روز شنبه یونایتد در دومین دیدار خود در فصل جدید به مصاف برنتفورد رفت که در نهایت یاران تن هاخ دومین شکست پیاپی خود را در این فصل تجربه کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای سادیو مانه، ستاره تازه وارد النصر، در صحبت های امروز خود تاکید کرد که هیچ شناختی از حریفان این تیم ندارد!
جمعی از اعضای مجمع روحانیون مبارز با حضور در دارالزهراء (س) ضمن دیدار و گفتگو با همسر مکرمه و اعضای خانواده سید مقاومت و یار وفادار امام و مردم حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر محتشمی پور، از سال‌ها مجاهدت و اخلاص و همراهی او با امام و اندیشه‌های والای رهبر فقید انقلاب و همراهی صادقانه و شجاعانه محتشمی پور با مردم در عمر پربرکتش تجلیل کردند. در این نشست که با حضور حجج اسلام و المسلمین سید محمد خاتمی و سید هادی خامنه‌ای همراه بود، خانواده ایشان، ضمن تشکر از حضور و همدلی جناب آقای خاتمی و دیگر میهمانان، فقدان ایشان را خسارتی جبران ناپذیر و سخت برای نزدیکان و علاقمندانشان دانستند. در این دیدار، سید محمد خاتمی از همراهی همیشگی و صمیمانه همسر مکرمه آقای محتشمی در کوران حوادث قبل و بعد از انقلاب و همچنین اقامت غریبانه ایشان در سال‌های اخیر در نجف اشرف یاد کرده و این وفاداری و همدلیِ درس آموز ایشان را ستودند. همچنین آقای خاتمی خطاب به خانواده آقای محتشمی پور، گفت: حضور در دارالزهراء (س) در عین فقدان آقای محتشمی برای ما سخت و همچنان باور نکردنی است و خداوند بر علو درجات این جانباز با اخلاص انقلاب و یار صدیق امام و مردم بیافزاید و به شما توفیق دهد تا راه ایشان را خالصانه ادامه دهید و این مکان معنوی همچنان منشأ فیض و روشنگری باقی بماند.
عضو کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال، توضیحاتی را درباره امضا نکردن اسناد باشگاه پرسپولیس ارائه کرد.
سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید استقلال استحقاق شکست تیمش را داشته است.
میر سلیم اصل قصه را گفت و کاندیدای صادقانه ترین جمله سال شد!
کاپیتان لیورپول بعد از گلباران یونایتد در آنفیلد این مژده را داد که تیمش به فرم ایده آل سابق برگشته است.
ژاوی انگیزه های بارسا برای بازی فردا برابر رئال را بالا عنوان کرد و البته اعتراف کرد که شانس پیروزی رئال بیشتر است.
ناچو، مدافع وفادار رئال مادرید، ممکن است در پایان فصل از این باشگاه جدا شود.
الکسی پولیشچوک، مدیر بخش دوم کشورهای مستقل مشترک المنافع وزارت خارجه روسیه گفت پیشنهادات مطرح شده برای میانجیگری در بحران اوکراین صادقانه نیستند.
سرمربی تاتنهام به انتقاد از شروع سریع لیگ جزیره بعد از پایان جام جهانی پرداخت.
خطیب جمعه تهران خطاب به قوای سه گانه گفت: اگر با مردم صادقانه سخن بگوییم و با مردم به گفتگو بشینیم، می‌توانیم به تصمیم درست برسیم. اول دنیای مردم را آباد کنیم و سپس آخرت آن‌ها را.
جود بلینگام، ستاره جوان تیم ملی انگلیس، در مورد شادی گل جالب خود با جوردن هندرسون صحبت کرده است.
وینسنت ابوبکر ستاره تیم ملی کامرون در اظهار نظری جنجالی از محمد صلاح بازیکن تیم ملی مصر و لیورپول انتقاد کرد.
نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی راه‌حلِ مشکلات امروز را شنیدن اعتراضات و جلوگیری از تبدیل اعتراض به اغتشاش و برخورد عادلانه و صادقانه با مردم عنوان کرد.
عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس برخورد عادلانه و صادقانه با مردم را تنها راه پاسخ به مطالبات و شنیدن صدای معترضین دانست و گفت: اصلاح در قوانین و سیاست‌های کلی کشور نیاز نیست، اجرای سیاست‌ها باید دقیق و درست صورت بگیرد.
مسعود پزشکیان گفت: راه حل شنیدن اعتراضات و جلوگیری از تبدیل اعتراض به اغتشاش برخورد عادلانه و صادقانه با مردم است. با مردم باید صادق بود و با آن‌ها بر اساس عدالت برخورد شود و از رفتار و برخورد جناحی، گروهی، قومی و قبیله‌ای پرهیز شود. اگر بر اساس عدالت و انصاف با مردم برخورد شود بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد.
وزیر خارجه سوریه با حمایت از موضع ایران در مذاکرات هسته‌ای ابراز امیدواری کرد که کشورهای غربی از مواضع غیر صادقانه خود در این فرایند دست بردارند.
سفیر و معاون نمایندگی ایران گفت: ما ادعای کشورهای غربی مبنی بر حمایت از زنان ایران را صادقانه و با حسن نیت نمی‌دانیم.
داروین نونیز، مهاجم جدید لیورپول، اعتراف کرد هنوز صحبت های یورگن کلوپ را خوب متوجه نمی شود.
رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حاج محسن لبانی آورده است: این یار دیرین امام و رهبری عمری را صادقانه در راه اسلام و انقلاب و اهل بیت(ع) گذراند.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در پیامی روز پزشک و روز داروساز را تبریک گفت و بیان کرد: مردم شریف ایران، همواره قدردان زحمات آنها بوده و خواهند بود.
مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران در گفت‌وگویی با انتقاد از سیاست‌های دولت آمریکا در قبال ایران، گفت: برای این‌که ایران از توافق آتی در وین رضایت داشته باشد و از اجرایی شدن کامل آن مطمئن شود، برخی مسائل وجود دارند که باید حل‌وفصل شوند.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و یکمین روز خرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
راه چاره اینست که اولاً امر بمعروف و نهی از منکر از اسارت سیاست بازی‌ها نجات داده شود و ثانیاً افراد جامع‌نگری جایگزین متولیان کنونی نهاد امر بمعروف و نهی از منکر شوند. راه بهتری هم البته وجود دارد و آن اینست که عملکرد دولتمردان، عادلانه و صادقانه باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ