وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید براینکه بی‌حرمتی به قانون حجاب خط قرمز ماست، گفت: دستور توقیف یکی از جشنواره‌های فیلم کوتاه را به علت بی‌توجهی به قانون حجاب صادر کردیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی مجتهدزاده، حقوقدان و وکیل دادگستری گفت: اینکه حکم به مراجعه فرد به روانپزشک می‌دهند در واقع رسماً در آراء خود اقدام به بی‌حرمتی به افراد و نشر کذب کرده اند. مثلاً در رای می‌آورد: «با توجه به شخصیت ضداجتماعی متهم…» در واقع به نظر می‌رسد درحالی‌که محکمه محل اجرای قوانین و فصل خصومت است اما به نظر می‌رسد قاضی جوان این شعبه محکمه را تبدیل به محل عنادورزی و تسویه‌حساب کرده است.
وزیر فرهنگ گفت: به دستگاه‌های تابعه وزارت ارشاد دستور دادیم بصورت جدی مسئله حجاب را پیگیری و اجرا کنند.
سرپرست فدراسیون شطرنج از مسکوت ماندن انتخابات ریاست این فدراسیون تا بعد از بازیهای آسیایی هانگژو خبر داد و گفت: باید ابتدا مجمع عمومی فدراسیون را برگزار کنیم.
در اولین تمرین طلایی پوشان اصفهانی پس از بازگشت از اردوی ترکیه، ژائو پدرو به شدت بدن‌های بازیکنان را تحت فشار قرار داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه خطاب به سفیر سوئد گفت: تکرار بی‌حرمتی به قرآن کریم و مقدسات اسلامی در سوئد را به شدت محکوم می‌کنیم و مسئولیت کامل پیامد‌های تحریک احساسات مسلمانان جهان را متوجه دولت سوئد می‌دانیم.
نماینده پیشین مجلس نوشت: این بی رحمی در تاریخ این ملت و در میان اغلب کشورهای دنیا بی سابقه است.
دبیر کل ناتو امیدوار است که سران این ائتلاف در نشست آتی خود کمک‌های جدیدی به اوکراین تخصیص دهند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است بازیکنانی که از فهرست این تیم برای دیدار فینال جام حذفی خط خورده‌اند باید با این شرایط کنار بیایند.
تمارض آن‌ها عالی بود. وقتی ما جعبه آشیانه را باز کردیم، به یک کلونی از مورچه‌های مرده برخوردیم؛ ولی ناگهان یکی از این مورچه‌ها کمی حرکت کرد. این نوع بی‌حرکتی دفاعی، تنها در میان چند گونه مورچه (آن هم در قالب یک یا چند مورچه و نه در قالب یک کلونی) دیده شده بود و تا به حال ندیده بودیم که یک کلونی از مورچه‌ها، همگی تمارض به مردن بکنند.
تیم‌های بانک شهر ایران و نماینده هند در دور نخست رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان مقابل حریفان خود به پیروزی دست یافتند.
نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» که همواره اعتقادات مسلمانان را به چالش می‌کشد، این بار با انتشار کاریکاتوری غیرانسانی در ارتباط با زلزله ترکیه، اوج رذالت خود را عیان ساخت.
یکی از پیشکسوتان کشتی کشورمان به اظهارات اخیر عباس جدیدی واکنش تندی نشان داد و آنرا بی‌حرمتی به بزرگان و بی توجهی به جایگاه مردان زحمتکش این عرصه خواند.
یکی از پیشکسوتان کشتی کشورمان به اظهارات اخیر عباس جدیدی واکنش تندی نشان داد و آنرا بی‌حرمتی به بزرگان و بی توجهی به جایگاه مردان زحمتکش این عرصه خواند.
امام جمعه تهران گفت: در ماجرای فتنه‌انگیزی‌های سه ماهه اخیر از میان آسیب‌های مادی و معنوی که به جامعه ما وارد شد ۲ آسیب مهمتر و برجسته تر است. اولین آن شکستن قداست‌ها و بی‌حرمتی به مقام زن به ویژه با شکستن حریم عفاف و حجاب است.
پای مردابی به دنبال قرار گرفتن پا در معرض سرما یا رطوبت یا هر دو به طور طولانی مدت به وجود می‌آید. مانند راه رفتن طولانی مدت در مرداب و باتلاق یا عرق کردن پا در پوتین‌های بدون منفذ. هنگام خستگی، کم‌آبی بدن، بی‌حرکتی و استفاده از کفش‌های تنگ احتمال صدمه بافتی بیشتر است.
رسانه‌ها و هواداران انگلیسی بعد از حذف دراماتیک تیم‌شان مقابل فرانسه مشغول حمایت و دلداری دادن به هری کین هستند که در این بازی یک پنالتی حساس را از دست داد.
حجت الاسلام و المسلمین قمی گفت: عده‌ای خیال کرده‌اند با بی‌حرمتی به چادر بانوان و عمامه روحانیون می‌توانند دل متدینین را بلرزانند، دشمنان بدانند لباس روحانیت کفن ماست و برای مکتب حاضریم جانمان را تقدیم کنیم.
امام جمعه ارومیه تاکید کرد: به جرات می‌توان گفت دشمنان از ابر قدرت شدن ایران در آینده می‌ترسند.
سرمربی سابق تاتنهام از صحبتهای اریک تن‌هاخ بعد از شکست یونایتد مقابل استون‌ویلا عصبانی است و می‌گوید او به کریستیانو رونالدو بی‌حرمتی کرده است.
سرمربی سابق تاتنهام از صحبتهای اریک تن‌هاخ بعد از شکست یونایتد مقابل استون‌ویلا عصبانی است و می‌گوید او به کریستیانو رونالدو بی‌حرمتی کرده است.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به بی‌حرمتی شهرک‌نشینان صهیونیست به قرآن کریم و آتش زدن نسخه‌هایی از آن در الخلیل واکنش نشان داد.
نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان خطاب به اصلاح طلبان گفت: چرا در روز روشن که به همسر و دختر شهید خادم صادق بی‌حرمتی کردند و آنان را مورد ضرب و شتم قرار دادند، اصلا به روی خود نیاوردید و هیچ ککتان نگزید؟!
در پی شورش های و ناآرامی‌ها در بغداد، پایتخت عراق، آشوبگران و طرفداران صدر به تصاویر شهدای مقاومت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس بی حرمتی کردند. منبع: خبرگزاری دانشجو
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر، امام جمعه دهدشت خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سربسته می‌گویم اجازه ندهید بی‌حرمتی به اشخاص در جلسات باب شود، در جلساتی شما حضور دارید به برخی از افراد که جایگاه معنوی حاکمیتی دارند بی‌احترامی می‌شود این قابل قبول نیست، ما معتقد هستیم شما کلاس فن و بیان برای برخی مسئولان استانی و شهرستانی برگزار کنید که بدانند کجا و چگونه صحبت کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ