در مراسم شادی گروه‌های مسلح تحت حمایت ترکیه در شمال سوریه به مناسبت پیروزی رجب طیب اردوغان، یک نفر کشته شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره یونانی تیم بسکتبال میلواکی باکس، بازی دو تیم فوتبال اینتر میامی و نشویل را از نزدیک تماشا کرد.
دیوید بکام و لیونل مسی اولین قهرمانی اینترمیامی در رقابت‌های لیگز کاپ را در آغوش یکدیگر جشن گرفتند.
بازیکنان و اعضای تیم آ.ا.ک آتن، با پیراهن یادبود هوادار مقتول تیمشان به شادی پرداختند.
تاتا مارتینو، سرمربی اینترمیامی، می‌گوید جدایی مسی از پاری سن ژرمن باعث شده که او دوباره خوشحال باشد.
اگر از طرفداران مک بوک‌های اپل هستید، شاید برایتان جالب باشد که اولین لپ تاپ اپل، شکست بزرگی را برای این شرکت آمریکایی رقم زد!
شهریار مغانلو پس از گل خود به سمت نیمکت رفت تا با دروازه‌بان ذخیره تیم‌شان جشن شادی بگیرد.
اهورا خاطری آزادکار وزن ۴۵ کیلوگرم کشتی ایران با کسب نشان طلای قهرمانی جهان نگاه ها را به سمت و سوی خود سوق داد.شادی وی پس از شکست حریف ارمنی سوژه اتحادیه جهانی شد.
ایلکای گوندوگان، ستاره سیتی، معتقد است که با توجه به سن و سالی که دارد شاید فرصت فتح چمپیونزلیگ را دیگر پیدا نکند.
پپ گواردیولا بعد از کسب سی و چهارمین عنوان قهرمانی خود در تاریخ مربیگری، حتی لحظه‌ای شادی شدید خود را پنهان نکرد.
از جمع بازیکنان کنونی استقلال چهار نفر سابقه گلزنی در دربی را دارند و امیدوار به تکرار این لحظه هستند.
شاید کمیته داوران تصور می‌کرد با انتخاب اشکان خورشیدی به نوعی سبب آرامش استقلالی‌هایی شود که این روز‌ها به شدت نگران داور دربی هستند، اما این تصمیم هم با نگرانی بسیاری از استقلالی‌ها همراه شده و بسیاری به سوابق پرسپولیسی اشکان خورشیدی اشاره می‌کنند ومعتقدند این داور به شدت طرفدار پرسپولیس است
هواداران و طرفداران تیم پرسپولیس پس از برتری تیم پرسپولیس مقابل نساجی که منجر به قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ بیست و دوم شد به خیابان‌ها آمدند و به جشن و شادی پرداختند. هفته پایانی بیست و دومین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر امروز پنجشنبه برگزار شد و تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی قاطع و با نتیجه ۴ بر صفر به برتری رسید؛ و عنوان قهرمان این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد. با این نتیجه، پرسپولیس ۶۶ امتیازی شد و بالاتر از سپاهان و استقلال جام قهرمانی را از آن خود کرد.
جشن و شادی طرفداران تیم پرسپولیس درخیابان پس از قهرمانی
اکنون هیوندای مدل 2024 کنا را پیش روی طرفداران خود قرار داده است که همچنان بدنه حجیم یا به اصطلاح چانکی دارد اما چراغ های اصلی جلو تقریبا تبدیل به یک خط نورانی شده اند. جلوپنجره عملا دیگر وجود ندارد و با یک سطح یکپارچه در این قسمت روبرو هستیم.
اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، ناخواسته پس از بازی با استون ویلا مرتکب یک اقدام جنجالی شد.
روزی که مهدی طارمی با پیراهن پرسپولیس به یکی از نمایندگان عربستان گل زد و آن شادی گل خاص را نشان داد، هرگز فکر نمی‌کرد چند سال بعد که در اروپا بازی می‌کند از الهلال عربستان پیشنهاد اغواکننده‌ای دریافت کند.
جالب است بدانید یک رگ و ریشه دیه گو آرماندو مارادونا به کشور کرواسی برمیگردد.
اگر بخواهیم ماجرا را از دید بعضی از طرفداران همه چیز عادی‌دان آقای رییس‌جمهور نگاه کنیم، این نما نشان‌دهنده شرایط عادی، توجه ویژه به زن، زندگی و آزادی است، چراکه مردم آزادند در بازار به استقبال رییس‌جمهور نیایند، زن می‌تواند بی‌توجه به عالی‌ترین مقام قوه مجریه که قبلا. بوده وارد مغازه شود و حتی به او سلام هم نکند، زندگی هم که جریان دارد (کاری به قیمت شکلات و شیشه مغازه و... هم نداریم. اصلا شاید دلیل اصلی عدم حضور مردم همین قیمت‌های بالا باشد که دست‌های پنهان باعث و بانی آن است.
طرفدار معروف ایران در قطر شاید غمگین‌ترین تماشاگر حاضر در ورزشگاه الثمامه بود.
دشمنی هواداران آرژانتینی با یک تیم آسیایی شاید چندان منطقی نباشد مگر اینکه پای یک شکست تلخ به میان بیاید.
طرفداران افراطی ترامپ روز ششم ژانویه ۲۰۲۱ میلادی و اندکی پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده، به ساختمان کنگره آمریکا حمله کردند تا شاید بتوانند نتایج این انتخابات را برهم بزنند.
کاوه گلمرادی از خوانندگان ورزش سه درباره موقعیت خاص تیم ملی در سالهای اخیر مطلبی نوشته. شاید شما هم با او هم‌نظر باشید.
فوتبال سه دفاعه در لیگ برتر هنوز خیلی طرفدار پیدا نکرده است. با این حال فصل گذشته چند تیم در لیگ برتر بودند که سه دفاعه فوتبال می کردند.
این اثر به عنوان دنباله‌ای تاثیرگذار بر یک فیلم، با درامی پرتعلیق با وجود آنکه فرجام روایتش برای تماشاگر غیرمنتظره نیست و یک شگفتی را در انتها ندارد؛ اما یک اثر علمی تخیلی نئونوار کار می‌کند، هرچند شاید طرفداران این سبک فیلم‌ها را آنچنان که باید تحت تاثیر قرار ندهد...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ