کشیده شدن انتخابات ریاست جمهوری در ترکیه به دور دوم باعث شد تا ارزش لیر این کشور در معاملات امروز کاهش یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با صدور بخشنامه‌ای پیرامون کاهش نرخ مالیات بر ارزش افزوده برخی اقلام کالاهای اساسی را جهت به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور اعلام کرد.
در معاملات امروز بازار جهانی ارز، ارزش لیر ترکیه همچنان در برابر دلار کاهشی بود.
رئیس سازمان امور مالیاتی در بخشنامه‌ای موضوع کاهش نرخ مالیات بر ارزش افزوده واردات برخی کالاهای اساسی و قند و شکر تولید داخل را ابلاغ کرد.
رئیس مرکز پژوهش‌ های مجلس در جلسه بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه، گفت: تورم مزمن عامل کاهش ارزش حقوق بازنشستگان است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نظام ارزی شناور در خدمت تضعیف پول ملی است و رهاسازی نرخ ارز توجیهی ندارد. زیرا در شرایطی که تراز حساب تجاری در تابستان ۱۴۰۱، ۱۵ میلیارد دلار مثبت بوده شاهد افزایش نرخ ارز بودیم که دلیل عمده آن قیمت سازی کانال‌های تلگرامی در بازار سیاه بوده است.
پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که در پی پایین آمدن ارزش لیر ترکیه، شاهد سیل ورود میوه‌های این کشور به بازارهای خاورمیانه، اروپایی و آسیایی باشیم.
ارزش لیر در واکنش به پیروزی رجب طیب اردوغان در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه کاهش یافت و به کمترین میزان در چند سال اخیر رسیده است.‌
گمرک ایران از کاهش مالیات بر ارزش افزوده واردات کالاهای اساسی به یک درصد و تمدید آن تا پایان سال ۱۴۰۲ خبر داد.
براد دابلیو.سِتسِر، کارشناس تجارت جهانی و امور مالی در شورای روابط خارجی می‌گوید: «اقتصاد نسبتا قوی در چند فصل گذشته محصول سیاست‌های ناپایدار بوده است. بنابراین به احتمال زیاد یک انقباض یا رکود وجود خواهد داشت.» او درباره پول محلی گفت: «ترک‌های کارگر وقتی ارزش لیر کاهش یابد احساس فقر بیشتری خواهند داشت. مردم برای یافتن شغل و دریافت حقوقی که هزینه‌های زندگی را پوشش می‌دهد، کار سخت‌تری خواهند داشت.»
منابع عبری اذعان کردند که ارزش شِکِل (واحد پولی رژیم صهیونیستی) در روزهای اخیر به دلیل ناآرامی‌ها در مناطق مختلف اراضی اشغالی روندی نزولی داشته است.
روبل در برابر دلار به پایین‌ترین حد یک سال اخیر سقوط کرد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تورم عامل اصلی کاهش ارزش پول ملی است و ناترازی بودجه و ناترازی بانک‌ها عامل اصلی تورم در کشور است.
امروز پنج شنبه نرخ پوند و یورو در سامانه سنا کاهش یافت.
گمرک ایران در بخشنامه ای، موضوع کاهش مالیات بر ارزش افزوده ۷ قلم دانه روغنی را ابلاغ کرد.
ارزش بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بعد از حضور در جام جهانی با افت مواجه شده است.
قم- مرجع تقلید شیعیان گفت: کاهش ارزش پول ملی و افزایش قیمت کالاها مردم را به شدت آزار می‌دهد که دولت برای حل این مشکلات باید تلاش کند.
مدیرکل دفتر واردات گمرک ایران گفت: از سوم آبان نرخ مالیات بر ارزش افزوده واردات مواد اولیه دارو، شیرخشک اطفال و تجهیزات و ملزومات پزشکی و توانبخشی به یک و دو درصد کاهش یافته است.
قائم مقام توسعه و تولید ایران خودرو، توسعه همکاری میان دو خودروساز بزرگ کشور را سبب هم افزایی در خدمات رسانی بهتر به مشتریان و کاهش قیمت تمام شده تولید و عرضه محصولات مترقی دانست.
ارزس سهام اپل در معاملات روز پنجشنبه 4.5 درصد سقوط کرد.
کاهش ارزش ین، خوش‌بینی را از ژاپن ربود!
دلار امروز دوشنبه حدود ۱ درصد از بالاترین سطح خود در ۲۰ سال گذشته در برابر سایر ارزهای اصلی کاهش یافت.
الویس کامسوبا خرید جدید سپاهان گذشته خیلی سختی داشته است و اکنون انگیزه زیادی دارد تا با درخشش در ایران کمی از سختی گذشته را جبران کند.
مدیر عامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی به جزییات سود سال ۹۹ سهام عدالت اشاره کرد و گفت: افرادی که سال گذشته به دلیل وجود برخی از مشکلات قادر به دریافت سود سال ۹۸ سهام عدالت نبودند، این سود در اسفند ماه امسال همراه با سود سال ۹۹ به حساب آنها واریز می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ