وضعیتی غیرمستند از زندگی تنها یوز متولد شده در پروژه احیا که به تاکید تیمارگرش هنوز از ناراحتی گوارشی ناشی از تغذیه نادرست در روز‌های ابتدایی تولد رنج می‌برد، مهارت شکار خرگوش را هم دارد، اما قادر به دریدن شکار نیست، از گوشت قرمز و سفید تغذیه می‌کند و رشدش محسوس است، هرچند نمی‌دانیم یوز آسیایی در طبیعت در این سن چه ابعاد و وزنی دارد؟!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هرچند در این گزارش گفته شده است که تولید این دستگاه به‌زودی آغاز می‌شود، اما عرضه آن تا سال ۲۰۲۴ اتفاق نخواهد افتاد.
مهاجم فصل گذشته استقلال از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دارد و به زودی تیم خود را انتخاب می کند.
رودبار - مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان با بیان اینکه انبوه دهکده جهانی گردشگری می‌شود، گفت: بعد از ثبت جهانی روستای قاسم آباد، روستای انبوه در اولویت جهانی شدن قرار دارد.
مدیرعامل شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران خودرو (ایپکو) با بیان این‌که نخستین موتور از خانواده موتور سه استوانه ایران خودرو، توربوشارژ و دارای گشتاور ۱۸۵ نیوتن متر و قدرتی در حدود ۱۲۰ اسب بخار است، گفت: این محصول پیشتاز خانواده موتور سه استوانه بوده و پس از آن نیز موتور تزریق مستقیم آن قرار دارد که طی هفته های آینده برای نخستین بار روشن خواهد شد تا توسعه احتراق آن آغاز شود.
این عکس‌ها آن تهرانی را به ما نشان می‌دهند که شاید قبلا فقط در خاطرات پدربزرگ‌ها چیزی از آن را شنیده باشیم؛ تهرانی که باغ‌های انبوهش از دامنۀ کوهستان آغاز می‌شدند و تا کیلومتر‌ها امتداد پیدا می‌کردند.
خط دروازه استقلال یکی از مواردی است که طی روزهای گذشته درباره‌اش صحبت‌های زیادی شده است.
شرکت ساپکو و زنجیره‌تامین ایران‌خودرو در چارچوب سیاست‌های کلان گروه صنعتی مبنی بر توسعه ساخت داخل قطعات و با هدف ارتقای عملکرد و نیز افزایش قدرت و گشتاور پیشرانه TU5P، داخلی‌سازی و تولید انبوه میل‌سوپاپ پیشرانه را در دستور کار قرار داده و با بهره‌گیری از دانش فنی داخلی و انجام آزمون های موردنیاز موفق به اجرای این پروژه شدند.
به‌منظور ارتقای سامانه روغن‌کاری قطعات و اجزای پیشرانه TU5P و افزایش میزان بهره‌وری آن، با بهره‌گیری از دانش فنی داخلی و الگوگیری از نمونه های خارجی موجود، پمپ‌روغن پیشرانه TU5P داخلی سازی شد و به مرحله تولید انبوه رسید.
مراسم رونمایی از نمونه معیار و خط تولید انبوه جت آموزشی یاسین صبح شنبه (۲۰ اسفند ۱۴۰۱) با حضور امیر محمدرضا آشتیانی وزیردفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و امیر واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در پژوهشکده سازمان صنایع هوایی برگزار شد.
خط تولید هایما ۷X با حضور مدیران عامل ایران خودرو و هایما در سایت ایران خودرو خراسان به صورت بر خط به بهره برداری رسید.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که با بهبود مشخصات و کیفیت محصولات در مسیر افزایش رضایتمندی مشتریان گام برمی داریم، اعلام کرد: به زودی محصول جدید تارای سال که طبق نظرات مشتریان بهبود یافته از طریق بورس کالا عرضه خواهد شد.
محققان یک شرکت دانش بنیان تولید کننده پوشش‌های نانو سیلیکونی« RTV » کاربردی در صنعت برق قراردادی در راستای تامین این پوشش ها در صنعت برق منعقد کردند.
کاری از دست مرد ۳۷ ساله کروات در مقابل رقص پا، شوت و پاس‌های هم‌نوع او در آرژانتین برنیامد تا او با گریه زمین لوسیل را ترک کند.
مدیر پروژه خودرو اطلس سایپا گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، بدنه‌های VP خودرو اطلس که در اواخر شهریور تولید شده بود با رنگ‌های جذاب جهت انجام تست‌های مختلف مونتاژ و آماده شده است.
به گفته منابع آگاه شرکت متا پلتفرمز تصمیم دارد در هفته جاری هزاران کارمند خود را اخراج کند.
تيم انبوه سازان هوتن در غياب ستاره هاى ملى پوش خود در تركيب مقابل نيروى زمينى در دور رفت ليگ كشتى به برترى رسيد.
تولید انبوه هایما 8S جدیدترین محصول گروه صنعتی ایران‌خودرو با حضور مدیرعامل این گروه صنعتی و مسوولان استان خراسان رضوی به صورت برخط در ایران‌خودرو خراسان آغاز شد.
بسیاری از اپلیکیشن‌های خدماتی از طریق ناوگان موتوری خود فعالیت می‌کنند و پیک موتوری برای حمل‌ونقل بار و کالا، ارسال غذا و حتی جابه‌جایی مسافران، امروز یکی از مشاغل اصلی و پرطرفدار پایتخت محسوب می‌شوند و می‌توانیم بگوییم تهران به شهر پیک‌های موتوری تبدیل شده است و انبوه موتورسیکلت‌ها مرکز تهران را شبیه شهر‌های ویتنام کرده‌اند.
تسلا اعلام کرد، تولید کامیون برقی سمی که مدت‌ها با تأخیر مواجه شده بود، آغاز شده است و این شرکت تحویل آن را از اول دسامبر آغاز خواهد کرد.
مدیرعامل ایران‌خودرو خراسان از آغاز تولید انبوه هایما 8S از مهر امسال خبر داد و گفت: نمونه‌های اولیه محصول به تولید رسیده و تا پایان سال، تولید پنج هزار دستگاه از آن هدف‌گذاری شده است.
مدیرعامل ایران خودرو دیزل از تولید انبوه کامیونت آترین پلاس در آبان ماه خبر داد و گفت: طی پنج ماهه امسال، تولید این خودروساز نسبت به مدت مشابه سال قبل سه برابر شده و طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، تا پایان سال به سه و نیم برابر خواهد رسید.
خوش گذرانی با ثروت پیرمرد!
مراسم سی‌وسومین سالگرد رحلت معمار کبیر انقلاب حضرت آیت الله امام خمینی(ره) از ساعت ۹ صبح روز شنبه ۱۴ خرداد با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حرم مطهر امام با سخنرانی رهبر معظم انقلاب برگزار شد.
براساس اجرای رویکرد گروه صنعتی ایران خودرو در توسعه و بهبود محصولات فعلی و با توجه به درخواست مشتریان، دناپلاس مجهز به گیربکس شش دنده دستی به تولید انبوه رسید و آماده ورود به بازار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ