سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه طی ۲۴ساعت گذشته چهار عملیات به انجام رسیده است، گفت: این عملیات‌ها شامل قاچاق کالا، دستگیری سارقان تلفن همراه و توقیف تخم مرغ می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به وقوع حریق در دو کارخانه شهرک صنعتی ایوانکی با چهار مصدوم گفت: عملیات اطفای حریق در کمتر از دو ساعت انجام شد.
منابع فلسطینی از وقوع ۲۸ عملیات مقاومتی در کرانه باختری طی ۲۴ ساعت گذشته خبر می‌دهند.
سرهنگ سیروس دریکوند، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه جاده‌ای از یک دستگاه خودرو در محور اهواز _ شوش، از همان لحظات اولیه تیم‌های عملیاتی پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان کار خود را آغاز کردند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه تعطیلات پایان هفته سه رویداد پلیسی در استان به وقوع پیوسته است، گفت: در این راستا شش نفر دستگیر شدند.
رسانه های عبری زبان از وقوع یک عملیات در نابلس و زخمی شدن یک شهرک نشین صهیونیست به دنبال شلیک به سمت خودروی وی خبر دادند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طی دو روز گذشته هفت عملیات ویژه پلیسی در استان انجام داده است، گفت: بیشتر این عملیات به حوزه قاچاق کالا مربوط می‌شود.
معاون عملیات سازمان امدادونجات با اشاره به احتمال رگبار شدید و وقوع سیلاب در ۱۰ استان کشور از آماده‌باش امدادگران هلال‌احمر خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از وقوع هشت عملیات پلیسی در استان خبر داد و گفت: طی این عملیات‌ها سارقان و قاچاقچیان مواد مخدر همگی دستگیر شدند.
رسانه‌های خبری از وقوع یک حمله مسلحانه به یک خودرو در منطقه الحمرا و هلاکت ۳ صهیونیست خبر دادند.
ساعاتی پیش انفجاری در یک کافه در سن پترزبورگ روسیه رخ داد که منجر به کشته شدن بلاگر روسی ولادلن تاتارسکی شد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه طی ۴۸ ساعت گذشته ۱۰ عملیات ویژه پلیسی در استان به وقوع پیوسته است، گفت: در مجموع این عملیات‌ها ۱۵ نفر دستگیر شدند.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع تصادف مرگبار تاکسی با عابر پیاده در بزرگراه زین الدین و ترافیک خیابان جمهوری به دلیل حریق در انبار پوشاک خبر داد
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام هفت ماموریت ویژه پلیسی در سطح استان خبر داد و گفت: دستگیری مزاحمان نوامیس مردم، کشف قاچاق سوخت و مواد مخدر از جمله مهمترین این موارد هستند.
سمنان- فرمانده انتظامی سمنان از انجام سه عملیات پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: قاچاق سوخت، دستگیری سارق کامپیوتر خودرو و کشف ۲۶ تن شیر فاقد مجوز مهمترین این رویدادها است.
منابع فلسطینی صبح امروز شنبه از وقوع یک عملیات جدید مقاومتی در منطقه «راس کرکر» در غرب رام الله خبر دادند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام سه عملیات ویژه پلیسی در استان خبر داد و گفت: خرده فروشان مواد مخدر در سمنان و دامغان دستگیر و محموله سوخت قاچاق نیز در میامی کشف شد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از وقوع چهار عملیات ویژه پلیسی در سرخه، دامغان، شاهرود و میامی خبر داد و گفت: در این راستا ۱۰ نفر متخلف دستگیر شدند.
معاون عملیات سازمان امدادونجات هلال‌احمر از احتمال وقوع سیل در بوشهر و خوزستان خبر داد.
قیلم لحظه وقوع عملیات ضدصهیونیستی امروز در اریحا که طی آن ۵ نظامی اسرائیلی زخمی شدند.
منابع محلی از وقوع یک عملیات تروریستی در پایتخت افغانستان خبر دادند که طی آن یک عامل انتحاری با منفجر کردن خود، به کشته و زخمی شدن ۵۵ نفر منجر شده است.
منابع عبری زبان از وقوع عملیات تیراندازی در شهرک کرمل در جنوب الخلیل خبر دادند.
عملیات مقاومت فلسطین در کرانه باختری در سال جاری میلادی تشدید شده و بیش از ۷۲۰۰ مورد عملیات از ابتدای سال تا کنون علیه صهیونیست ها انجام شده است.
منابع عبری از وقوع یک عملیات ضد صهیونیستی در نزدیکی سلفیت در کرانه باختری خبر دادند.
مناطق مختلف کرانه باختری طی ۴۸ ساعت گذشته شاهد ۳۰ مورد عملیات مقاومت فلسطینیان علیه شهرک نشینان رژیم صهیونیستی بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ