شهردار منطقه ۵ ضمن تشریح اقدامات مدیریت شهری در خصوص حادثه سیل امامزاده داوود(ع) گفت: وظیفه سازمان مدیریت بحران برای ما مشخص نبود که باید چه کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیشکسوت بسکتبال خوزستان گفت: ما از فدراسیون خواهش کردیم که مسائل و مشکلات استان برطرف شود اما آنها هیچ توجهی به این درخواست ما نداشتند.
محمودوند بیان کرد: این روز‌ها شاهد مواردی هستیم در سطح جامعه که هیچ جوره توجیه‌پذیر نیستند. آنچه که در فضای مجازی رخ داده پیرامون جریان مدیر کل ارشاد استان گیلان اوج مصیبت به شمار می‌رود. ما دیروز قرآن سوزی در کشور سوئد را محکوم کردیم، اما در حقیقت توهین به قرآن کریم در همین گیلان رخ داده است. چرا نباید نسبت به این موضوع ورود داشته باشیم؟ امروز ما هیچ پاسخی برای بچه‌های مذهبی و حزب‌اللهی هم نداریم به خاطر خدا هم که شده به این موضوع ورود کنید.
زیباکلام: نه من فکر می‌کنم اصولگرایانی که تحت عنوان اصولگرایان معتدل و میانه‌رو شناخته می‌شوند، وارد انتخابات نمی‌شوند. افرادی همچون لاریجانی و باهنر و احمد توکلی و... شاید به طور علنی اعلام نکنند، اما در این زمینه فعالیتی نکرده و احتمال دارد که در انتخابات فعال نشوند.
هیچ کشوری از بنفش استفاده نکرده، چون تا دهه ۱۸۰۰ میلادی رنگ بنفش از وزن معادل آن با طلا گران قیمت‌تر بود. خاص بودن و گران بودن رنگ بنفش به خاطر کمبود و گرانی رنگدانه‌ای است که در آن به کار رفته است. بنفش سال‌ها نماد خاندان سلطنتی، قدرت و ثروت بوده، به طوریکه ملکه الیزابت همه مردم عادی را از پوشیدن لباس بنفش منع کرده بود
مکس آلگری، با وجود شکست مقابل میلان و کم شدن شانس کسب سهمیه اروپایی شاگردان خود را تحسین کرد.
خلاء کاملاً خالی نیست. این به دلیل نظریه‌ای در فیزیک کوانتومی به نام «اصل عدم قطعیت هایزنبرگ» است. این اصل بیان می‌کند که غیرممکن است که هم‌زمان سرعت و مکان هر ذره‌ای را با دقت یا قطعیت دلخواه معین کنید - هر چقدر در مورد یک مقدار با دقت زیاد بدانید، دیگری را با دقت کمتری خواهید دانست.
رافائل لیائو، ستاره خط حمله میلان، برخلاف انتظارات نتوانست در نقش فرشته نجات روسونری در نیمه نهایی چمپیونزلیگ عمل کند.
اردوی تیم استقلال ملاثانی قبل از دیدار با مس کرمان تشکیل نشد.
کیهان نوشت: از هنگام تصویب برجام تاکنون، نه فقط آقای روحانی، بلکه هیچیک از طرفداران برجام نتوانسته‌اند حتی به یک نمونه از دستاورد‌های برجام اشاره کنند! مذاکرات با هدف لغو تحریم‌ها صورت گرفته بود و طی ۸ سال ریاست آقای روحانی بر قوه مجریه بسیاری از وقت، امکانات و ظرفیت‌های نظام به پای برجام ریخته شده بود، ولی نه فقط تحریم‌ها لغو نشد، بلکه دوبرابر نیز شد!
کیکه ستین، مربی ویارئال، فردا باید تیمش را برابر بارسلونا هدایت کند و گفت که انگیزه‌ای برای انتقام از آبی و اناری‌ها ندارد.
ستاره لالیگایی فولاد در تبریز کم فروغ بود و البته گل دقیقه ۱۰۰ هادی محمدی باعث شد تا با غم و اندوه از تبریز بازگردد.
سرمربی رئال مادرید تاکید کرد که هنوز زود است در مورد قهرمانی صحبت کنیم.
کریستوف گالتیه در نشست خبری امروز خود گفت که لیونل مسی هفته بعد به پاریس بر می گردد و بین او و کیلیان امباپه هم هیچ اختلافی وجود ندارد.
مشاور عالی رئیس فدراسیون والیبال، گفت: سال پرکاری پیش رو داریم و تغییرات مشکل‌ساز می‌شود.
فیفا با انتشار بیانیه‌ای از از هواداران درخواست کرد تا برای برگزاری مراسم اختتامیه پیش از فینال جام جهانی 2022 قطر بین آرژانتین و فرانسه در استادیوم حاضر شوند.
معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در پاسخ به برخی شایعات و ابهامات مطرح شده درباه خودکشی یکی از دانشجویان این دانشگاه تاکید کرد: دانشجوی متوفی این دانشگاه به هیچ وجه فرد سیاسی نبوده و از امکانات خوابگاهی دانشجویی نیز بهره‌مند بوده است.
رئیس صداوسیما گفت: تاکنون هیچ یک از رؤسای صداوسیما تحریم نشده بودند، اما این اتفاق در این دوره رخ داد. دشمنان می‌دانند اگر صداوسیما خوب کار کند، نقشه‌هایشان نقش برآب می‌شود، از این رو به هر نحو ممکن با اثرگذاری صداوسیما مبارزه می‌کنند.
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان صحبت‌هایش پیش از مصاف با مس رفسنجان در چارچوب هفته یازدهم مسابقات را با تسلیت به مردم ایران شروع کرد.
استقلال ملاثانی به لطف گل دقیقه 92 کعبی، روند نباختن هایش را به 28 دیدار متوالی رساند.
سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ دولت موقت طالبان امروز در سخنانی اعلام کرد: در یک سال گذشته هیچ روزنامه‌ نگاری در افغانستان کشته نشده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به یکی از نمایندگان گفت: بنده مسئولم آرای نمایندگان را حفظ کنم و هیچ یک از آرای نمایندگان از مجلس بیرون نرفته است.
اولی هوینس، رئیس سابق بایرن مونیخ، معتقد است دلیل انتخاب بایرن توسط فوتبالیست ها، پول نیست. او بوندسلیگا را هم ضعیف تر از لیگ برتر انگلیس نمی داند.
شهردار منطقه ۵ ضمن تشریح اقدامات مدیریت شهری در خصوص حادثه سیل امامزاده داوود(ع) گفت: وظیفه سازمان مدیریت بحران برای ما مشخص نبود که باید چه کند.
همه مردم و افراد جامعه در هر لحظه از روز ناچار به گرفتن تصمیماتی برای رتق و فتق امور خود هستند که این تصمیمات می تواند در سطوح مختلف و با آثار گوناگون باشد؛ گاهی ممکن است اثر این تصمیم فقط بر خود شخص وارد آید و گاهی یک اجتماع چند ده نفره یا بیشتر و یا حتی یک شهر یا کشور را تحت تاثیر قرار دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ