پیشنهاد حمل جسد توسط آمبولانس های اورژانس که توسط معاون گردشگری در یکی از جلسات ستاد تسهیلات سفر عنوان شده بود، رد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
افرادی که بیماری‌های زمینه‌ای دارند، سن بالای ۶۵ سال یا کمتر از ۴ سال بچه‌ها را خیلی مراقب باشند، کسانی که بیماری کلیوی، کبدی، قلبی، فشارخون و دیابت دارند آسیب پذیرتر هستند و باید بیشتر مراقبت کنند ساعت ۱۰ صبح تا ۴ بعد از ظهر که اوج گرما است سعی کنند در محیط به خصوص نور مستقیم آفتاب همراه با فعالیت بدنی پرهیز کنند حتی الامکان اگر کار واجب ندارند از خانه بیرون نروند و مراقبت کنند که آب بدن کم نشود.
وزیر بهداشت گفت: ما پیشنهاد تعطیلی را به هیئت دولت دادیم که برای سلامت مردم هر وقت درجه حرارت بالا رود تعطیلی لازم است و امیدواریم پیشنهاد ما را بپذیرند.
وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد که پیشنهاد تعیین فرمول مناسب برای نرخ خوراک صنایع اکنون به پیشنهاد این وزارتخانه در دولت دنبال می‌شود.
معاون گردشگری کشور گفت: طرح پیشنهادی وزارت میراث‌فرهنگی مبنی بر لغو روادید یک طرفه با ۶۰ کشور توسط وزارت امورخارجه و نهادهای ذیربط در حال بررسی است.
سخنگوی اقتصادی دولت از پیشنهاد وزارت اقتصاد برای نرخ گذاری خوراک پتروشیمی ها خبر داد.
وزارت خارجه اوکراین پیشنهاد صلح اندونزی مبنی بر برگزاری همه پرسی در کریمه و سایر مناطق تازه تصاحب شده توسط روسیه را رد کرد.
حمید رضا حاجی بابایی (رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی): معتقدم وزارت آموزش و پرورش باید با وزارت نفت ادغام شود تا پول و بودجه در اختیار این وزارتخانه قرار بگیرد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهارداشت: زمانی که من وزیر آموزش و پرورش بودم و برخی وزارتخانه‌ها با هم ادغام می‌شدند من امدم بیرون از آموزش و پرورش و از من پرسیدند به نظرتان آموزش و پرورش با کجا ادغام شود گفتم نفت.
نمایندگان در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۲ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با تقاضای بررسی دو فوریت لایحه تشکیل وزارت بازرگانی با ۱۴۳ رأی موافق، ۵۸ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۲۱۱ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.
نخستین اجلاس رسمی «ائتلاف برای میراث فرهنگی آسیا» با حضور معاون میراث فرهنگی در شهر «شی ان» چین شروع به کار کرد و دارابی در این نشست چهار پیشنهاد داد.
مشاور امور زنان وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: از پیشنهادات حوزه امور زنان به مدیران و مسئولان، اجرای جدی محرم‌سازی در مدارس دخترانه برای شادابی و نشاط دختران است. بحث محرم‌سازی جزء زیر برنامه‌های سازمان نوسازی مدارس است با این حال مدیران بعضی از مدارس با تمهیداتی توانسته‌اند در این زمینه موفق عمل کنند که لازم است رصد و شناسایی شوند و مورد تقدیر قرار گیرند.
معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اهمیت موضوع لجستیک وجایگاه آن درحمل و نقل کشور گفت: پیشنهاد تشکیل معاونت لجستیک در وزارت راه و شهرسازی به منظور تقویت زیرساخت‌ها مطرح شده است.
وزیر صمت با بیان اینکه برخی کشورها با اجرای قانون مالیات بر سود مازاد گرانی و گران‌فروشی را مهار کرده اند گفت:به زودی پیش نویس لایحه مالیات بر سود مازاد در دستور کار هیأت دولت قرار می گیرد.
پرسش‌هایی که انتظار می‌رود در زمان معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس، به بخشی مهم از موضوع نشست ویژه مجلس برای بررسی صلاحیت جانشین نوری بدل گردد و چه بسا بتواند ابعاد ناگفته‌ای از ماجرای واریز نشدن مطالبات معلمان در اسفند ۱۴۰۱ را برملا سازد؛ ماجرایی که تنها بخشی از دوران پرماجرای حضور نوری در راس هرم مدیریتی این وزارت خانه است.
سوالاتی که انتظار می‌رود در زمان معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس، به بخشی مهم از موضوع نشست ویژه مجلس برای بررسی صلاحیت جانشین نوری بدل گردد و چه بسا بتواند ابعاد ناگفته‌ای از ماجرای واریز نشدن مطالبات معلمان در اسفند ۱۴۰۱ را برملا سازد. ماجرایی که تنها قسمتی از دوران پرماجرای حضور نوری در راس هرم مدیریتی این وزارت خانه است.
لایحه پیشنهادی بودجه ۱۴۰۲ درحالی ارائه شده که هنوز وزارت میراث فرهنگی در قالب سازمان سابق فعالیت می‌کند و شرح وظایف آن به تصویب مجلس نرسیده است.
بر اساس لایحه پیشنهادی بودجه ۱۴۰۲ سهمی که برای وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نظر گرفته شده در حدود ۳۰.۱۶۹.۵۹۵ میلیون ریال است.
بر اساس لایحه پیشنهادی بودجه ۱۴۰۲ سهمی که برای وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نظر گرفته شده در حدود ۳۰.۱۶۹.۵۹۵ میلیون ریال است.
وزارت خارجه استونی پیش بینی کرد که پیشنهاد ضد روسی اوکراین در خصوص حذف روسیه از شورای امنیت سازمان ملل راه به جایی نخواهد برد.
رئیس پلیس راهور با اشاره به عملیاتی نبودن پیشنهادات وزارت صمت برای اسقاط خودروها گفت: پلیس با هر دو پیشنهاد ارائه شده مخالف است.
معاون وزیر صمت گفت: پیشنهاد وزارت صمت به بانک مرکزی و سازمان توسعه تجارت برای کاهش تعهد ارزی صادرکنندگان نمونه لوازم خانگی از ۹۰ درصد به ۸۰ درصد است.
پیش از این ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه از ارسال نظرات جمهوری اسلامی ایران در مورد پاسخ آمریکا درباره متن پیش‌نویس توافق احتمالی رفع تحریم‌ها خبر داده بود.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: پیشنهاد ایجاد فدراسیون داوران ورزشی به وزیر ورزش اعلام شده و مقرر شده این موضوع عملیاتی شود.
تقریبا ۳-۲ روز در میان آقای وزیر نفت یک حرف مشابه را تکرار می‌کند: «نفت می‌فروشیم، خیلی هم می‌فروشیم، پولش را هم می‌گیریم، نقد هم می‌گیریم.» البته در آخرین اظهارنظر او آمده که ۲۰ درصدش را تهاتر می‌کنیم، اما بقیه‌اش نقد است.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ