طی جلسه امروز هیات مدیره فرابورس ایران، اعضای جدید هیات مدیره این شرکت برای دوره هشتم معرفی و از اعضای دوره هفتم هیات مدیره تجلیل شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت تامین سرمایه کیمیا با اشاره به اخذ مجوز لازم از سوی شرکت فرابورس و سازمان بورس گفت: فردا نماد «تکیمیا» رسماً بازگشایی می‌شود.‌
نشست «بررسی تحلیلی تأمین مالی نوآوری و فناوری از بازار سرمایه؛ ظرفیت‌ها و فرصت‌ها» در رویداد فینوتکس با حضور مدیرعامل فرابورس ایران برگزار شد.
مدیرعامل فرابورس ایران از موافقت با پذیرش یک شرکت پروژه جدید در فرابورس ایران در راستای تزریق منابع به طرح‌های تولیدی و ورود سرمایه‌ها به بازار اولیه خبر داد.
مدیرعامل فرابورس ایران از آغاز پذیره‌نویسی نخستین اوراق قرض‌الحسنه بازار سرمایه به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان از یکشنبه ۱۴ اسفند در فرابورس خبر داد.
مدیرعامل شرکت احیا استیل فولاد بافت اعلام کرد: میزان پیشرفت فیزیکی کارخانه احیا شماره 2 مجتمع فولاد بافت به 83.1 درصد رسیده و طبق برنامه، تست سرد آن تا پایان بهمن ماه سال جاری آغاز می‌شود.
جزئیات شرایط واگذاری باشگاه پرسپولیس ساعتی پیش با اطلاعیه مهم فرابورس اعلام شد.
اهواز- مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر خوزستان گفت: سهام این شرکت به‌عنوان بزرگ‌ترین عرضه تاریخ بورس به‌زودی عرضه می‌شود.
شیرازی،مدیرعامل فرابورس گفت: صندوق املاک برای سرمایه گذاری در مسکن بسیار جذاب است.
با تصمیم اعضا هیئت مدیره شرکت فرابورس در جلسه امروز۱۱ آبان ماه میثم فدایی از سمت مدیرعاملی فرابورس کنار رفت و اقای محمدعلی شیرازی به مدیرعاملی این شرکت منصوب شد!
طی جلسه امروز هیات مدیره فرابورس ایران، اعضای جدید هیات مدیره این شرکت برای دوره هشتم معرفی و از اعضای دوره هفتم هیات مدیره تجلیل شد.
پورعباس گفت: پس از اعلام نتایج اولیه، کارنامه منتشر می‌شود و انتخاب رشته انجام می‌گیرد. نتایج نهایی نیز اواخر شهریورماه اعلام شود.
رسانه های رژیم صهیونیستی از آغاز رزمایش دریایی مشترک ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا و نیروی دریایی رژیم صهیونیستی در دریای سرخ خبر دادند.
عضو شورای شهر تهران گفت: بنابر گفته مجلس شورای اسلامی، شهرداری می‌تواند مشکلات خود در حوزه حقوق و مزایا را توسط هیات دولت برطرف کند.
جواد کریمی، پاسور جوان تیم ملی والیبال ایران روز گذشته در کنار سایر اعضای تیم تمرین کرد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل ایجاد سایت فروش موبایل و لوازم جانبی تلفن همراه با جعل ای نماد خبر داد.
مدیر بانک سلولهای انسانی و جانوری مرکز ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران گفت: حفاظت از ذخایر ژنتیکی اسب کاسپین  به عنوان میراث ملی کشور ضروری است.
وزیر کشاورزی در آغاز آئین رونمایی از نقشه راه تأمین مالی زنجیره‌ای در بخش کشاورزی گفت: سرعت تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در کشور اعجاب برانگیز است.
طبق این آمار، اینترنت موبایل ایران در حال حاضر از لائوس و بوسنی هرزگوین سریع‌تر و از پاپوا گینه نو و کوزوو کندتر است.
شما در این فصل آشپزی با سوفی در فرارو، خواهید دید که چگونه با دستور العمل های آسان می توان سریع یک غذای خوشمزه و لذیذ برای اعضای خانواده و مهمانان تهیه کرد. در قسمت اول که اکنون تقدیم تان می گردد، یک غذای سریع با ترکیب گوشت چرخ کرده، تخم مرغ و پنیر چدار مشاهده خواهید کرد.
ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی امروز ۲۲ دی ۱۴۰۰ با افزایش ۰.۰۴ درصدی روبرو شد و به ۱۰ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان رسید.
همچنان برخی فعالان بازار معتقدند که نوسانات بورس طبیعی نیست و دست های پشت پرده در کار هستند و برخی نماینده های مجلس هم از آغاز به کار کمیته تحقیق و تفحص بورس خبر داده اند.
هفتمین همایش مالی‌اسلامی با همت انجمن مالی‌اسلامی و اندیشمندان و کارشناسان این حوزه در بانک مرکزی برگزار شد.
بانک مرکزی ایران در حالی از راه‌اندازی فاز آزمایشی رمزپول بانک مرکزی ایران با عنوان «رمزریال» خبر می‌دهد که برخی کارشناسان حوزه فناوری معتقدند دیجیتالی کردن ریال، با ارزش و پشتوانه فعلی، بی‌معنی است زیرا با گذشت سال‌ها از مطرح شدن موضوع ارزهای دیجیتالی در ایران، این حوزه هنوز مقررات‌گذاری نشده و بلاتکلیف مانده است.
مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس، از رفع اختلال سامانه معاملاتی فرابورس و بازگشت داد و ستدها، به روال عادی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ