به دلیل حساسیت اکوسیستم میانکاله ساخت پتروشیمی برای میانکاله سنگین و خارج از توان اکولوژیکی آن است. علاوه بر آن صنایع سنگین اجازه بارگذاری در این منطقه را ندارند و از نظر آمایش سرزمینی و در اسناد بالادست، توسعه پروژه‌های فاضلاب‌زا در این منطقه آسیب‌زاست و اجازه فعالیت آن‌ها در این اسناد قید نشده است. پروژه‌های پتروشیمی در ابعاد هوا، آب، خاک، گیاهان و جانوران آلودگی‌های زیست‌محیطی به دنبال دارند. پتروشیمی میانکاله هم از نظر ارزیابی محیط‌زیستی در رده هفتم است و نیاز به گزارش ارزیابی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی چند روز اخیر ملخ‌های زیادی در امتداد سواحل شمال ایتالیا پراکنده شده‌اند و این هجوم حشرات، گردشگران را مجبور به فرار کرده است.
باشگاه آرسنال در حال بررسی شرایط ارائه پیشنهاد به کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، است.
شماره پیراهن آردا گولر، ستاره جوان اهل ترکیه، در رئال مادرید مشخص شد.
انتظار می‌رود فردا شب 20 هزار هوادار کرواسی در ورزشگاه روتردام حاضر شوند تا تیم کشورشان را در فینال لیگ ملت‌ها برابر اسپانیا حمایت کنند.
ژوزه مورایس می‌خواهد یکی از خریدهای تابستانی تیمش را برای تقویت بخش هجومی در نظر بگیرد.
تصاویری از هجوم زنبورها به منهتن در نیویورک را مشاهده می‌کنید.
فینال لوران گاروس که امروز بین نوواک جوکوویچ و کاسپر رود نروژی برگزار شد شاهد حضور دو ستاره بزرگ فوتبال، زلاتان ابراهیموویچ و کیلیان امباپه بود.
لین ژی کیانگ، معاون مدیر آژانس پرواز‌های فضایی انسانی چین، طی یک کنفرانس خبری در مرکز پرتاب ماهواره جیوچوان گفت: «برنامه‌های این کشور برای فرود روی ماه شامل «اقامت کوتاه در سطح ماه و اکتشاف مشترک انسان و ربات» است.
باشگاه اسپانیول درباره اتفاقات روز یکشنبه در ورزشگاه خانگی‌اش و هجوم هواداران برای درگیری با بازیکنان بارسلونا بیانیه‌ای رسمی منتشر کرد.
بعد از اظهارات جرارد پیکه درباره باشگاه تراکتور، هواداران این باشگاه واکنش تندی داشته‌اند.
هواداران اینتر با ارسال پیام‌هایی در صفحه اینستاگرام آنتونیو کونته، مربی ایتالیایی، از او خواستند که دوباره هدایت این تیم را قبول کند.
خاندوزی با اشاره به اینکه بخشی از نوسانات ارزی ناشی از انتظارات تورمی بود، تاکید کرد: بخش کوچکی از مشکلی که در آبان و آذر ایجاد شد ناشی از اشتباه تخصیص در زیرمجموعه‌های بانک مرکزی بود و موجب شد در مدت کوتاهی درباره تقاضای کالاهایی که باید با درهم وارد می‌کردند، دچار مشکل شود، زیرا در آن ایام درهم کم بود و تصور شده بود که کشور ارز کم دارد و برای تامین آن هجوم آورده شود.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد؛ با عبور ثبت‌نام بیش از دو میلیون سهامدار در سجام، کل رکورد سال ۱۴۰۰ تنها در ۹ ماه در سال ۱۴۰۱ شکسته شد.
خداداد عزیزی درباره دیدار تیم ملی با آمریکا صحبت کرد و تاکید نمود که من از بازی با آمریکا می‌ترسم. به نظرم تیم مرموزی دارند و چند بازیکن هجومی خطرناک در ترکیبشان است.
با وجود اینکه این برای اولین‌بار نیست که آنتن زنده تلویزیون مورد هجوم قرار می‌گیرد، به نظر می‌رسد صداوسیما نتوانسته است امنیت پخش را تأمین کند. در عوض در یک خود سانسوری آشکار، هیچ‌گونه اطلاع‌رسانی در خصوص این اتفاق منتشر نمی‌شود. خبرگزاری صداوسیما و باشگاه خبرنگاران جوان هم ترجیح داده‌اند درباره هر چیزی بنویسند، غیر از ماجرای اتفاقی که در بخش خبری افتاده‌است.
علیرضا دبیر، سال گذشته در میان شائبه‌هایی که درباره رقم قرارداد حسن یزدانی مطرح می‌شد، حمایت محکمی از او داشت. همان چیزی که امسال در هجوم سیل انتقادها، از یزدانی دریغ کرده است!
علیرضا دبیر، سال گذشته در میان شائبه‌هایی که درباره رقم قرارداد حسن یزدانی مطرح می‌شد، حمایت محکمی از او داشت. همان چیزی که امسال در هجوم سیل انتقادها، از یزدانی دریغ کرده است!
بانکها در کل لبنان در راستای تصمیم اتخاذ شده از سوی اتحادیه بانکها درباره تعطیلی سه روزه به دنبال هجوم سپرده گذاران، بسته هستند.
معاون پایش و نظارت محیط زیست استان درباره وضعیت آلودگی هوای مشهد گفت: از شدت آلاینده‌های گرد و غبار در سطح جو طی روز دوشنبه کاسته خواهد شد، میزان این آلودگی بر اساس شاخص متوسط ۲۴ ساعته ۱۵۰ است، اما بر اساس شاخص‌های لحظه‌ای در ساعاتی از روز به ۱۷۰ نیز رسیده است.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور در نامه‌ای به وزیر جهاد کشاورزی نسبت به طغیان برخی آفات و ورود خسارت به درختان در جنگل‌های هیرکانی شمال کشور هشدار داد.
اندونزی تحقیق درباره نشت اطلاعات شخصی سرویس اینترنت «ایندی هوم» متعلق به شرکت دولتی پی تی تلکام و یک شرکت دولتی دیگر به نام «PLN» را آغاز کرده است.
تاتنهام از تلاش برای جذب نیکولو زانیولو‌، هافبک هجومی ایتالیایی، دست برنداشته و مذاکرات این باشگاه با آاس رم ادامه دارد.
این یک تغییر چشمگیر نسبت به دو سال گذشته است؛ زمانی که فلزات در موجی از خوش بینی های پس از قرنطینه، پیش بینی های تورمی و غوغای عرضه افزایش یافتند. اکنون، تورم اینجاست و ذخایر هنوز کم است. اما به دلیل نگرانی ها در مورد کند شدن فعالیت صنعتی در سراسر اقتصادهای بزرگ، قیمت ها به شدت کاهش می یابد و تقاضا در چین کاهش می یابد.
در سال‌های پایانی جنگ، قرارگاه سری نصرت به فرماندهی شهید سردار علی هاشمی، فرمانده سپاه ششم امام صادق (ع) تشکیل شد و بعد از آنکه دشمن پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ دست به هجومی دوباره زد، او و یارانش با دلاوری‌های فراوان شهید شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ