فقر هستند که یک سوم شان در همین یک دهه اخیر فقیر شده اند، به علت غلبه شعارگرایی بر ادبیات توسعه بوده است.
رضا عنایتی به علت خط زدن نام مهدی ترابی، شهریار مغانلو و پیام نیازمند از لیست تیم امید برای مسابقات آسیایی هانگژو اشاره کرد.
آنطور که بخش رسانه تیم ملی اعلام کرده، اللهیار صیادمنش به علت برگزاری مراسم ازدواجش از اردوی ایران خط خورده است.
سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه علت اختلال مترو در خط ۳ را تشریح کرد.
علت دعوت نشدن ستاره استقلال به تیم ملی مشخص شد.
فدراسیون فوتبال علت غیبت چهار بازیکن در لیست تیم ملی را توضیح داد.
مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال پیکان به علت سانحه تصادف راهی بیمارستان شد.
اریک تن‌هاخ به انتقادها از او بابت استفاده از ووت وخهورست در خط حمله یونایتد واکنش نشان داد و گفت علت اصلی بازی کردن مهاجم هلندی قدرت بدنی و آمادگی جسمانی بالای او است.
کارشناس خبره فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی گفت: برخی به دنبال شیطنت هستند تا با ایجاد اختلاف بین افراد صورت مسئله علت بسته شدن دیزین را پاک کنند.
کارشناس خبره فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی گفت: برخی به دنبال شیطنت هستند تا با ایجاد اختلاف بین افراد صورت مسئله علت بسته شدن دیزین را پاک کنند.
اردوغان با اشاره به عمق شدید خسارت و تخریب زلزله در ۱۰ استان جنوبی ترکیه و حجم تخریبات زیاد آن در مساحت ۵۰ کیلومتری خط زلزله گفت: تردد در برخی از جاده‌ها و خیابان‌ها به علت ریزش آوار ناشی از زلزله و نیز برخی مسیر‌های جاده‌ای نیز به علت شرایط جوی و بارش برف مسدود شد و همین امر امدادرسانی را با مشکل مواجه کرد.
حادثه تلخ و گنگ بود، علت آتش هم نامشخص. خیلی زود نیرو‌های امدادی خود را به مهلکه رساندند. شلوغ شد، آن‌قدر شلوغ که صدابه‌صدا نمی‌رسید. انبوه جمعیت نیرو‌های امدادی در رنگ‌های مختلف خط کشیدند، خودرو‌های ماموران نجات هم شانه‌به‌شانه هم ایستاده بودند.
لهستان از کشف یه نشتی در خط لوله انتقال نفت روسیه به اروپا خبر داده که هنوز علت آن مشخص نیست.
بازیکن سابق استقلال می‌گوید که علت کنار گذاشته شدن او، انتشار یک استوری حمایتی از وریا غفوری بوده است.
منابع صهیونیستی علت پشت پرده ورود دوباره تشکیلات خودگردان به روند سرکوب فلسطینی ها در کرانه باختری، را اعلام کردند.
جلال علمدار، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد با تأیید خبر قطعی آب در برخی مناطق شهر یزد اظهار داشت: این قطعی به دلیل ایجاد حفره در خط انتقال شهری رخ داده است.
شرکت فورد از اخراج سه هزار نیروی کار این شرکت که عمدتاً در آمریکای شمالی و هند کار می‌کنند به علت تلاش برای تولید بیشتر خودروهای برقی خبر داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ