مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک به کارش در این باشگاه ادامه خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سهمداران آسیا تک با برگزاری انتخابات در مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت، هیئت مدیره جدید را با تغییر یک عضو حقوقی انتخاب کردند.
وزیر ورزش درباره دخالت سازمان خصوصی‌سازی برای تغییر هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: پیشنهاد ما این است که تا ۳۰ خرداد ماه صبر کنند و تغییرات بعد از این تاریخ انجام شود.
اولین جلسه باشگاه اتحاد الکلبا زیر نظر هیئت مدیره جدید برگزار شد.
سه نفر از اعضای هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک تغییر کردند.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال تاکید کرد اگر قرار بر تغییرات در هیات مدیره این باشگاه باشد بزودی اتفاق خواهد افتاد.
آگهی برگزاری مجمع باشگاه پرسپولیس امروز در روزنامه اطلاعات منتشر شد.
ترکیب جدید هیأت مدیره، مدیرعامل و سرمربی تیم بزرگسالان باشگاه فولاد خوزستان مشخص شد.
به گفته سخنگوی وزارت صمت ۳ نفر از ۵ عضو هیات مدیره ایران خودرو نیز تغییر کردند و رییس هیات مدیره سایپا، به ایران خودرو آمد.
به گفته سخنگوی وزارت صمت ۳ نفر از ۵ عضو هیات مدیره ایران خودرو نیز تغییر کردند و رییس هیئت مدیره سایپا، به ایران خودرو آمد.
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نه تنها قصد تغییر سرمربی این تیم را به خاطر باخت مقابل هوادار ندارد بلکه حمایت همه جانبه برای بازگشت این تیم به مسیر قهرمانی با یحیی گل‌محمدی انجام داد.
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نه تنها قصد تغییر سرمربی این تیم را به خاطر باخت مقابل هوادار ندارد بلکه حمایت همه جانبه برای بازگشت این تیم به مسیر قهرمانی با یحیی گل‌محمدی انجام داد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به تاکید سازمان خصوصی سازی برای ایجاد تغییر در هیات مدیره پرسپولیس و استقلال واکنش نشان داد و دلیل جدایی لوکادیا از این تیم را اعلام کرد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از بررسی عملکرد و شرایط اعضای هیئت مدیره این باشگاه خبر داد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: دنبال ایجاد ساختار مناسب در پرسپولیس بودیم.
هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان روز شلوغی را پشت سر گذاشت و دو عضو خود را از دست داد.
هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان، مدیرعامل این باشگاه را تغییر داد.
اعضای هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان تصمیم به تغییر مدیرعامل این باشگاه گرفتند.
طی حکمی از سوی شهردار تهران، محسن هرمزی که پیش از این به عنوان معاون فنی و مهندسی شرکت متروی تهران انجام وظیفه می‌کرد، به سمت مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) منصوب ‌شد.
طی جلسه امروز هیات مدیره فرابورس ایران، اعضای جدید هیات مدیره این شرکت برای دوره هشتم معرفی و از اعضای دوره هفتم هیات مدیره تجلیل شد.
طی جلسه امروز هیات مدیره فرابورس ایران، اعضای جدید هیات مدیره این شرکت برای دوره هشتم معرفی و از اعضای دوره هفتم هیات مدیره تجلیل شد.
پس از تغییر مدیرعامل باشگاه استقلال، هیات مدیره این باشگاه هم در آستانه تغییر و تحول قرار دارد.
عضو هیئت مدیره استقلال بار دیگر در تمرینات این تیم حاضر شد.
دقایقی بعد از پیروزی سپاهان مقابل تراکتور، اعضای هیئت مدیره باشگاه در جمع بازیکنان از محمدرضا ساکت حمایت کردند.
پیش از انتصابات اخیر زاکانی در سالگرد آغاز فعالیتش به‌عنوان شهردار دو حکم زد. یکی از تغییرات شبانه زاکانی، تغییر مدیرعامل سازمان بهشت زهرا بود. او سعید غضنفری را برکنار و محمد‌جواد تاجیک را به‌عنوان مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) و شهردار حرم مطهر امام خمینی (ره) منصوب کرد. تاجیک پیش‌از‌این به‌عنوان مشاور و دستیار شهردار تهران فعالیت می‌کرد و یکی از اعضای هیئت‌مدیره سازمان بهشت زهرا (س) بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ