مریم منظمی به عنوان سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون فوتبال منصوب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه سابق پاکستان و نایب رئیس حزب تحریک انصاف که نفر دوم حزب «عمران‌ خان» محسوب می‌شود، امروز در پایتخت این کشور توسط پلیس بازداشت شد.
میگل سوریو ادعا کرد که ژرژ مندس و دکو نقش اصلی را در برکناری متئو آلمانی از مدیریت ورزشی بارسا داشتند تا خودشان بر باشگاه کاتالان مسلط شوند.
نایب رئیس سابق بانوان فدراسیون کاراته مجدداً به عنوان عضو کمیته فنی فدراسیون جهانی کاراته انتخاب شد.
هنری نجالا کوان، نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال کامرون، مصاحبه تندی علیه ساموئل اتوائو انجام داده است.
انتخابات هیات رئیسه اتاق ایران طبق برنامه از پیش تعیین شده امروز برگزار و در نهایت با حواشی‌ای که به همراه داشت، نایب رئیس سابق اتاق ایران، جانشین شافعی شد.
کارل هاینس رومینیگه، نایب رئیس سابق بایرن مونیخ، معتقد است جود بلینگام باید یک سال دیگر در دورتموند بماند و الان برای پیوستن به رئال زود است.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در دوره قبلی ریاست تاج به عنوان مشاور عالی به ساختمان سئول بازگشت.
نایب رئیس سابق کمیته داوران قبل از ال‌کلاسیکوی رفت فصل 13-2012 گزارشی کامل و جامع از داور ال‌کلاسیکو برای باشگاه بارسلونا فرستاده بود.
نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا، سه سال پیش به بارسلونا پیشنهاد داده بود که می تواند در تصمیمات VAR به این باشگاه کمک کند. هر روز ابعادی جدید از رسوایی داوری بارسا فاش می شود.
نایب رئیس کمیته ملی المپیک و معاون سابق ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان در مورد صدور مجوز رشته‌ای چون ژیمناستیک زنان گفت: لباس ژیمناستیک با این ملاحظات و شرایط فرهنگی مجوز نمی‌گیرد، چون بخشی از نمره قهرمانی مدل لباس و آرایش ورزشکار است. تنها یک رشته ژیمناستیک ریتمیک داشتند که می‌توانستیم مجوز بدهیم اما هیچ ارزش قهرمانی و مدالی نداشت.
جوردی مستره، نایب رئیس ورزشی سابق بارسا، می‌گوید که از پرداختی‌های باشگاه به نایب رئیس وقت کمیته داوران فوتبال اسپانیا اطلاع نداشته است.
کارل هاینس رومینیگه، نایب رئیس سابق بایرن، در انتخاب بین لیونل مسی و دیگو مارادونا تردید ندارد و گفت که مارادونا بهتر از مسی بود. او برای انتخابش دلیل جالبی هم دارد.
کارل هاینس رومنیگه، نایب رئیس سابق بایرن مونیخ، واکنش جالبی به قضیه بارساگیت نشان داد.
بعد از عزل شدن نایب رئیس سابق و جنجالی فدراسیون فوتبال، رئیس فدراسیون فوتبال، مریم منظمی را به عنوان سرپرست نایب رئیسی بانوان و سرپرست کمیته بانوان فدراسیون منصوب کرد.
خوزه ماریا انریکز نگریا، نایب رئیس سابق کمیته داوران فوتبال اسپانیا، پس از قطع شدن واریزی‌هایش، باشگاه بارسلونا را تهدید به افشای اطلاعات محرمانه کرده بود.
نایب رئیس پیشین فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: متاسفانه دخل و تصرفی که مدیران قبلی می‌کنند، باعث شده که انتخابات فدراسیون این‌قدر به تعویق بیفتد.
سرمربی سابق تیم تیم ملی با انتشار پست تندی در اینستاگرام به صحبت‌های نایب رئیس فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.
نایب رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر گفت: افزایش نرخ ارز و افزایش نرخ اونس جهانی از عوامل اصلی رشد قیمت طلا و سکه هستند و در این بین افزایش تقاضا نیز قیمت ها را بالاتر می برد.
نایب رئیس باشگاه اتحاد کلباء از سرمربی سابق استقلال حمایت کرد.
شیرین رضایی از شمشیربازان سابق ایران با حکم فضل الله باقرزاده سرپرست فدراسیون، به عنوان سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون شمشیربازی منصوب شد.
کارل هاینس رومینیگه، نایب رئیس سابق بایرن مونیخ، مشتاق بازی فردا برابر بارسلوناست و دوست دارد پیروزی های پر گل اخیر برابر این تیم را تکرار کنند.
کارل هاینز رومینیگه، نایب رئیس سابق باشگاه بایرن مونیخ، معتقد است که این تیم در حال حاضر یکی از بهترین خطوط حمله فوتبال اروپا را در اختیار دارد.
رای برگزاری هر چه بهتر مناسک حج، درمانگاه‌های صحرایی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در عرفات و منا از صبح امروز تا پایان روز دوازدهم ذی الحجه، به صورت شبانه روزی به زائران خدمت ارائه می‌دهند.
رئیس سازمان لیگ پس از پایان دوره سرپرستی نایب رئیسی فدراسیون و بعد از عزل عزیزی خادم از نفوذ و مقبولیت سابق برخوردار نیست و سبد رای او که می توانست رئیس انتخاب کند ریزش قابل توجهی داشته

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ