شیپور ماهی سایر گونه‌ها را تعقیب می‌کند تا یواشکی به طعمه خود نزدیک شود. غیر از انسان این تنها گونۀ جانوری است که برای شکار، خودش را پشت یک جانور دیگر پنهان می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شیپور ماهی سایر گونه‌ها را تعقیب می‌کند تا یواشکی به طعمه خود نزدیک شود. غیر از انسان این تنها گونۀ جانوری است که برای شکار، خودش را پشت یک جانور دیگر پنهان می‌کند.
پرسپولیس ماهی ۸میلیاردتومان بهره به بانک می‌دهد!
کارشناسان معتقدند که طول مدت مسابقات فوتبال روی کره ماه باید به بیش از نیمی از آن کاهش یابد تا بازیکنان بتوانند امنیت خود را در میان محیط‌های ناآشنا ماه در اولویت قرار دهند.
این اولین باری نخواهد بود که ماهی به فضا فرستاده می‌شود. زیستگاه آبی ناسا، یا AQH، طراحی شده‌است تا میزبان یک مدرسه کوچک از medaka، یک ماهی کوچک و آب شیرین بومی ژاپن باشد.
این ماهی را blobfish Psychrolutes microporos از خانواده ماهی‌هایی به نام Psychrolutidae نامیدند. با این حال، اصطلاح «ماهی حبابی» گاهی اوقات به طور گسترده‌تر برای توصیف سایر اعضای خانواده Psychrolutidae مانند P. marcidus استفاده می‌شود و حتی در حال حاضر، علیرغم یافتن تعداد زیادی نمونه دیگر در تور‌های ماهی گیری، شکاف‌های زیادی در درک ما از این موجود دریایی مرموز وجود دارد.
چین تصمیم دارد در آینده گورخرماهی به ایستگاه فضایی خود در مدار زمین بفرستد.
حسین عبدی می‌گوید او و دستیارانش 9 ماه است که بدون دریافتی مشغول به کار هستند اما آنها تمرکزی روی مسائل مالی ندارند و به دنبال یک افتخارآفرینی ملی هستند.
اهواز- سرپرست معاونت صید شیلات خوزستان از صدور مجوز صید ماهی حلوا سفید در صیدگاه‌های استان‌های خوزستان و بوشهر خبر داد.
جان گانینگ روزنامه‌نگار معروف ژاپنی در مورد ورزش باستانی ژاپن نکات جالبی را نوشته است.
امید لطیفی یک آمار استثنائی از خود بجا گذاشته، ۴ بار به شکل تعویضی به زمین آمده و ۴ گل زده.
لیونل مسی در ماه ژوئن برای دیدار دوستانه احتمالا راهی اندونزی خواهد شد.
شایلا جین هندی سرمربی تیم ملی کبدی زنان ایران ۶ اردیبهشت به ایران خواهد آمد.
شایلا جین هندی سرمربی تیم ملی کبدی زنان ایران ۶ اردیبهشت به ایران خواهد آمد.
دنی می‌گوید که بزرگترین چالش او برای رسیدن به این رکورد این بود که این کلاه‌گیس قابلیت استفاده داشته باشد. اگر این کلاه‌گیس قابل مصرف نبود و صرفاً جنبه هنری داشت، دنی این رکورد جهانی را ثبت نمی‌کرد. برای ثبت این رکورد، بودجه‌ای معادل ۴۰۰۰ دلار و زمانی حدود دو ماه صرف شده است.
ماهی قرمز شب عید نباید به هیچ عنوان در رودخانه‌ها، منابع آب‌های طبیعی، تالاب‌ها، دریاچه‌ها و سد‌ها رها شوند. زیرا هر گونه‌ای که به جای جدیدی وارد شود برای گونه‌های بومی آن منطقه از لحاظ بیماری و رقابت غذایی تهدید به حساب می‌آیند.
به گفته محققان، ورزش منظم در برخی از مراحل زندگی، کلید سلامت شناختی بهتر در سنین بالا است. زودتر شروع کردن بهتر است و حفظ این روند برای مدت طولانی‌تر عالی است.
ماهی قرمز می‌تواند با حضور در آب‌های آزاد به دشمن گونه‌های ارزشمند و بومی کشور تبدیل شود و حیات و بقای آن‌ها را تحت تاثیر قرار دهد.
الکساندر سورلوث، مهاجم رئال سوسیداد پس از کسب جایزه بهترین بازیکن ماه ژانویه باشگاه، یک ماهی بزرگ هدیه گرفت.
اجاره یک واحد مسکونی ۹۷ الی ۱۱۰ متری در محله طرشت تهران حدود ۳ الی ۱۴ میلیون تومان در ماه است.
یوسوکه تاناکا و همسرش هنگام غواصی اسکوبا در خلیجی در سواحل غربی ژاپن، با یک هیولای عظیم دریایی روبرو شدند: یک ماهی مرکب غول‌پیکر دو و نیم متری.
مجلس شورای اسلامی در جلسه نظارتی سه شنبه هفته گذشته ۱۷ آبان به بررسی عملکرد دولت در اجرای بودجه اشتغالزایی موضوع بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ پرداخت و مشخص شد متاسفانه دولت سیزدهم با وجود گذشت ۸ ماه از سال و عجیب‌تر این که علی رغم تحقق ۸۰ درصد درامدها، براساس گزارش رسمی وزارت اقتصاد که نامه آن موجود است، هنوز حتی یک ریال از اعتبارات موضوع بند الف تبصره ۱۸ را که برای اشتغالزایی و افزایش تولید است را پرداخت نکرده است.
یکی از عجیب‌ترین مدیران تاریخ فوتبال، شهره موسوی نایب رئیس سوم فدراسیون فوتبال است که بیش از ۵ ماه از بازداشت او می‌گذرد اما کماکان در این سمت باقی مانده است.
شبکه رادیویی کوپه فاش کرد که باشگاه بارسلونا برای رعایت قانون فرپلی مالی لالیگا، حق پخش بازی‌های‌شان را از خودشان خریدند و به عنوان درآمد جدید اعلام کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ