شورای انضباطی با تاکید مجدد بر استقلال دانشگاه در رسیدگی به تخلفات دانشجویان، اعلام کرد از همه ظرفیت‌های خود همچون تذکر، مشاوره و تنبیهات انضباطی برای ایجاد فضای مناسب آموزش، پژوهش و زیست دانشجویی مطلوب در دانشگاه استفاده خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شورای امنیت سازمان ملل متحد امروز چهارشنبه به وقت محلی (۱۶ اوت / ۲۵ مرداد ماه ۱۴۰۲) با صدور بیانیه ای حمله تروریستی اخیر به حرم مطهر شاهچراغ در شهر شیراز ایران را بشدت محکوم کرد.
اعضای شورای امنیت سازمان ملل با انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی حمله تروریستی اخیر در حرم شاهچراغ را به‌شدت محکوم کردند.
دبیر شورای فقهی بانک مرکزی گفت: تسهیلات اربعین که توسط شبکه بانکی اعطا می‌شود در قالب عقد مرابحه بوده و اساساً هیچ شبهه‌ای مبنی بر پرداخت این تسهیلات در قالب قرض به شرط قرض و ربا وجود ندارد.
شورای نظامی نیجر در واکنش به تهدید نظامی سران «اکواس» و وضع تحریم‌های ناعادلانه اقتصادی علیه نیامی با پذیرش هیأت‌ ویژه سران غرب آفریقا و نمایندگان اتحادیه آفریقا و سازمان ملل مخالفت کرد.
با پایان ضرب‌الاجل مجمع اقتصادی کشورهای غرب آفریقا، شورای نظامی حاکم در نیجر اعلام کرد آسمان این کشور تا اطلاع ثانوی بسته است.
با پایان ضرب‌الاجل مجمع اقتصادی کشورهای غرب آفریقا، شورای نظامی حاکم در نیجر اعلام کرد آسمان این کشور تا اطلاع ثانوی بسته است.
مرکز ملی رقابت ضمن اعلام اینکه «شورای رقابت صوت و تصویر فراگیر» یک شورای خودخوانده است، تاکید کرد که ساترا به دلیل وابستگی به صدا و سیما صلاحیت لازم برای تنظیم گری در بازار را ندارد.
شورای امنیت سازمان ملل متحد در جلسه فوق العاده خود، انجام کودتا در نیجر را غیرقانونی دانست.
شورای نگهبان با حذف ماده ۵۳ طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، قانون جدید انتخابات را تأیید کرد.
بر اساس مصوبه مجلس و برای تقویت نظارت یکپارچه در تامین مالی و توسعه دامنه وثائق و تضامین و تقویت نظام سنجش اعتبار، «شورای ملی تأمین مالی» تشکیل می‌شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شورای نگهبان نهادی ریشه‌دار در تاریخ معاصر است و تصویب قوانین کارآمد در مجلس جز با همکاری شورای نگهبان میسر نبود.
مربی بوکس ایران با بیان اینکه بوکس ایران شرایط خوبی ندارد گفت: نمی‌توان تنها با بودجه دولتی این رشته را اداره کرد.
مربی بوکس ایران با بیان اینکه بوکس ایران شرایط خوبی ندارد گفت: نمی‌توان تنها با بودجه دولتی این رشته را اداره کرد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای حمله وحشیانه رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی و کشتار مردم مظلوم و مقاوم اردوگاه جنین را محکوم کرد.
وزیر پیشین آموزش و پرورش گفت: شرط اصلی برای آنکه اکثریت مردم در انتخابات شرکت کنند این است که اجازه شرکت به کاندیداهایی از سلایق مختلف در انتخابات را بدهیم.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: در شورای نگهبان هیچ ابهام و اشکالی درباره برگزاری انتخابات تناسبی در تهران نداریم و با آن موافق هستیم.
در پی تخلف برخی خودروسازان در اعلام قیمت‌های ابلاغی شورای رقابت طی نامه‌ای به آنها اخطار داد و اعلام کرد که تغییر قیمت‌های شورا مورد پیگرد قضایی قرار می‌گیرد.
رئیس رقابت در نامه‌ای خطاب به مدیرعامل بهمن‌موتورز اخطار داد که عرضه خودرو در بورس اقدامی ضدرقابتی و متخلفانه است و باید به‌سرعت متوقف شود.
شورای رقابت اعلام کرد: بازار خودروی سواری انحصاری است و بر این اساس عرضه محصولات خودرویی در بورس کالا باید متوقف شود.
رئیس مجلس گفت: مجلس پیش از این قانون جهش تولید مسکن و اخذ مالیات از خانه‌های خالی را تصویب کرده بود و با تصویب طرح ساماندهی اجاره‌بها دیگر کمبودی از لحاظ قانون‌گذاری در موضوعات مسکن نداریم.
طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، شورای عالی مسکن مکلف شد هر ساله نسبت به تعیین سقف یا میزان افزایش اجاره بهای مسکن اقدام کند.
احکام مربوط به رفع ناترازی ارزی، انضباط مالی و پولی و همچنین تسهیل تأمین مالی فعالیت‌های تولیدی در جلسه امروز شورای اقتصاد به ریاست رئیس جمهور تصویب شد.
مدیر کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران با اشاره به نقش برگزاری مجامع و شورای سالیانه شرکت‌ها و سازمان‌ها در انضباط مالی و شفافیت گفت: با برگزاری مجامع و شورای سالیانه شرکت‌ها و سازمان‌ها صاحبان سهام در شرکت‌ها و صاحبان سرمایه در سازمان‌ها از میزان تحقق اهداف تعیین شده آن شرکت یا سازمان مطلع می‌شوند. از طرفی برگزاری مجامع فارغ از ارزیابی مالی واحد‌ها توسط حسابرس و بازرس منتخب، برابر گزارش فعالیت هیات مدیره یا مدیر عامل سبب خواهد شد آگاهی لازم از عملکرد آن واحد ارایه شود.
فاضلی‌هریکندی در خصوص ادعای منتشره مبنی بر ممنوعیت ملاقات یا تماس تلفنی متهمان با خانواده‌های خود، بیان کرد: به محض معرفی متهم به زندان کلیه حقوق وی از جمله ملاقات و تماس تلفنی طبق آیین نامه سازمان زندان‌ها برقرار می‌شود و تنها در صورت تصمیم شورای انضباطی زندان، محدودیت‌هایی مطابق مقررات اعمال خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ