معاون اقتصادی دولت نوشت: کشور نیازمند تحولات و اصلاحات بزرگی است که این دولت در پیش روی خود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک رسانه اسپانیایی در گزارشی نوشت که اتحادیه اروپا درخواست رئیس جمهور اوکراین برای دعوت از وی جهت حضور در اجلاس سران این بلوک با رهبران آمریکای لاتین را رد کرده است.
درحالیکه شایعات زیادی درباره به خدمت گرفتن آندره اونانا از سوی منچستریونایتد مطرح است داوید دخیا با انتشار یک توییت مرموز به این شایعات واکنش نشان داد.
ایلان ماسک در توییتی با کنایه درباره محدودیت‌های اعمال شده در شبکه اجتماعی توییتر اظهار نظر کرد.
امیرعبدالهیان نوشت: به سهم خود از ایشان (علیرضا قربانی) و هنرمندان همراهش تقدیر و بهترین‌ها را برایشان آرزومندم.
محسن پیرهادی، نماینده مجلس چندی پیش پاسخ تندی به توئیت میرسلیم درباره طرح تعطیلی شنبه داد.
محسن پیرهادی، نماینده مجلس چندی پیش پاسخ تندی به توئیت میرسلیم درباره طرح تعطیلی شنبه داد.
سخنگوی وزارت خارجه چین همزمان با دیدار همتای آمریکایی وی با رئیس جمهور چین، نسبت به تاثیرات مثبت این دیدار بر ثبات روابط دو کشور ابراز امیدواری کرد.
سخنگوی وزارت خارجه چین در آستانه دیدار همتای آمریکایی وی با رئیس جمهور چین، نسبت به تاثیرات مثبت این دیدار بر ثبات روابط دو کشور ابراز امیدواری کرد.
محسن پیرهادی نماینده تهران در مجلس پاسخ تندی به توئیت اخیر میرسلیم درباره طرح تعطیلی شنبه داد.
برخی کاربران می‌گویند موشک رونمایی شده همان موشک بالستیک هایپرسونیک پیشرفته هست که قادر است در فضایی که مهم‌ترین و پیشرفته‌ترین سامانه‌های سپر دفاع موشکی وجود دارد.
مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان با انتشار یک توییت نسبت به یک جریان خاص موضع گرفت.
میرسلیم نوشت: این افتخار برای هر ملتی بس که دسترنج هنر و دانش و تلاش و خلاقیت خود را مصرف کند، نه آن که با دریوزگی تفاله دیگران بر خود ببالد.
سعید محمد نسبت به حضور جاسوس‌ها و نفوذی‌ها در پست‌های کلیدی هشدار داد.
اگر توصیه یک روضه خوان به ظلم نکردن و احترام به جامعه گذاشتن باعث پیاده کردن او از قطار انقلاب شود شک نکنید قطار را سرقت کرده اند و روی ریل ترکستان انداخته اند.
ستایشی در پاسخ به سوالی درباره صحت اظهارنظر عبدالرضا داوری -مشاور پیشین محمود احمدی‌نژاد- در توییتی، مبنی بر اینکه "کسی که محسن شکاری را دستگیر کرده بود، هدف سه گلوله قرار گرفته و به بیمارستانی که او بستری بوده، منتقل و ضارب هم دستگیر شده است، گفت: اگر دسترسی به آقای داوری داشتم سوال می کردم منبع گزارش شما چیست؟
ستایشی در پاسخ به سوالی درباره صحت اظهارنظر عبدالرضا داوری -مشاور پیشین محمود احمدی‌نژاد- در توییتر مبنی بر اینکه "کسی که محسن شکاری را دستگیر کرده بود، هدف سه گلوله قرار گرفته و به بیمارستانی که او بستری بوده، منتقل شده و ضارب هم دستگیر شده است." گفت: اگر دسترسی به آقای داوری داشتم سوال می کردم منبع گزارش شما چیست.
ستایشی در پاسخ به سوالی درباره صحت اظهارنظر عبدالرضا داوری -مشاور پیشین محمود احمدی‌نژاد- در توییتر مبنی بر اینکه "کسی که محسن شکاری را دستگیر کرده بود، هدف سه گلوله قرار گرفته و به بیمارستانی که او بستری بوده، منتقل شده و ضارب هم دستگیر شده است. " گفت: ما گزارش یا پرونده‌ای مبتنی بر موضوع مورد سوال نداریم لذا مطلب صحیح نیست.
سخنگوی روابط خارجی اتحادیه اروپا در توییتی اجرای حکم اعدام محسن شکاری را محکوم کرد.
سخنگوی روابط خارجی اتحادیه اروپا در توییتی اجرای حکم اعدام محسن شکاری را محکوم کرد.
وزیر خارجه آلمان روز پنج‌شنبه در توییتی چنین مدعی شد که محسن شکاری به دلیل مخالفت با دولت در رویه‌ای نابکارانه محکوم و اعدام شد اما تهدید اعدام میل مردم برای دستیابی به آزادی را خفه نخواهد کرد.
جیمز کلورلی، وزیر خارجه انگلیس روز پنج‌شنبه در توییتی نوشت:‌ از خبر اولین اعدام یکی از معترضین در ایران خشمگین هستم.
حسین دهباشی در پاسخ به توییت محسن رضایی درمورد حملات موشکی زمان جنگ تحمیلی نوشت: موشک‌های رژیم بعث عراق در جنگ تحمیلی نه ساخته دول غربی که همگی «اسکاد بی» و ساخت روسیه بود.
محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس‌جمهور، در توییتی با تکذیب وجود سلاح‌های ایرانی در جنگ اوکراین نوشت: هدف ‎غرب این است که با این اتهامات، مانع ورود قانونی ایران به بازار جهانی تسلیحات شود.
محسن منصوری در صفحه توییتر خود نوشت: آتش زدن پرچم، ریختن گازوئیل در معابر، پرتاب سنگ، حمله به پلیس، آتش زدن موتور و سطل زباله، تخریب اموال عمومی و ... کار مردم عادی نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ