معاون منابع انسانی شهرداری تهران گفت: ارزیابی دوباره احکام و پرداختن به این موارد در دستور کار شهرداری تهران نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده جبهه شمالی رژیم صهیونیستی در جمع مقامات صهیونیستی در اظهاراتی به ارزیابی آخرین وضعیت تنش مرزی در مواجهه با نیروهای حزب الله لبنان پرداخت.
در حالی که احداث پتروشیمی میانکاله اوایل سال گذشته به علت نداشتن ارزیابی زیست‌محیطی متوقف شده بود اما ابتدای ماه جاری تصاویری در فضای مجازی منتشر شد که حکایت از آغاز مجدد آن را داشت؛ اقدامی که با واکنش سازمان حفاظت محیط زیست مواجه و در نهایت این پروژه با دستور دادستان دوباره متوقف شد.
دولت آلمان قصد دارد در نشست سران اتحادیه اروپا اقداماتی برای احیای گفتمان سیاسی بین بروکسل و ترکیه را مطرح کند.
به دلیل حساسیت اکوسیستم میانکاله ساخت پتروشیمی برای میانکاله سنگین و خارج از توان اکولوژیکی آن است. علاوه بر آن صنایع سنگین اجازه بارگذاری در این منطقه را ندارند و از نظر آمایش سرزمینی و در اسناد بالادست، توسعه پروژه‌های فاضلاب‌زا در این منطقه آسیب‌زاست و اجازه فعالیت آن‌ها در این اسناد قید نشده است. پروژه‌های پتروشیمی در ابعاد هوا، آب، خاک، گیاهان و جانوران آلودگی‌های زیست‌محیطی به دنبال دارند. پتروشیمی میانکاله هم از نظر ارزیابی محیط‌زیستی در رده هفتم است و نیاز به گزارش ارزیابی دارد.
به گفته وزرات بازرگانی آمریکا، یک آژانس دولتی کارگروهی درباره هوش مصنوعی مولد ایجاد می کند تا فرصت های این فناوری نوین را شناسایی و دستورالعملی برای مقابله با ریسک های آن ایجاد کند.
پژوهشگران به تازگی دریافتند ارزیابی گرایی در میان جوان ترین نسل که بالاترین سطح تحصیلات را نیز داشتند رویه غالب بوده است. سطوح پایین ‌تر آموزش رسمی و استفاده از رسانه‌ های اجتماعی سطوح بالاتری از تفکر مطلق‌ گرا و سطوح پایین ‌تری از ارزیابی‌ گرایی را در افراد مورد مطالعه به ویژه در میان بزرگسالان نشان داد.
عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: صحت پیشرفت‌هایی که وزارت ارتباطات درباره پروژه شبکه ملی اطلاعات ارائه می کند در کمیته ای خاص در مرکز ملی فضای مجازی ارزیابی می شود.
«قبل از اینکه استادیوم را ترک کنم، می‌خواستم از گربه‌ها عکس بگیرم. گربه آگاهانه به من نگاه کرد. بنا به دلایلی در آن لحظه فکر می‌کردم فدراسیون فوتبال روسیه در یک قدمی انتقال به AFC است. این ایده بدی نبود که استراحت کنید و همه چیز را دوباره ارزیابی کنید.»
محسن برهانی، حقوقدان درباره «فتوا‌های فقهی» نسبت به «قضاوت زن» نوشت: چرا قانونگذار فتوایی را برگزید که زنان را از این موقعیت شغلی محروم نماید.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات به بیان توضیحاتی درباره وقوع زلزله در استان‌های فارس و هرمزگان پرداخت.
اینجا همان بحث جنجالی دوباره مطرح می‌شود و در کنارش یک پرسش خبرساز ذهن را درگیر می‌کند: علی دایی از ایران برود یا نه؟ فیفا که مطابق با مراسم هرساله‌اش دوباره از علی دایی دعوت به عمل آورده، چشم‌انتظار حضور چهره اسطوره‌ای فوتبال ایران در این مراسم باشکوه است. از سوی دیگر، بدش هم نمی‌آید با ارزیابی شرایط علی دایی بسنجد که دولت ایران چه رفتاری با این چهره بین‌المللی خواهد داشت
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش درباره زمان صدور رتبه همه معلمان گفت: ارزیابی هر همکار که انجام شود در کارپوشه هیئت ممیزه قرار می‌گیرد و با توجه به دریافت اطلاعات، به ترتیب انجام می‌شود و کاری نیست که دفعتا انجام و برای همه یک مرتبه حکم صادر شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران از برگزاری غیرحضوری کلاس های درس در تمام مقاطع تحصیلی در استان تهران به جز پردیس ،دماوند و فیروزکوه برای فردا دهم دی ماه خبر داد.
در اعلام رسمی و علنی آمریکا و ۳ کشور اروپایی درباره مذاکرات چه دیده‌اید که برای از سرگیری مذاکرات اعلام آمادگی کرده‌اید؟! آیا نتیجه مذاکرات را بیرون از آنچه حریف به صراحت بر آن تاکید ورزیده است ارزیابی می‌کنید؟!
معاون حقوقی رییس جمهوری اقدامات صورت گرفته در شرکت ایران‌خودرو دیزل به منظور خروج از رکود و بازگشت دوباره به صدر تولید خودروهای تجاری در کشور را مثبت ارزیابی کرد و افزود: حمایت از تولید داخلی یکی از اصلی‌ترین رویکردهای دولت به منظور ایجاد اشتغال و توسعه صنعت داخلی است.
برگمان ارزیابی کرد که اگر اوکراین به دستاورد‌های بزرگ ادامه دهد و به کریمه نزدیک شود سناریوی تهدیدات هسته‌ای بسیار جدی‌تر خواهد شد. این تحلیلگر می‌افزاید که باور دارد پوتین در آن صورت به احتمال زیاد به استفاده از تسلیحات هسته‌ای متوسل می‌شود هم چنین اگر فراخوان بسیج بخشی از ذخایر روسیه در جنگ بی‌اثر شود احتمال دارد این کار را انجام دهد.
نتایج پژوهشی جدید پیرامون ارزیابی چرخه زندگی (LCA) تولید آب صنعتی و آشامیدنی با استفاده از شیرین‌سازی آب دریا توسط انتشارات الزویر منتشر شد.
روسیه از سازمان ملل خواست تا با ارزیابی تصاویر تیراندازی به زندانیان روسی، این موضوع را مورد ارزیابی و تحقیق قرار دهد.
روزبه چشمی با ارزیابی از حریفان تیم ملی در جام جهانی قطر، مدعی است که کار سختی پیش‌روی آنها قرار دارد ولی تلاش و تمرکز آنها معطوف به کسب نتیجه مناسب در این تورنمنت خواهد بود.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش درباره طرح برخی انتقادات از سوی معلمانی که احکام آن‌ها صادر شده و به جای عبارت «فوق‌العاده ویژه رتبه‌بندی» از عبارت «مزایای رتبه‌بندی» استفاده شده که برخی محرومیت‌ها را به دنبال دارد گفت: آن زمان رتبه‌بندی انجام نشده بود. در حقوق مهرماه به ۱۳ هزار و ۱۲۰ نفر از همکارانی که سوابقشان پایین بوده است، مزایای رتبه یک را پرداخت کرده بودند، ولی بلافاصله از شروع این ماه، نسبت به اظهار نظر و ارزیابی مشمولان اقدام شد.
روملو لوکاکو دوباره دچار آسیب دیدگی عضلات جدیدی شده و شرایط این بازیکن طی چند روز آینده دوباره ارزیابی می شود.
مدیرکل نظارت و ارزیابی اعتبارسنجی سازمان نظام پزشکی گفت: جراحی زیبایی در آرایشگاه‌ها ریسک بزرگی در حوزه سلامت است چراکه عوارض ناشی از تزریق ژل و بوتاکس توسط آرایشگر‌ها و افراد غیرپزشک بعضاً غیرقابل جبران و بسیار خطرناک خواهد بود.
ساکرنت ارزیابی کرد که بازگشت کارلوس کی‌روش شانس ایران را برای صعود به دور دوم جام جهانی افزایش دهد.
فعال سیاسی اصلاح طلب از معیارهای دوگانه حامیان رئیسی در ارزیابی کارنامه دولت او انتقاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ