علیرضا دبیر با رئیس اتحادیه جهانی کشتی دیدار و گفت و گو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر ایران در عراق گفت: در شهرهای مذهبی نجف، کربلا، کاظمین و سامرا همکاران ما در بخش کنسولی آماده خدمات‌دهی و راهنمایی زائران اربعین هستند.
فدراسیون فوتبال و کمیته داوران قرار است طی همکاری با فدراسیون فوتبال عربستان آموزش داوران فوتبال را برای استفاده از کمک داور ویدئویی آغاز کنند.
رئیس‌جمهور ترکیه برای رایزنی درباره روابط دوجانبه در زمینه‌های مختلف و نیز تحولات منطقه‌ای و جهانی به‌بوداپست سفر کرد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش در سفری رسمی به دعوت همتای روس خود وارد مسکو شد.
«محمد عبدالسلام» رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن از سفر هیأت عمانی به پایتخت یمن برای رایزنی با مقامات ارشد صنعا و بررسی از سرگیری روند مذاکرات صلح خبر داد.
محمد عبدالسلام رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن از سفر هیأت عمانی به پایتخت یمن برای رایزنی با مقامات ارشد صنعا و بررسی از سرگیری روند مذاکرات صلح خبر داد.
محمد عبدالسلام رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن از سفر هیأت عمانی برای رایزنی با مقامات ارشد صنعا و بررسی از سرگیری روند مذاکرات خبر داد.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید قرار است با دستور کار آماده‌سازی مقدمات سفر «نارندرا مودی» نخست وزیر هند به واشنگتن ۲۳ و ۲۴ خرداد ماه به دهلی‌نو برود.
گویا تحفه سفر رئیس کل بانک مرکزی به واشنگتن، ورود ارز به مبلغ ۲۴ میلیارد دلار است. بخشی از آن از محل آزادسازی ارز‌های بلوکه‌شده ایران در دو کشور کره‌جنوبی و عراق است و بخش دیگر نیز از صندوق بین‌المللی پول خواهد بود.
شاگردان سید مهدی رحمتی یک روز پیش از دیدار با گل‌گهر وارد سیرجان شدند.
درگیری‌ مسلحانه در نابلس، ادامه تعرضات علیه مسجدالاقصی و پایان سفر رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به بیروت از جمله آخرین تحولات فلسطین در ساعات اخیر است.
بنابر اعلام رسانه‌های چین، از ۱۵ مارس ۲۰۲۳ برابر با ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱، شهروندان چینی اجازه دارند به ۶۰ کشور، از جمله ایران سفر توریستی داشته باشند.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو ضمن تشریح برنامه‌های آخر سال و سال تحویل مترو اعلام کرد که متروی تهران در ۲۴ سال گذشته بیش از ۱۰ میلیارد سفر را پوشش داده است.
سید ابراهیم رئیسی عصر امروز ۲۴ بهمن پیش از عزیمت به چین در فرودگاه مهرآباد درباره اهداف این سفر اظهار کرد: این سفر به دعوت رئیس جمهور جمهور محترم چین انجام می‌شود و در آن، اجرایی شدن سند راهبردی ۲۵ ساله که بین ایران و چین به امضاء رسیده، دنبال خواهد شد.
سید ابراهیم رئیسی عصر امروز ۲۴ بهمن پیش از عزیمت به چین در فرودگاه مهرآباد درباره اهداف این سفر اظهار کرد: این سفر به دعوت رئیس جمهور جمهور محترم چین انجام می‌شود و در آن، اجرایی شدن سند راهبردی ۲۵ ساله که بین ایران و چین به امضاء رسیده، دنبال خواهد شد.
دلار امروز با پالس سفر دولت به چین و گشایش های ارزی احتمالی کاهش قیمت را در بازار آزاد نشان داد.
زاهدی با اشاره به اینکه پیشینه دمای هوای همدان از یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر بیشتر نشد، اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته رزن با ۱۳ درجه سانتی‌گراد زیر سفر سردترین نقطه استان و ملایر با ۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر بیشترین دمای استان را ثبت کردند.
حدود ۳۰۵ واحدخون نادر در ذخایر بانک خون وجود دارد و در دمای منفی ۸۰ درجه تا ۳۰ سال نگهداری می‌شوند. وقتی این خون‌ها از انجماد در می‌آیند تا به بیمار تزریق شوند، باید اول ماده خاصی که برای نگهداری به آن اضافه شده، جدا و خون شسته شود تا امکان تزریق پیدا کند. این خون ۲۴ ساعت قابل استفاده است، اما برای این مادر امکان استفاده از خون منجمد وجود نداشت، چون وقتی از انجماد خارج شود و شسته شود، زمان می‌برد.
«دانوری» نخستین ماموریت اکتشاف اعماق فضا در کره جنوبی است که شامل یک مدارگرد می شود این مدارگرد بالاخره پس از سفری۴ ماهه به مدار ماه رسیده است.
کاپ اصلی جام‌جهانی عصر سه‌شنبه ( ۲۴ آبان ۱۴۰۱ ) پس از سفر و نمایش در بیش از ۵۰ کشور دنیا جهت بازدید علاقمندان قطری در پارک اسپایر دوحه به نمایش گذاشته شد. بیست و دومین دوره جام جهانی فوتبال از ۴ روز دیگر با بازی افتتاحیه میان قطر و اکوادور آغاز خواهد شد.
راه اندازی شهرک‌های اربعین درمرزهای شلمچه و چذابه، فعالیت ۲۴ ساعته گروه‌های نظارتی و راه اندازی نمایشگاه صنایع دستی در مسیر زائران از جمله اقداماتی بود که گزارش آن در جلسه ستاد سفر ارائه شد.
میرشاد ماجدی رییس فدراسیون فوتبال فردا (۲۴ مرداد سال جاری) راهی سوییس خواهند شد. در این سفر حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال، ماجدی را همراهی خواهد کرد.
این مسیر برای تعمیرات تونل کندوان البرز در ۴۸ ساعت به طور کامل به روی وسایل نقلیه موتوری بسته می‌شود و مسافران و مردم بومی می‌توانند برای سفر به خارج از مازندران از مسیر‌های جایگزین فیروزکوه، هراز و رشت استفاده کنند.
معاون اجرایی رئیس جمهور از اختصاص ۱۲ هزار میلیارد تومان از محل فروش و تهاتر نفت و بیش از ۲۴ هزار میلیارد تومان از محل منابع ماده ۵۶ برای اجرای مصوبات سفرهای استانی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ