سرمربی هوادار می‌گوید تراکتور جزو دو تیم برتر ایران در نیم فصل دوم خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تراکتور درباره آخرین وضعیت تیمش در آستانه دیدار با پرسپولیس صحبت کرد.
تیم فوتبال زنان سوئد در حالی به نیمه نهایی جام جهانی رسید که عملکردش توجه کارشناسان فوتبال را جلب کرده است.
سرمربی استقلال می گوید آنها امشب در دو مسابقه به میدان رفتند، هم در برابر گرمای هوا و هم تیم صنعت نفت آبادان.
سنگربان تیم فوتبال پیکان توضیحاتی درباره حواشی دقایق پایانی دیدار برابر نساجی داده است.
قنبرزاده می‌گوید تغییرات روز گذشته قوانین مربوط به بخشهای استثنایی مقررات بوده است.
نقشه جهنمی سعودی‌ها در حال آماده شدن است و آنها می‌خواهند چهار نام بزرگ فوتبال جهان را سال بعد به لیگ فوتبال خود ببرند. لوکا مودریچ نیز در این لیست حضور دارد.
نقشه جهنمی سعودی‌ها در حال آماده شدن است و آنها می‌خواهند چهار نام بزرگ فوتبال جهان را سال بعد به لیگ فوتبال خود ببرند. لوکا مودریچ نیز در این لیست حضور دارد.
اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از شکست مقابل دورتموند به انتقاد شدید از شاگردانش پرداخت.
مدیرعامل پرسپولیس در اظهارنظری جنجالی اعلام کرد که از مدیران ایرانسل شنیده که آنها اسپانسر استقلال نخواهند شد.
4 تیم لیگ برتری هنوز سرمربی خود را مشخص نکرده اند و معلوم نیست چه کسی سکان هدایت آنها را برعهده می گیرد.
مدیر روابط عمومی سازمان لیگ می‌گوید اینکه چه تعداد هوادار در دربی احتمالی می‌توانند به استادیوم بروند، در حیطه اختیار آنها نیست.
حرکت جرارد پیکه واکنش هواداران تراکتور را به دنبال داشت و آن‌ها کامنت‌های زیادی زیر پست آخر او در اینستاگرام گذاشتند. یکی از هواداران خطاب به پیکه نوشت: «آقای پیکه، تیمی که شما به آن می‌خندی یکی از محبوب‌ترین تیم‌ها در فوتبال است که هر بازی صد هزار تماشاگر را به ورزشگاه می‌کشاند. زنده باد تراکتور.»
میلاد خدایی معتقد است اشتباهات داوری بیشتر از مسائل فنی روی نتایج مس کرمان و حضور این تیم در رتبه چهاردهم تاثیر داشته است.
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی گفت که نتیجه به دست آمده، نشان دهنده فاصله میان آنها و هوادار نیست.
گروه طالبان افغانستان در یک ورزشگاه و در مقابل چشمان صدها تماشاگر، سه زن و ۹ مرد را شلاق زد و این نشانگر از سرگیری مجدد رویکردهای این گروه است که مشخصه‌ای از حکومت آنها در دهه ۱۹۹۰ بود.
در بازی اخیر که روز جمعه برگزار شد، تماشاگران ایرانی اجازه حضور در سالن را نداشتند؛ ولی در عوض، فضا برای حضور تماشاگران چینی فراهم شده بود تا آن‌ها سالن ورزشگاه آزادی را از آنِ خود کنند. ورزشگاه‌های ایران از زمانی که اعتراضات نسبت به مرگ مهسا امینی شکل گرفته، بدون حضور تماشاگر شده و بازی‌ها در بیشتر سطوح سوت و کور برگزار می‌شود.
رضایی گفت: اگر پلیس ایران می‌خواست در تجمعات صرفاً نظامی عمل کند جور دیگری رفتار می‌کرد، اما در کشور آزادی بیان برای اعتراض است، اما برخی از افراد از این اعتراضات سوءاستفاده می‌کنند و هنجار‌های جامعه را برهم می‌زنند.
فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر والیبال در شرایطی آغاز خواهد شد که براساس تصمیم فدراسیون والیبال تماشاگران از تماشای دیدار‌های هفته اول محروم هستند و بازی‌ها بدون حضور آن‌ها برگزار خواهد شد!
فصل جدید رقابتهای لیگ برتر والیبال در شرایطی آغاز خواهد شد که براساس تصمیم فدراسیون والیبال تماشاگران از تماشای دیدارهای هفته اول محروم هستند و بازیها بدون حضور آنها برگزار خواهد شد!
معاون نخست وزیر دولت نجات ملی یمن به متجاوزان درباره ادامه رویکرد تجاوزکارانه آنها به شدت هشدار داد.
قائم مقام باشگاه پیکان نسبت به حضور پرتعداد تماشاگران گل‌گهر و نشاندن آنها در بخش CIP ورزشگاه گلایه کرد.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: دو بازیکن دیگر لازم داریم و در حال مذاکره برای جذب آنها هستیم.
یکی از مهم‌ترین آثار کارنامه کلینت ایستوود در مقام بازیگر و کارگردان، اثری مهم در ژانر وسترن محسوب می‌شود که با دو خط روایی موازی، گره داستانی را در وقت مناسب باز و تا آنجا، حس تعلیق را برای تماشاگر حفظ می‌کند.
این شرایط تماشای فیلم را شبیه حضور در سالن‌های کنسرت یا تماشای تئاتر خواهد کرد که با توجه به قیمت این محصولات هنری، گروه محدودتری توان استفاده از آنها را دارند و عمدتاً طبقه برخوردارِ اقتصادی که جمعیت زیادی نیز نیستند، مشتری ثابت این عرصه‌ها به ویژه کنسرت‌ها هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ