فدراسیون کشتی بعد از استعفای حمید سوریان از مسئولیت نایب رئیسی، همچنان در اما و اگر بازگشت او یا انتخاب فرد دیگری برای این سمت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در اردوی پرسپولیس هنوز خبری از دروازه‌بان جدید نشده تا گلرهای آکادمی جانشین بیرانوند باشند‌.
درحالی که اخبار رسمی مشخص شدن زمان واریز سود و ثبت‌نام جاماندگان سهام عدالت را تایید نمی‌کند، همچنان بازار فریب مشمولان و جاماندگان سهام عدالت داغ است و برخی کلاهبرداران با روش‌های مختلف سعی در فریب مردم دارند.
علیرضا رضایی همچنان در تمرینات استقلال حضور دارد و به نظر می‌رسد آبی پوشان با 4 دروازه‌بان لیگ را شروع کنند.
علی ر غم اینکه مسئولان وزارت جهاد کشاورزی از آرامش در بازار شکر خبر می‌دهند، چالش‌های این حوزه همچنان برپاست و حتی کارخانجات تولیدی نیز قادر به تهیه این کالا نیستند.
نایب‌رئیس فدراسیون وزنه‌برداری از برگزاری اردو پس از مسابقات قهرمانی جهان در ریاض و همچنین اعزام ملی‌پوشان به بازی‌های آسیایی هانگژو از عربستان خبر داد.
۷۲ ساعت بعد از وعده مدیرعامل ذوب‌آهن، هنوز خبری از اعلام سرمربی این تیم نیست.
استیون ژانگ و گری کاردینال در آستانه بازی امشب دو تیم اینتر و میلان هم همچنان قرار نیست در کنار هم ناهار سنتی روز بازی را صرف کنند.
دنی آلوز هیچ دلیل قانع کننده ای مبنی بر بی گناهی خود به دادگاه ارائه نکرده و همچنان در حبس به سر می برد.
اسناد لو رفته از پنتاگون همچنان سوژه محافل خبری است و در بخشی از این اسناد، به این موضوع اشاره شده که رئیس جمهور اوکراین کنترل سرویس اطلاعاتی این کشور را از دست داده است!
سرمربی پرسپوليس همچنان ترجیح می‌دهد به عدم حضور در نشست خبری ادامه دهد.
وزیرخارجه ایران که به بغداد سفر کرده در یک کنفرانس مشترک خبری با همتای عراقی خود شرکت کرد.
محمد ربیعی پس از روز دشواری که پیش از مصاف با فولاد خوزستان در رفسنجان تجربه کرد، در دو کنفرانس خبری آرامش جالب توجهی داشت.
در سومین روز جشنواره فجر، فیلم‌های «پرونده باز است» به تهیه کنندگی علی قائم مقامی و کارگردانی کیومرث پوراحمد، «سرهنگ ثریا» به تهیه کننده جلیل شعبانی و کارگردانی لیلی عاج و «عطرآلود» به تهیه کنندگی یوسف منصوری و کارگردانی هادی مقدم دوست در سینمای رسانه‌ها و خانه جشنواره رونمایی شد.
براساس اطلاعات به دست آمده فراز و مقایسه با آمار انجمن صنفی روزنامه‌نگاران تهران در یکصد و ده روزی که از شروع ناآرامی‌ها تاکنون می‌گذرد، ۷۳ روزنامه‌نگار و عکاس خبری بازداشت شده‌اند. برخی از این بازداشتی‌ها اکنون آزاد شده است و تعدای همچنان در بازداشت به سر می‌برند.
سرمربی تیم‌ملی به پرسش‌ها درباره فهرست تیم برای جام جهانی پاسخ داد. او همچنان که پیش‌تر هم گفته بود، باز بر این نکته تاکید کرد که "این آماده‌سازی صحیح برای جام جهانی نبود. "
سید احسان خاندوزی در نشست خبری گفت: وضعیت تورم همچنان از نظر دولت قابل قبول نیست.
سید احسان خاندوزی در نشست خبری گفت: وضعیت تورم همچنان از نظر دولت قابل قبول نیست.
کاوه رضایی مهاجم تیم فوتبال تراکتور برای دومین هفته متوالی قادر به همراهی تیمش نیست.
بانک مرکزی تاکید دارد همه بانک‌ها مکلفند روند اعطای تسهیلات خرد به هموطنان را در چارچوب قوانین و مقررات انجام دهند، اما با این وجود، تماس‌های مخاطبان تابناک حکایت از این دارد که درب برخی از بانک‌ها همچنان بر پاشنه وام نداریم می‌چرخد.
بانک مرکزی تاکید دارد همه بانک‌ها مکلفند روند اعطای تسهیلات خرد به هموطنان را در چارچوب قوانین و مقررات انجام دهند، اما با این وجود، تماس‌های مخاطبان تابناک حکایت از این دارد که درب برخی از بانک‌ها همچنان بر پاشنه وام نداریم می‌چرخد.
محمدعلی گرایی در پنجمین تجربه حضورش در مسابقات جهانی بازهم نتوانست طلسم نرسیدنش به فینال را بشکند.
شبکه خبری بلومبرگ به نقل از مقام‌های مطلع می‌گوید آمریکا و ایران همچنان بر سر جزئیات کلیدی برای احیای برجام اختلاف نظر دارند و ممکن است حل و فصل این موارد هفته‌ها زمان ببرد.
منابع خبری اعلام کردند که انفجارهای مداوم ۴ ساعت پس از هدف قرار دادن انبارهای نظامی در منطقه مصیاف سوریه همچنان ادامه دارد.
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در کنفرانس خبری پیش از مصاف با مس رفسنجان از ادامه محرومیت بایناما خبرداد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ