اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران به صورت رسمی در سایت فیفا اعلام شد و کارلوس کی‌روش بازیکن دیگری را به لیست اضافه نکرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفارت ایران در نیوزیلند در بیانیه‌ای اعلام کرد: رضا نظرآهاری، سفیر جمهوری اسلامی ایران در ولینگتون بنا به «دعوت رسمی» پارلمان نیوزیلند و طبق عرف مرسوم دعوت از سفرا، در تاریخ ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ در نشست کمیته امور خارجی، دفاع و تجارت پارلمان این کشور حضور یافت.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان سفر رسمی خود به مسکو اعلام کرد که توافق‌های خوبی برای توسعه همکاری‌ها در موضوعات سایبری و فضای مجازی و همچنین مبارزه با تروریسم شکل گرفت.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان سفر رسمی خود به مسکو اعلام کرد که توافق‌های خوبی برای توسعه همکاری‌ها در موضوعات سایبری و فضای مجازی و همچنین مبارزه با تروریسم و قاچاق مواد مخدر و توسعه همکاری‌های همه جانبه در مرزها بین ایران و روسیه شکل گرفت.
سخنگوی صنعت برق کشور با بیان اینکه میزان مصرف برق مشترکان صنعتی از ابتدای اجرای طرح مدیریت مصرف برق تاکنون ۱۷.۳ درصد افزایش یافته است، از اعلام رسمی اسامی ادارات و دستگاه‌های پرمصرف خبر داد.
سردار سید حمزه قلندری رئیس امور بین‌الملل وزارت دفاع گفت: همان‌گونه که بار‌ها به طور رسمی از سوی جمهوری اسلامی ایران اعلام شده، ایران به هیچ وجه تسلیحاتی برای مشارکت در جنگ روسیه با اوکراین به روسیه و یا اوکراین نداده است.
بر اساس تبصره ۳ این ماده کلیه­ اشخاصی که داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی بوده و مشمول موضوع ماده­ی ۲۹ قانون می­باشند، می­بایست به هنگام ثبت نام، گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفا و عدم اشتغال خود در پست و مقام و مشاغل یاد شده را ارائه نمایند. قبول استعفا بعد از مدت تعیین شده جهت ثبت­نام و اعلام داوطلبی انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد پذیرش مراکز ثبت نام نخواهد بود.
با اعلام فرشید سمیعی این باشگاه امروز از ساپینتو خواسته تا اسامی بازیکنان مدنظر برای فصل بعد را اعلام کند.
انجمن دوستی ایران و عربستان در بیانیه‌ای اعلام کرد: از توافق دو کشور بزرگ اسلامی، که همراه با بازگشایی رسمی سفارتخانه‌ها در خاک یکدیگر رقم خواهد خورد، بسیار خرسندیم و خداوند را شاکریم که در سالگرد از سرگیری اعلام موجودیت انجمن دوستی ایران و عربستان شاهد از سرگیری گشایش باب برادری و دیپلماتیک بین دو کشور مهم در منطقه هستیم.
در قطعنامه شکل‌گیری رژیم صهیونیستی اعلام شده رژیم دارای یک قانون اساسی رسمی خواهد بود، اما این رژیم به دلیل شرایط سیاسی و اجتماعی خاصی خود، تدوین قانون اساسی را تاکنون به تعویق انداخته است.
در قطعنامه شکل‌گیری رژیم صهیونیستی اعلام شده رژیم دارای یک قانون اساسی رسمی خواهد بود، اما این رژیم به دلیل شرایط سیاسی و اجتماعی خاصی خود، تدوین قانون اساسی را تاکنون به تعویق انداخته است.
دبیر جشنواره فجر اسامی لو رفته داوران را تایید کرد و به طور رسمی پرویز شیخ طادی، مجید اسماعیلی، ایراهیم حاتمی کیا، پرویز محمد رضوی، محمد تقفی فهیم و مسعود نقاش زاده و محمدرضا شریفی نیا را داوران این دوره معرفی کرد. سینمامتروپل با دوازده نامزدی پیشتاز است و اتاقگ گلی با یازده نامزدی، کت چرمی، یادگار جنوب و شماره 10 هرکدام با ده نامزدی، غریب با نه نامزدی، در آغوش درخت با هفت نامزدی و بچه زرنگ با شش نامزدی، بیشترین شانس را برای دریافت جوایز دارند.
دبیر جشنواره فجر اسامی لو رفته داوران را تایید کرد و به طور رسمی پرویز شیخ طادی، مجید اسماعیلی، ایراهیم حاتمی کیا، پرویز محمد رضوی، محمد تقفی فهیم و مسعود نقاش زاده و محمدرضا شریفی نیا را داوران این دوره معرفی کرد.
سخنگوی رسمی و رئیس شورای سیاسی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در پیام‌ هایی جداگانه ضمن تسلیت به ملت‌های سوریه و ترکیه، برای امدادرسانی به زلزله‌ زدگان اعلام آمادگی کردند.
جمهوری اسلامی ایران در دفاع از حاکمیت، منافع ملی و ارکان رسمی و اقتدارآفرین خود عزم و اراده ای راسخ دارد و در مسیر تحقق آن در چارچوب اصول و سیاست های کلان سیاست خارجی، موازین روشن حقوق بین الملل و اصل برابری حاکمیت دولتها، مصمم است.
اسماعیل صدیق گفت: عدم رعایت حجاب اسلامی در واحد‌های صنفی، منجر به نارضایتی مسئولان استانی و تذکر آن‌ها از تریبون‌های رسمی شده است؛ لذا اخطار به کسبه از طریق بازرسان اتحادیه‌ها اعلام شد.
معاون سیاسی دفتر عقیدتی فرماندهی کل قوا گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بخشی از نیرو‌های مسلح رسمی و قانونی کشور بوده و هرگونه اقدام علیه آن، اقدام علیه نظام و حاکمیت ایران به حساب آمده که قطعاً بی‌پاسخ نخواهد ماند.
اسامی رسمی ۱۱ مجروح حمله تروریستی ایذه از سوی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام شد.
با اعلام رسمی کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران، تعداد ۱۳۱ پلاک ثبتی واقع در شهرک مسلمین، از طرح کمربند فضای سبز خارج و مجوز ساخت و ساز در آنها پس از چهار دهه وقفه صادر شد.
با اعلام رسمی کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران، تعداد ۱۳۱ پلاک ثبتی واقع در شهرک مسلمین، از طرح کمر بند فضای سبز خارج و مجوز ساخت و ساز در آن‌ها پس از چهار دهه وقفه صادر شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران در مقاطع مختلف چه در قالب یادداشت رسمی و چه ملاقات‌های متعدد در تهران، بغداد و اربیل، اعتراض شدید خود نسبت به میزبانی اقلیم و تحرکات گروه‌های تروریستی ضدایرانی از مبدأ خاک عراق در منطقه اقلیم را اعلام کرده و بی‌گمان نمی‌تواند بپذیرد که از مجاورت مرز‌های خود مورد تهدید واقع شود.
رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قراین و شواهد نشان می‌دهد بعد از حادثه فوت مهسا امینی که اتفاق افتاد، دشمن با یک آمادگی بر بستر این موضوع سوار شد و به میدان آمد و هم علیه تمامیت نظام و امنیت مردم اقدام کرد. کسانی که به قصد براندازی به میدان آمدند غصه هیچکس را نمی‌خورند.
فدراسیون فوتبال اسامی داوران دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر را اعلام کرد.
رکوردشکنی دوندگان ایران در مسابقات دوومیدانی بازی‌های کشور‌های اسلامی به دلیل مشکلات فنی باطل اعلام و ثبت رسمی نخواهد شد.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: امروز نادران به صورت رسمی و طی نامه‌ای برای انتخابات ریاست مجلس اعلام کاندیداتوری کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ