لهستان از کشف یه نشتی در خط لوله انتقال نفت روسیه به اروپا خبر داده که هنوز علت آن مشخص نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کشف کاشی‌های پنهان در کاخ گلستان،سفر وزیر میراث به پاکستان،اعلام اولویت‌های پژوهشگاه میراث فرهنگی و نشستی درباره اصالت نقش برجسته از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
رسوایی کشف مواد مخدر در کاخ سفید و هم چنین سیاست‌های ضد آمریکایی عربستان در کنار لزوم خروج آمریکایی ها از سوریه، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
بدنِ این سوسمار‌های منقرض‌شده حجیم و عضلانی بوده و تیغ‌های بسیار خشنی روی پوستِ ضخیمِ زره‌مانندشان داشتند که باعث شده نام‌های دیگری از قبیلِ مِگاچانک Mega Chonk و چانکاسورس Chonkasaurus نیز به آن اتلاق شود. [چانکی در انگلیسی به معنای گرد و تپل است.]
این چراغ که حین حفاری‌های اصلی سایت پیدا شد، احتمالاً مدت‌ها پس از ساخته شدن در قرن یکم پس از میلاد، به داخل یک گودال افتاده است. مقدار سرب موجود در بدنۀ برنزی این چراغ بسیار زیاد است و به همین دلیل این دست‌سازه نمایی نقره‌ای پیدا کرده است.
این سنگ‌نگاره‌ها شامل انواعی از تصاویر از کشتی گرفته تا انسان و شمایل‌های حیوانی از جمله موجوداتِ چهارپایی است که احتمالاً باید اسب باشند.
۱۱۵ سال از کشف نفت در ایران می‌گذرد، اما وضعیت شهر‌های نفتی ما خود بهترین مصداق از سوءمدیریت ماست؛ شهر‌هایی که زمانی آباد بودند و اکنون پر از فقر و محرومیت هستند. همان‌گونه که در حوزه کلان هم، در نوع سیاست‌گذاری برای استفاده از این نعمت خدادادی، آن‌قدر سردرگم هستیم که چهار دهه است در تولید نفت درجا می‌زنیم.
پاکدشت- فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف ۶۸ هزار لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع در کارگاهی در پاکدشت خبر داد و گفت: ارزش این مشتقات نفتی ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
پاکدشت- فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف ۶۸ هزار لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع در کارگاهی در پاکدشت خبر داد و گفت: ارزش این مشتقات نفتی ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
نخستین تحقیقات از مکانِ کشتی‌های غرق‌شده در روز شنبه ۲۰ ماه مه ۲۰۲۳ آغاز شد و پیش‌بینی می‌شود که تا ماه ژوئن ادامه یابد. برای اطمینان از امنیتِ اشیاء، مکان دقیق کشفِ آن‌ها اطلاع‌رسانی نشده است. با‌این‌حال یک علامتِ فلزی در کفِ دریا در نزدیکی کشتی شماره ۱ نصب شده تا شاخصی برای تحقیقات آینده در این ناحیه باشد.
سه هزار و ۷۲۰ لیتر گازوئیل به همراه ۲ هزار و ۱۰۰ قوطی روغن هیدرولیک تقلبی از پارکینگ یک واحد مسکونی در قم کشف شد.
این رازی جذاب است که ما امروز شروع به کشف آن کرده‌ایم. ما مطمئن نیستیم که این مردمان وقتی استخوان‌های غول‌پیکرِ ماقبل‌تاریخ را پیدا کردند، درباره آن‌ها چه فکری می‌کردند..، اما باستان‌شناسان آهسته ودرعینِ‌حال با اطمینان، در حالِ کشفِ این سرنخ‌ها هستند.
شرکت ترکیش پترولیوم (TPAO) با کشف ذخایر نفت به میزان یک میلیارد بشکه، بزرگترین اکتشاف نفتی ترکیه در خشکی را انجام داد.
رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه از کشف ذخایر نفتی جدید در منطقه شرقی این کشور خبر داد.
اتو می‌گوید: «دوشی که ما استفاده می‌کردیم باعث نشت آب در کاشی‌ها شده بود و چون احتمال می‌دادیم عایق رطوبتی در زیر کاشی‌ها وجود نداشته باشد، تصمیم گرفتیم دیوار را از نو بسازیم.»
سخنان دبیرکل سازمان جهانی بهداشت پس از آن بیان شد که وزارت انرژی، اف‌بی‌آی و وزیر خارجه آمریکا گزارش‌ها درباره «نشت ویروس کووید-۱۹ از یک آزمایشگاه در چین» به عنوان منشاء این ویروس را تایید کردند
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه ۱۳ تن خشکبار قاچاق از یک تریلی کشنده در محور سمنان-دامغان کشف شد، گفت: این محموله در قسمت تانکر حمل فرآورده‌های نفتی جاساز شده بود.
منابع ارزی ناشران بورسی، از جمله ناشران حاضر در صنایع شیمیایی، فلزی و نفتی، از این پس بر اساس مکانیزم جدید مبتنی بر منابع و مصارف (عرضه و تقاضا)، کشف قیمت می‌شود.
منابع ارزی ناشران بورسی، از جمله ناشران حاضر در صنایع شیمیایی، فلزی و نفتی، از این پس بر اساس مکانیزم جدید مبتنی بر منابع و مصارف (عرضه و تقاضا)، کشف قیمت می‌شود.
بال‌توری‌ها نوعی از حشرات با بال‌های بزرگِ شفاف هستند که پهنای بالِ برخی از آن‌ها به ۶۵ سانتی‌متر می‌رسد. آن‌ها اغلب در آمریکای شمالی و اروپا زندگی می‌کنند. تحقیقات قبلی نشان داده بودند که آن‌ها در بخش‌های بزرگی از آسیا نیز می‌زیسته‌اند. آن‌ها درحالِ حاضر در زمره قدیمی‌ترین نوروپتران‌هایی طبقه‌بندی می‌شوند که قدمتِ آن‌ها به ۱۶۵ میلیون سال قبل باز می‌گردد.
برخی از بیمارانی که مبتلا به زوال عقل پیشانی گیجگاهی متغیر رفتاری (bv-FTD) تشخیص داده شده‌اند، ممکن است از نشت مایع مغزی نخاعی رنج ببرند که منجر به شل شدن مغز می‌شود.
گارد ساحلی سوئد از کشف چهارمین نقطه نشتی گاز در خط لوله نورد استریم خبر داد.
رئیس کمیسیون اروپا، اورسولا فون در لاین، نشت گاز کشف شده در دو خط لوله "نورد استریم" را نتیجه "عمل خرابکارانه" دانست.
«یک حمله موشکی که اخیرا از سوی اوکراین علیه نیروهای "واگنر" وابسته به روسیه در "پوپاسنا" رخ داد، به لطف یک پُست شبکه اجتماعی بود که یک روزنامه نگار حامی روسیه بدون توجه به پروتکل های امنیتی آن را در شبکه های اجتماعی قرار داده بود. هنگامی که وی عکسی را در نرام افزار تلگرام بارگذاری کرد که یک پایگاه و تابلو در خیابان را نشان می داد، او به صورت سهوی به نیروهای اوکراینی سرنخ هایی را داد تا بفهمند که وی در کجا قرار دارد. در ادامه نیروهای اوکراینی نیز محل مذکور را بمباران کردند.»
سخنگوی فرماندهی انتظامی کل کشور گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با اقدامات اطلاعاتی توانستند یک باند سازمان یافته قاچاق مشتقات نفتی و پتروپالایشی را کشف کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ