باشگاه پرسپولیس در حالی عکس‌های تمرین این تیم را منتشر کرد که روی روحیه بالای آن‌ها تاکید داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصویر جالبی از دوران کودکی محمدرضا گلزار با پیراهن پاس تهران کنار فیروز کریمی منتشر شده است.
والدین علاوه بر آموزش استفاده از فضای مجازی به کودک، باید در انتشار تصاویر فرزندان خود هم محتاط بوده و این حس را به کودک نیز منتقل کنند.
مجله ورلد ساکر در شماره جدید خود به حضور قلعه‌نویی در تیم ملی ایران اشاره کرده است.
انتشار تصاویر مربوط به گریه کردن وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، در زمین موجی علیه نژادپرستی را در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخته است.
فرشاد عباسی عکسی از ناصر محمدخانی و همسرش لاله سحرخیزان را منتشر کرد.
انتشار تصویر یک سرباز زن سعودی با کودکی در آغوش در زمان عملیات خروج غیرنظامیان از سودان، واکنش گسترده و مثبت کاربران شبکه‌های اجتماعی را برانگیخت. این تصویر روز دوشنبه ۲۴ آوریل (چهارم اردیبهشت) در بندر جده ثبت شده است؛ زمانی که نیروی دریایی عربستان سعودی بیش از ۲۰۰ تن از شهروندان خود و دیگر اتباع خارجی را از کشور بحران زده سودان خارج کرد. یک کاربر در توییتر با همرسانی این تصویر نوشت «چگونه می‌توان باور کرد که این زن که با این مهر و محبت کودکی را در آغوش دارد، مادر او نیست.» گاردین نیز این تصویر در بین برترین تصاویر روز قرار داده است.
سعید معروف دیشب چهره متفاوتی را از خود به نمایش گذاشت؛ عجیب و ناآشنا
ناسا،واضح‌ترین عکس از خورشید را منتشر کرد.
سیاوش صفاریان پور در توییتر خود تصویری از لحظه تولد ستارگان را منتشر کرده است.
قوانین هوانوردی هند به خلبانان این امکان را می‌دهد که در کابین خلبان غذا و نوشیدنی بخورند، اما این کار باید طبق دستورالعمل‌های سخت‌گیرانه‌ای انجام شود. به عنوان مثال، فنجان ها باید درپوش داشته باشند تا از ریختن احتمالی آن بر روی تجهیزات الکترونیکی جلوگیری شود.
عکس واقعی و واضح از رییسعلی دلواری منتشر شد
لایحه ای به سنای فرانسه ارائه شده که به والدین اجازه نمی دهد تصاویر فرزندانشان را در شبکه های ا جتماعی به اشتراک بگذارند.
مدیرعامل مولفار معتقد است که روس‌ها هم درک خوبی از اطلاعات منابع باز دارند و دلیل خطا‌های اطلاعات عملیاتی آن‌ها عمدتا به خاطر فقدان نظام و بی‌عرضگی عملیاتی است. او افشای دستاورد‌های اطلاعاتی‌اش را یک پیروی تبلیغاتی می‌داند و می‌گوید که انتشار این دستاورد‌ها باعث تقویت روحیه اوکراینی‌ها شود، روسیه را ضعیف نشان دهد و به سربازان اوکراینی هشدار دهد که از خط مقدم عکس منتشر نکنند. او می‌گوید: «فکر می‌کنم اصلی‌ترین هدف این است که به روس‌ها نشان دهیم از آن‌ها نمی‌ترسیم.»
امیرحسین ثابتی مجری شبکه افق نوشت: انتشار عکس همسر کسی که مخالف یا حتی دشمن ماست، شرعا و اخلاقا کار غلطی است. جهاد تبیین یعنی اقناع مخاطب نه اغوا.
میزان نوشت: فردی که رسانه‌های ضد انقلاب در هفته‌های گذشته با انتشار تصاویر و فایل صوتی منتسب به او مدعی شده بودند در آستانه اعدام قرار داد و بر اثر شکنجه به کما رفته است، در جنوب کشور و حین فرار از مرز‌های آبی دستگیر شد.
سید جلال حسینی با انتشار تصویر علی دایی و یحیی گل محمدی از این دو حمایت کرد.
فدراسیون فوتبال ایران اقدام به انتشار عکس های خاص خبری از فضای درونی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ کرد.
فدراسیون فوتبال ایران اقدام به انتشار عکس های خاص خبری از فضای درونی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ کرد.
بازیکنان لیورپول با انتشار تصاویر از تفریحات‌شان در هوای گرم دوبی خبر دادند.
سه سال پیش وقتی اولین‌بار این بلای جان به جان جهان افتاد، اکثر آدم‌ها به رفتار چینی‌ها در کنترل ویروس غبطه می‌خوردند. تصاویر آخرالزمانی و روش‌های جلوگیری از انتشار ویروس اول بار در چین دیده شد. باقی کشور‌ها از روی دست آن‌ها به فکر ضدعفونی کردن معابر و قرنطینه شهر‌ها افتادند. عده‌ای از بزرگان کشور‌ها بر این باور بودند که ایمنی جمعی می‌تواند راه‌حل بهتری باشد. عده‌ای دیگر از جمله چینی‌ها فکر می‌کردند با ایمنی جمعی کارشان راه نمی‌افتد.
عکس هایی از محمود حجتی، وزیر سابق جهاد کشاورزی در حال انجام کار کشاورزی منتشر شده است
باشگاه گل‌گهر با انتشار تصاویر و ویدیویی اختصاصی، مدعی است که ساپینتو با کوبیدن به سینه الهویی، دستیار قلعه‌نویی را هل می‌دهد.
انتشار تصاویر دوربین مداربسته و گزارش صداوسیما درباره اتفاقی که برای مهسا امینی در گشت ارشاد افتاد در روز جمعه واکنش‌های بسیاری به دنبال داشت.
نماینده مجلس به انتشار تصاویر از حضور در سیل منطقه امام زاده داوود واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ