عکس هایی از محمود حجتی، وزیر سابق جهاد کشاورزی در حال انجام کار کشاورزی منتشر شده است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از انتشار فیلم درگیری اراذل و اوباش با یکدیگر ، عاملان ناامنی در منطقه تهرانسر توسط پلیس آگاهی دستگیر شدند.
رویترز در گزارشی تحلیلی، راجع به سفر اخیر وزیر خزانه‏‌داری آمریکا به چین که در پی انتشار تصاویر تعظیم وی دربرابر نخست وزیر چین هم پرحاشیه شد، بر بی‏‌حاصل بودن این سفر تاکید کرد.
انتشار تصاویری از شست و شوی دیگ و قصابی مقابل سردر دانشگاه تهران بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است. برخی کاربران از این اقدامات مقابل مهمترین مرکز علمی کشور را نادرست و نوعی کج سلیقگی ارزیابی کرده‌اند.
رسانه های عراقی با انتشار فیلمی مدعی وقوع آتش سوزی در نزدیکی حرم امام حسین علیه السلام در کربلا شدند.
انتشار تصاویر ویدئویی از وزیر دفاع روسیه سوار بر بالگرد ارتش و بازدید از خط مقدم نبرد، این پیام روشن را مخابره کرد که رئیس جمهور این کشور مرد وفادار خود را قربانی نمی‌کند.
مجموعه تصاویری از دکتر مصطفی چمران، وزیر دفاع وقت به همراه مرحوم مهدی بازرگان رئیس دولت موقت و مرحوم عباس شیبانی و علی اکبر معین فر، نمایندگان وقت مجلس، در ستاد مشترک ارتش به مناسبت سالگرد شهادت تیمسار قرنی و همچنین تصاویری از حضور وی در جبهه‌های جنوب و نیسان که برای اولین بار از آرشیو عکس ایرنا منتشر می‌شود.
خبرنگار شبکه المنار تصاویری از فضای وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران محل برگزاری نشست خبری حسین امیرعبداللهیان با همتای عربستانی خود منتشر کرده است. فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه عربستان سعودی ظهر امروز شنبه برای دیدار و گفتگو با مقامات جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شده است. فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان در نخستین برنامه سفرش به تهران پس از مراسم استقبال رسمی در محوطه وزارت امور خارجه با رئیس دستگاه سیاست خارجی رایزنی می‌کند. حضور در نشست خبری مشترک از دیگر برنامه‌های سفر بن فرحان به تهران است. روابط دیپلماتیک ایران و عربستان که از دی ۱۳۹۴ قطع شده بود پس از هفت سال با توافق مقامات دو کشور در چین؛ از سر گرفته شد.
انتشار تصاویری از احوالپرسی به سبک وزیر نفت دولت رئیسی در فضای مجازی خبرساز و پربازدید شده است. جواد اوجی خطاب به معاون نخست وزیر روسیه می‌گوید: احوال آقای نواک...!
فرشاد عباسی عکسی از ناصر محمدخانی و همسرش لاله سحرخیزان را منتشر کرد.
احمد الخطیب، وزیر گردشگری عربستان، با انتشار تصاویری از سفر لیونل مسی به این کشور ابراز خوشحالی کرد.
در آستانه روز جهانی قدس، منابع عبری با انتشار تصاویری از قطع سخنرانی بنیامیان نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسرائیل خبر دادند.
یک باستان شناس تصاویر جدیدی از سنگ نگاره ساسانی کشف شده از فرودگاهی در لندن منتشر کرد.
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در ادامه اظهارات مداخله جویانه، تصاویر منتشرشده از فرهاد میثمی را تکان‌دهنده خواند.
فدراسیون فوتبال ایران اقدام به انتشار عکس های خاص خبری از فضای درونی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ کرد.
منابع فلسطینی با انتشار تصاویری تایید کردند که «نعیم بدیر» جوان فلسطینی در منطقه کفر قاسم (اراضی اشغالی ۱۹۴۸) پس از انجام عملیات تیراندازی و زیر گیری به شهادت رسیده است.
حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه امروز با انتشار تصویری از برگزاری یک دیدار با چهار وزیر خارجه پیشین کشور خبر داد.
وزیر امور خارجه انگلیس با انتشار تصویری از دیدارش با وزرای امور خارجه فرانسه، آلمان و آمریکا در حساب توئیتری خود، نوشت که در این دیدار پیرامون آنچه او «تهدید امنیت بین المللی ناشی از ادامه تشدید تنش‌های هسته‌ای ایران» نامید، بحث شد.
منابع عبری با انتشار تصاویری از جمع آوری دیوارهای فولادی از برابر منزل نخست وزیر فعلی رژیم صهیونیستی و انتقال آن به محل سکونت نتانیاهو خبر دادند.
بعد از ماجرای جنجالی انتشار عکس‌های خصوصی رستم قاسمی وزیر راه، مسکن و شهرسازی حضور امروز او در نشست ابراهیم رئیسی با نخست وزیر ارمنستان خبرساز شده است.
در واقع پس از انتشار تصویری از دیدار حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه ایران با چابا کروشی رئیس مجمع عمومی سازمان ملل، برخی از وجود پرچم کشور دیگری به جای پرچم ایران در این دیدار اظهار تعجب کردند.
رسانه‌های چینی با انتشار فیلمی از وقوع حریق گسترده‌ای در یک آسمان‌خراش واقع در شهر چانگشا مرکز استان هونان خبر دادند.
تصاویر تازه‌ای از گونه ارزشمند پلنگ ایرانی، توسط نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست کازرون ثبت و منتشر شده است.
نخست وزیر فنلاند از انتشار تصاویر نامناسب دو مهمان در اقامتگاه رسمی خود عذرخواهی کرد.
انتشار تصاویری از حیدر العذاری سفیر عراق در اردن به همراه همسرش در یک میهمانی با راغب علامه خواننده لبنانی جنجال برانگیز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ