تا سال ۵۷ که انقلاب اسلامی ایران به رهبر حضرت امام خمینی (ره) به پیروزی رسید، شهرداری یا همان «بلدیه تهران» شامل ۱۲ منطقه بود که هر کدام از آن‌ها حدود و مختصات جغرافیایی متفاوتی داشتند. جالب اینکه در دوره قبل از انقلاب و سال‌های بعد از آن‌ها منطقه ۹ جزو منطقه ۱۱ شهر تهران محسوب می‌شد و به همین دلیل یکی از مناطق گسترده و پهناور تهران قدیم به حساب می‌آمد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساعاتی پیش و در زمان اجرای تخریب یکی از واحدهای غیرایمن در محله خلازیر واقع ( منطقه ۱۹ تهران) تعداد پنج ساختمان همجوار تخریب شد. براساس گزارش ها 6 مامور پلیس شهرداری زیر آوار هستند. سخنگوی آتش نشانی تهران می‌گوید: «تا این لحظه هیچ عدد دقیقی درمورد افراد گرفتار زیر آوار نداریم. تا این لحظه دو نفر زنده از زیر آوار خارج شده اند.» هیچ کدام از ساختمان ها مسکونی نبوده اند و همگی در حال ساخت بوده‌اند.
هنوز به طور دقیق مشخص نیست که مورایس رضا شکاری را برای کدان منطقه از زمین در نظر گرفته است.
در حالی که هیچ کدام از کشورهای منطقه و سایر منابع خبری اشاره‌ای به تنش در دریای عمان طی روز چهارشنبه نکرده‌اند، آمریکا مدعی تلاش ایران برای توقیف دو نفتکش شده است.
اعماق اقیانوس بسیار تاریک است. نور آفتاب سریعا توسط آب جذب شده و به عمقی بیشتر از ۱۰۰۰ متر از سطح آب نفوذ نخواهد کرد. پائین‌تر از این نقطه، عمق اقیانوس کاملا تاریک است و به همین دلیل منطقه‌ای که تایتانیک در آن قرار گرفته "منطقه نیمه شب" نامیده شده است.
پناهیان اظهار کرد: وقتی وکیل امام حسن عسکری (ع) از ایشان می‌پرسد که کدام مسجد را ابتدا بنا کنم، ایشان می‌فرمایند که ابتدا مسجد روستای رحق را بنا کنید، مردم این منطقه در روستایی زندگی می‌کنند که امام معصوم (ع) به اینجا عنایت ویژه داشته است.
الکسی اورچاک روز جمعه در حاشیه چهاردهمین مجمع اقتصادی بین المللی "روسیه - جهان اسلام: انجمن کازان" در پاسخ به این سوال که اتحادیه اوراسیا با کدام کشور‌ها به توافق بر سر منطقه آزاد تجاری نزدیکتر است، گفت: ما با ایران نزدیکتریم.
پژوهشگران آکادمی علوم چین روز سه‌شنبه شواهدی را اعلام کردند که نشان می‌دهد اولین مهاجران از منطقه ساحلی شمالی چین به قاره آمریکا سفر کرده‌اند.
ترافیک دیپلماتیک در تهران، دمشق، بیروت، صنعا، امان، مسقط، دوحه، بغداد و ریاض نشان می‌دهد که بازیگران منطقه‌ای پس از سال‌ها آزمون و خطا راهبرد تامین امنیت خود به بهای ناامن کردن دیگری اکنون به این نتیجه رسیده‌اند که نه تنها منافع هیچ کدام از بازیگران این منطقه در محیط ناامن تامین نمی‌شود، بلکه برون‌سپاری امنیت هم چاره‌ساز نیست.
این تحلیلگر مسائل منطقه تاکید کرد: بازی آینده بازی است که نقش چین در آن پررنگ است همانگونه که پکن گارانتی توافق بین ایران و عربستان سعودی بوده است. با این حال و به‌رغم نقش چین در دور زدن تحریم‌ها برای ایران و نادیده گرفتن غرب، اما رابطه جمهوری اسلامی بدون احیای برجام عمق پیدا نخواهد کرد و ما در چارچوب سیاست نگاه به شرق ناچار هستیم برجام را به سرنوشت روشنی برسانیم و این مساله برای چینی‌ها و هندی‌ها برای بهره‌گیری از متغیر‌های اقتصادی، کریدور‌ها و... بسیار مهم است و توافق هسته‌ای می‌تواند این روند را تقویت کند.
رهن یک واحد آپارتمان ۱۰۰ متری درمنطقه دولت آباد نیاز به ۲۰۰ میلیون تومان رهن دارد.
در ادامه یک معمای تصویری ارائه شده است که باید شکل بعدی را از میان گزینه‌های ارائه شده انتخاب کنید. انتخاب گزینه درست باید بر اساس تحلیل و استدلالی منطقی صورت بگیرد. حل کردن این گونه معما‌ها می‌تواند برای به چالش کشیدن مغز و تقویت بهره هوشی و مهارت‌های تحلیلی مفید باشد.
منطقه ۱۵ با شاخص آلودگی ۱۷۵ بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا در حال حاضر آلوده‌ترین منطقه تهران است و پس از آن منطقه ۱۲ با شاخص ۱۶۴ آلوده‌ترین هوای پایتخت را دارد.
این جنایت هولناک چند شب قبل در شهر تورنتو رخ داد. آن شب ۳ دختر ۱۳ ساله، ۳ دختر ۱۴ ساله و ۲ دختر ۱۶ ساله که به‌گفته پلیس هر کدام از آن‌ها ساکن یک منطقه از تورنتو بودند و از طریق شبکه‌های اجتماعی با هم دوست شده بودند، پس از حمله به یک مرد ۵۹ ساله او را با ضربات چاقو به قتل رساندند.
تیراندازی در منطقه مرکزی پاریس سه نفر را به کام مرگ فرستاد و پس از این حادثه اعتراضاتی ضد دولتی برگزار شد که با سرکوب پلیس همراه گردید.
تیراندازی در منطقه مرکزی پاریس سه نفر را به کام مرگ فرستاد و پس از این حادثه اعتراضاتی ضد دولتی برگزار شد که با سرکوب پلیس همراه گردید.
شاید برایتان جالب باشد بدانید در زمان قاجار محبوب‌ترین نوع برنج مربوط به کدام منطقه بوده است. البته در زمان قاجار بیشتر افراد متمکن و اعیان از برنج استفاده می‌کردند. زیرا کاشت برنج در دوره قاجار کم بود و منطقه اصلی کشت آن در شمال کشور و قیمت آن نیز برای مردم عادی بالا بود.
وبگاه قدس الاخباریه در یک اینفوگرافی به برخی شخصیت های منطقه که پیروزی نتانیاهو در انتخابات کنست را به وی تبریک گفتند، اشاره کرده است.
بازار سرمایه این روزها به لحاظ ارزندگی و پی بر ای در منطقه جذاب و قابل قبولی برای سرمایه‌گذاری به سر می‌برد، در همین رابطه تحلیل و پیش بینی مسعود مهدیان - تحلیلگر بازار سرمایه را از وضعیت بورس در نیمه دوم سال بخوانید.
عرین الاسود با تاکید بر استمرار مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی افزود: بر پایه کدام منطق است که ما باید با کسانی که ریختن خون ما را مباح می دانند، صلح کنیم؟
بیشترین تلفات جاده‌ای یوز در جاده عباس‌آباد گزارش شده است چراکه توران یک منطقه زادآور و زیستگاهی مهم برای یوزپلنگ است، به همین دلیل بیشترین تلفات در این جاده رخ داده است.
اخیرا آذربایجان شاهد سفر مقاماتی از برخی رژیم‌های منطقه‌ای بوده که بیش از همه شائبه‌های احتمال پروژه‌ای خطرناک را به ذهن تداعی می‌کند.
یکی از دانش آموزان گفت: در موسسه آموزشی که برای کلاس‌های غیردرسی و تقویتی ثبت نام کرده بودیم، مسائل غیراخلاقی و زشتی رخ می‌داد، اما هیچ کدام از ما جرئت نداشتیم برای دیگران یا اعضای خانواده آن‌ها را بازگو کنیم. مربی آموزشگاه ما را آزار می‌داد و حتی زمانی که خانواده اش در منزل نبودند، هرکدام از بچه‌ها را به خانه اش در منطقه قاسم آباد می‌برد
دهدشت_ برداشت بی رویه آب رودخانه و تغییر مسیر جریان، هزاران ماهی را در کهگیلویه به کام مرگ کشاند.
سرپرست دفتر بررسی و مقابله با آلودگی‌های دریایی سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: می‌خواهیم یک برنامه تلفن همراه تهیه کنیم که مردم بر طبق آن متوجه شوند کدام منطقه برای شنا سالم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ