مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: مشکلات نوبت دهی اینترنتی معاینه فنی درحال رفع است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای، نسبت به مصاحبه امروز رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس واکنش نشان داد.
دفتر افکارسنجی ملت در گزارشی نتایج افکارسنجی درباره نگرش مردم نسبت به وضعیت صندوق های بازنشستگی کشور را منتشر کرد.
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای، نسبت به تنش های پیش آمده با تیم امید پاسخ داد.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: کسانی که به نام دین رفتاری با مردم کردند که آن‌ها را نسبت به احکام دین بی‌تفاوت یا بی‌اعتقاد کرد، باید در عملکرد خود تجدید نظر نمایند و با تصحیح آن، زمینه را برای گرایش مردم به احکام خدا فراهم سازند.
حمیدرضا جلایی‌پور نوشت: کشور ایران در باتلاق مشکلات و بحران‌ها گیر کرده است. در بین کثیری از مردم ایران چشم‌انداز امیدبخشی برای آینده نیست. نخبه به فکر مهاجرت است؛ جوانان یا ازدواج نمی‌کنند یا بچه‌دار نمی‌شوند؛ کثیری از بدنه مردم با فقر دست و پنجه نرم می‌کنند.
کیهان نوشت: وضع اقتصادی مردم در دولت جدید علی‌رغم اقدامات شایسته‌ای که بخشی از آن را برشمردیم، بهبود پیدا نکرده است.
یک معضل بزرگ درباره پرسشنامه‌ها این است که آن‌ها حالت خود گزارش دهی دارند، غالب افراد بیش از حد نسبت به سوالات حساسیت نشان می‌دهند و پاسخ‌هایی به آنان می‌دهند که ممکن است مشکلات فرد را بیشتر از آن چیزی که واقعیت دارد نشان بدهد.
رییس قوه قضاییه بر همفکری و مشورت مسئولان برای شناسایی و رفع مشکلات اولویت دار استان کردستان تاکید و عنوان کرد: حل هر مشکلی که از توان استان خارج باشد، با ادله مناسب به قوه قضاییه کشور برای پیگیری اعلام شود.
رئیس دیوان عالی کشورگفت: متأسفانه آمار ورودی پرونده‌های مرتبط به امور خانوادگی به دیوان عالی کشور در سال ۱۴۰۱ به بیش از ۱۷ هزار پرونده رسیده است.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، در نامه ای به معاون اول رئیس جمهور از پیگیری وضع رتبه بندی توسط مدیرانی که خودشان مسبب مشکلات متعدد در جامعه معلمان و دانش آموزان هستند، گلایه کرد.
عباس عبدی درباره پیشنهاد استعفای رئیسی نوشت: مشکل این است که چنان تنش و تعارضی درون ساختار قدرت وجود ندارد، وضعیت موجود حداکثر ظرفیت فعلیت‌یافته میان جناح حاکم چه از لحاظ سیاست‌گذاری و چه از لحاظ اجرا است؛ بنابراین چنین تغییراتی بی‌معنی است و اجرا هم نخواهد شد.
مردم برای چندمین بار امتحان خودشان را خوب پس دادند. نوبت مسوولین است که در لبیک پیام رهبر فرزانه انقلاب در جهت رفع مشکلات وتنگنا‌ها تلاش کنند.
عباس عبدی نوشت: اقتصاد ایران راه‌حل اقتصادی ندارد. علت نیز در سیطره سیاست بر همه حوزه‌های اقتصادی است که حوزه مستقلی را به نام اقتصاد به رسمیت نشناخته است. بنابراین مشکل ایران سیاسی است. مشکلات این حوزه است که به سایر امور از جمله اقتصاد نیز سرریز می‌شود.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام نسبت به آسیب‌های جدی پیری جمعیت کشور هشدار داد.
برخی از مخاطبان در واکنش به گزارشی که اخیرا در خبرگزاری مهر با موضوع مشکلات تراکتور سازی در کشور منتشر شد اعلام کردند هم اکنون کشاورزان نوبت خرید خود را با قیمت ۵۰ میلیون تومان می فروشند.
این روزها خبرهای متعددی مبنی بر گران شدن قیمت دارو و حتی کمیاب شدن برخی اقلام دارویی به گوش می‌رسد که برای مردم مشکلات فراوانی را ایجاد کرده است. به همین دلیل، نمایندگان با لایحه معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده موافقت کردند.
متهم به علت برخی مشکلات روحی و روانی قبلی طی مدت بازداشت، دو نوبت اقدام به خودکشی کرد که در یک نوبت خود را از طبقه دوم بخش نسوان ندامتگاه به پایین پرتاب میکند، اما با هوشیاری مراقبین دچار صدمات جزئی از قبیل کبودی صورت شده و بلافاصله به بیمارستان منتقل می‌گردد.
سخنگوی دولت با بیان اینکه دشمن از اندیشیدن نخبگان و دغدغه‌مندی آنان نسبت به مسائل کشور ترس دارد، گفت: کلید حل مشکلات کشور، گفت‌وگوی نخبگانی، استدلال و مباحثه است.
یوسف موکوکو الگوی میلیون ها نوجوان در سراسر دنیا در حالیکه فقط ۱۷ سال دارد با مشکلات عجیبی دست و پنجه نرم میکند.
معاون اقتصادی دولت نوشت: کشور نیازمند تحولات و اصلاحات بزرگی است که این دولت در پیش روی خود دارد.
اصفهان- تغییر کاربری مدارس از سوی برخی نهادها و سازمان‌ها بر مشکلات کمبود فضای آموزشی در اصفهان دامن زده و شرایط را به مرز بحران رسانده است.
اصفهان- تغییر کاربری مدارس از سوی برخی نهادها و سازمان‌ها بر مشکلات کمبود فضای آموزشی دامن زده و شرایط را به مرز بحران رسانده است.
افزایش سرمایه ۱۱ نماد معاملاتی بر روی سایت کدال منتشر گردید، میزان این افزایش سرمایه‌ها و جزییات آن را در مطلب زیر بخوانید.
جواد آرین‌منش گفت: من تصور می کنم بهتر است دولت به دولت قبل و به برجام و موارد از این دست مشکلات را ارتباط و نسبت ندهد و قرار دولت آقای رئیسی هم همین بود اما خلاف آن را مشاهده می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ