اهواز - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان گفت: برای دور دوم سفر ریاست‌جمهوری به خوزستان ۹ پروژه را با اعتبار کلی یک هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف پیشنهاد دادیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی لاریجانی در جمع گروهی از کارآفرینان استانی گفت: متمرکز اداره کردن کشور غلط است و باعث میشود نخبگان استانی احساس مشارکت نکنند. مصالح منطقه ای را مرکز نشینان به خوبی نمی دانند و مناطق بهتر می‌دانند.
علی لاریجانی گفت: در قانون اساسی چند وزراتخانه فقط نام برده شده که شامل وزارتخانه‌های اطلاعات، خارجه، دفاع و دادگستری است. اتفاقا این‌ها را نمی‌شود منطقه‌ای کرد. به نظرمن باید دولت را دو قسم کنیم، یک قسم وزرای ستادی و یک قسم وزرای منطقه ای. وزرای منطقه‌ای مسئول چند استان می‌شوند، از مجلس هم رای اعتماد می‌گیرند.
بورس فردا در سومین روز معاملاتی هفته در حالی آغاز خواهد شد که این اخبار می‌توانند بر روی آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.
ترفیع درجه ۵ نفر از سرتیپی موقت به سرتیپی دائم و ۲ نفر به سرتیپی موقت و ۹ نفر نیز سرتیپ دومی به پیشنهاد فرمانده کل انتظامی و با تایید فرمانده معظم کل قوا اعطاء شد.
رئیس سازمان محیط زیست د با بیان اینکه ابطال پروژه میانکاله را به هیئت وزیران داده‌ایم و این مسئله در حال پیگیری است، گفت: ابطال پروژه میانکاله را به هیئت وزیران پیشنهاد داده‌ایم.
کو ایتاکورا، ستاره ژاپنی بروسیا مونشن گلادباخ، پیشنهاد حضور در فوتبال عربستان را رد کرد.
لوییس انریکه مذاکراتش با ناپولی را به حالت تعلیق در آورده چرا که باشگاه ایتالیایی نتوانسته پروژه‌ای جذاب و خاص را به او پیشنهاد بدهد.
سمنان- معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش گفت: از محل اعتبارات مولد سازی و املاک مازاد آموزش و پرورش، اجرای یک هزار و ۶۰۰ پروژه در سال جاری پیشنهاد شده است.
گاتزتا دلو اسپورت مدعی شده که یوفا حاضر است به یوونتوس کمک کند اگر آنها بیخیال پروژه سوپرلیگ شوند.
بورس فردا چهارشنبه ۹ فروردین ماه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید
خاندوزی گفت: رویکرد دولت سیزدهم محدود کردن ویژه‌خواری، توسعه دسترسی مردم و بهبود چشم‌انداز تولید و تولیدکننده به صورت هم زمان است. عشقی نیز افزود: صنعت خودروسازی شبیه بیماری است که عارضه‌های مختلفی دارد؛ انباشت زیان ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی یقینا قابل ادامه نبود و این صنعت در صورت ادامه روند قبل، حتما با یک توقف تلخ مواجه می‌شد.
لوئیس همیلتون، اسطوره فرمول یک، احتمالا بخشی از پیشنهاد هنگفت برای خرید مالکیت باشگاه منچستریونایتد باشد.
دانیل ریولو، کارشناس رادیو RMC SPO"RT"، معتقد است پی اس جی تحت هیچ شرایطی نباید به سرخیو راموس پیشنهاد تمدید قرارداد بدهد.
کابینه ترکیه قرار است در مورد پروژه هاب گازی پیشنهادی رئیس جمهور روسیه تصمیم گیری کند.
مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران از تدوین ۶۰ ماده و ۲۶۱ بند برای برنامه پیشنهادی چهارم شهرداری تهران خبر داد و گفت: شهرداری تهران این برنامه را در دو سطح راهبردی و عملیاتی تنظیم کرده است.
چهارمین جشنواره فیلم آسیایی با پیشنهاد سفارت جمهوری اسلامی ایران و مشارکت ۹ کشور آسیایی در ابوجا پایتخت نیجریه افتتاح و تا تاریخ ۴ آذر ادامه خواهد داشت.
نخست وزیر ارمنستان امروز به باکو پیشنهاد کرد: نشست کمیسیون های تعیین مرزها ۳۱ اکتبر (۹ آبان) در بروکسل برگزار شود.
رئیس کانون انبوه‌سازان گفت: متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن بعضا توان پرداخت آورده ندارند و بانک‌هایی که باید به این پروژه وام بدهند از بخش مسکن گریزانند؛ در این شرایط انبوه‌سازان پیشنهاد تامین منابع این طرح را دادند که از سوی وزارت راه و شهرسازی چندان مورد استقبال قرار نگرفت.
چند روز پس از تأکید رهبر انقلاب بر اینکه بحث بر سر حجاب نیست، امروز ⁧ هاشمی گلپایگانی⁩ باز همان فایل را با راهکاری از جنس قرار دادن مردم مقابل هم، باز کرد. این موتور تولید نفرت که در ماههای اخیر به سود پروژه قطبی‌ساز دشمن پمپاژ کرد، طبیعی و صرفا از سر نادانی است؟ قرار نیست خاموش شود؟
چند روز پس از تأکید رهبر انقلاب بر اینکه بحث بر سر حجاب نیست، امروز ⁧ هاشمی گلپایگانی⁩ باز همان فایل را با راهکاری از جنس قرار دادن مردم مقابل هم، باز کرد. این موتور تولید نفرت که در ماههای اخیر به سود پروژه قطبی‌ساز دشمن پمپاژ کرد، طبیعی و صرفا از سر نادانی است؟ قرار نیست خاموش شود؟
بورس امروز شنبه ۹ مهرماه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
عضو شورای شهر تهران بیان کرد: عدم نظارت کافی در زمان ساخت و عدم اعمال نظارت و کنترل اصولی در این پروژه مشارکت از جمله تخلفات شهرداری آبادان در حادثه متروپل بوده است که من پیشنهاد می‌کنم مرکز مطالعات شهر تهران این حکم را تجزیه و تحلیل کند تا درس عبرتی شود که در تهران شاهد بروز چنین حوادثی نباشیم.
جولان گرد و خاک در نقاط مختلف کشور
مبلغ تمدید قرارداد سلمانی اعلام نشده است اما زردپوشان قطعا رقمی بالاتر از پیشنهاد استقلال برای حفظ این ستاره جوان خود خرج کرده‌اند که می تواند عددی نجومی باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ