سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف چهار دستگاه موتورسیکلت سنگین در تهران خبرداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از توقیف ۱۹ دستگاه موتور سیکلت و خودروی سواری متخلف خبر داد و گفت: این وسایل نقلیه حرکات نمایشی و پرخطر در معابر شهر داشتند.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از توقیف ۱۹ دستگاه موتور سیکلت و خودروی سواری متخلف خبر داد و گفت: این وسایل نقلیه حرکات نمایشی و پرخطر در معابر شهر داشتند.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری راننده یک دستگاه خودروی کامیونت خبر داد که از انباری ساختمان‌های مسکونی سرقت می‌کرد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۷ هزار انواع لوازم تفریحی آبی خارجی قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال از یک انبار کالا در شورآباد خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از کشف ۲۶۰ کیلو تریاک و حشیش در عملیات مأموران این پلیس در دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر خبر داد.
اهواز - سرپرست یگان حفاظت منابع آبزی شیلات استان خوزستان از توقیف ۱۰۰ فروند شناور صیادی در طرح عملیاتی ضابط خبر داد.
حقوقدان و عضو هیات علمی دانشگاه تهران در حساب اینستاگرامی خود به استناد حکم دیوان عالی کشور نوشت: «توقیف خودرو به خاطر بی‌حجابی، غیرقانونی است.»
محمدی گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی خودروی قاچاق توقیف شده ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده که پس از تشکیل پرونده به همراه متهم دستگیر شده به مراجع قضائی تحویل شد.
در استان‌های مختلف کشور در شبانه روز گذشته وقایع و جرایمی رخ داد؛ از کشف کالای قاچاق تا توقیف ۴ دستگاه اتوبوس که مأموران نیروی انتظامی در کشف آن نقش آفرینی کردند.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران گفت از توقیف روزانه ۳۰۰ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک یا مخدوشی پلاک در طرح تشدید برخورد با تخلفات موتورسواران خبر داد.
روزانه ۳۰۰ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک، یا با تخلفاتی مانند مخدوشی پلاک، حرکت خلاف جهت در طرح تشدید برخورد با تخلفات موتورسواران توسط پلیس توقیف و راهی پارکینگ می‌شوند.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف ۸۰۰ موتورسیکلت به دلیل تخلفات پلاک خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه ارزش موتور سیکلت مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۸ میلیارد ریال برآورد شده است از توقیف آن خبر داد و گفت: در این رابطه مالک موتورسیکلت دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.
این مقام پلیسی گفت: از متهمان ۲ قبضه سلاح سرد کشف و موتورسیکلتی که متهمان با آن اعمال مجرمانه را مرتکب می‌شدند توقیف شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران، از کشف یک دستگاه موتورسیکلت ۱۰۰۰ سی سی قاچاق در شهرستان کلاردشت خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه طی ۲۴ساعت گذشته چهار عملیات به انجام رسیده است، گفت: این عملیات‌ها شامل قاچاق کالا، دستگیری سارقان تلفن همراه و توقیف تخم مرغ می‌شود.
فرمانده یگان امداد تهران بزرگ از کشف ۶۶ دستگاه خودرو و موتور سیکلت مسروقه و تحت تعقیب طی شبانه روز گذشته خبرداد.
سخنگوی شرکت نفت یمن از توقیف ۴ کشتی حامل فرآورده های نفتی و سوخت این کشور توسط ائتلاف سعودی خبر داد.
اداره‌کل استاندارد استان تهران در اطلاعیه‌ای از شناسایی و توقیف ۴ برند ظروف ملامین غیراستاندارد در استان تهران خبر داد
هدف از پیاده راه‌ها ایجاد یک فضای آرام، ایمن و با نشاط برای سهولت در رفت و آمد عابران پیاده می‌باشد، اما سد معبر و تردد موتور سواران این حق را از شهروندان گرفته و باعث مشکلات زیادی برای عابران پیاه شده است از جمله تردد آن‌ها از خیابان که خطرناک است. طبق ماده ۲۰ قانون رسیدگی به تخلفات پارک و توقف موتورسیکلت در پیاده راه‌ها منجر به توقیف یک هفته‌ای و در صورت تکرار به مدت یک ماه موتورسیکلت توقیف خواهد شد.
فرمانده مرزبانی استان آذربایجان شرقی گفت: در این عملیات ۲ دستگاه خودروی سواری پراید و دنا توقیف که در بازرسی از آن‌ها یک قبضه سلاح جنگی دوربین دار ام ۱۶، یک قبضه سلاح جنگی کلاشنیکف و کلت کمری، ۴ قبضه نارنجک دستی، سه عدد ریموت انفجاری و بی سیم دستی به همراه دوربین‌های دید در شب پیشرفته کشف شد.
فرمانده فراجا با اشاره به ناهنجاری سگ‌گردانی گفت: این ناهنجاری نگرانی و ناراحتی آحاد جامعه و متدینین را فراهم کرده است، اکنون فقط در تهران بیش از ۳۷۰ فروشگاه غذای سگ وجود داشته و قبلاً با ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی وارد کشور می‌شد.
سخنگوی رسمی شرکت نفت یمن از توقیف ۴ کشتی سوخت این کشور توسط ائتلاف متجاوز سعودی خبر داد.
فرمانده یگان عملیات پلیس راهور تهران بزرگ درباره پوشش و مخدوشی پلاک گفت: رانندگانی که از قانون تمکین نمی‌کنند، توقیف موتورسیکلت‌های آنان در دستور کار پلیس قرار دارد و یک سری مراحل قضایی نیز برای برخی رانندگان که مجرم هستند و پلاک را مخدوش می‌کنند، انجام می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ