نمایش درخشان آزادکاران کشورمان در رقابت‌های بین المللی کرواسی باعث تحسین حاضران در سالن مسابقات از جمله رئیس فدراسیون کشتی کرواسی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد شرط ادامه همکاری با سرمربی تیم ملی رسیدن به نیمه نهایی جام ملت‌ها است.
رئیس فدراسیون شمشیربازی با تمجید عملکرد تیم ملی اسلحه سابر در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: صلاح نبود کره جنوبی را در فینال ببریم!
تعریف و تمجید رئیس فدراسیون فوتبال برزیل از ژوزه مورینیو به شایعاتی درباره تبدیل شدن آقای خاص به نامزد هدایت سلسائو دامن زده است.
سرپرست مدیرعاملی استقلال با بیان این که قرارداد ساپینتو را تمدید می کنیم گفت: جلسه خوبی با رئیس فدراسیون داشتیم و به بازگشت استقلال به آسیا امیدواریم.
پخش عکس «فردین» در صدا و سیما مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته، علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی می‌گوید: فردین قهرمان دوم دنیا و آدم بسیار خوبی بوده و ضد انقلاب و منافق هم نبوده.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی نیازی به مصوبه هیات رئیسه ندارد.
اصولی در خصوص تمدید احتمالی قرارداد قلعه‌نویی تا پایان جام جهانی گفت: "چندبار دیگر هم گفتم به عنوان سخنگوی فدراسیون. یکی از شاخصه‌هایی که در هیئت رئیسه فدراسیون بدون در نظر گرفتن مصداق مطرح بود، عملکرد سرمربی در جام ملت‌ها بود. اگر پیشنهاد جدیدی بیاید که هنوز نیامده، قابل بحث است. خواهشم از رسانه‌ها کمک به تیم ملی برای جام ملت‌هاست."
رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد به دنبال تمدید قرارداد امیر قلعه‌نویی تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ هستند.
رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی را در شرای فعلی بهترین تصمیم ممکن دانست و گفت که قرار است قرارداد این مربی تا جام جهانی تنظیم شود.
رئیس فدراسیون هندبال از تمایل برای تمدید قرارداد «وسلین وویوویچ» سرمربی مونته نگرویی تیم ملی ایران خبر داد.
رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین اطمینان دارد که لیونل اسکالونی قراردادش را تمدید می کند و مربی آلبی سلسته باقی خواهد ماند.
از ما نشنیده بگیرید، اما خبردار شدیم میرشاد ماجدی رئیس سابق فدراسیون فوتبال تنها مخالف جدی کارلوس کی روش است.
رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه فردا در حالی در جلسه‌ای با کمیته اجرایی فدراسیون شرکت می‌کند که باید درباره علت مخفی کردن تمدید قرارداد دیدیه دشان از این کمیته توضیح بدهد.
نشریه لوپاریزین امروز ادعا کرد که نوئل لوگرائه، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، به دیدیه دشان پیشنهاد تمدید تا 2024 را داده و دو طرف به توافق اولیه رسیده اند.
مدیر تیم‌های ملی تکواندو با تمجید از هادی ساعی او را بالاتر از یک رئیس برای فدراسیون تکواندو دانست.
شایعاتی می‌گویند رئیس فدراسیون در بحث تمدید یا عدم تمدید قرارداد کی‌روش کاره‌ای نیست و بحث او از نهادی بالاتر، مشخص از سوی افراد وابسته به دولت دنبال می‌شود. کی‌روش در جام جهانی در بسیاری از مباحث، خوشایند دولتمردان ایرانی حرف زده و حالا همین موضوع باعث شده تا آن‌ها با چشم‌بستن روی حقایق فنی و منفی کارلوس کی‌روش درصدد حفظ این سرمربی باشند.
قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال به اتمام رسیده و حالا باید دید برنامه هیئت رئیسه برای تمدید با او، چگونه و با چه شرایطی پیش می‌رود.
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش را منوط به نتیجه کسب شده در جام جهانی دانست.
برخی از صفحات کشتی روس‌زبان در فضای مجازی از تصمیم رئیس فدراسیون کشتی این کشور برای تمدید قرارداد جامبولات تدیف خبر داده‌اند.
طبق اعلام مهدی محمدنبی قرار‌داد کارلوس کی‌روش تا پایان جام ملت‌های آسیا تمدید می‌شود.
رئیس فدراسیون کشتی ایران به اظهارنظر مربی تیم ملی کشتی روسیه درباره سرمربی ایران واکنش نشان داد.
لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا، تمدید قرارداد با لوئیس انریکه را به پس از جام جهانی موکول کرد.
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با تمدید ماموریت رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی که در دو سال گذشته انجام شده بود، مخالفت کرد!
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با تمدید ماموریت رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی که در دو سال گذشته انجام شده بود، مخالفت کرد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ