این خبر به سرعت کانون واکنش‌ها را به سوی خود جلب کرد. هم در میان رسانه‌ها و هم در فضای مجازی، اعدام محسن شکاری بیشترین توجهات را به خود معطوف کرد. علاوه بر کاربران ایرانی، در سطح خارجی نیز مقام‌های سیاسی آمریکایی و اروپایی به این موضوع واکنش نشان دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در شرایطی که مخالفان نتانیاهو در صدد برگزاری تظاهراتی گسترده علیه وی هستند، نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره احتمال لغو اصلاحات قضایی از سوی دیوان عالی این رژیم اظهارنظر کرد.
رئیس جمهوری فرانسه به اعتراضات گسترده به قتل یک نوجوان به دست پلیس این کشور واکنش نشان داد.
یکی از مقامات ارشد وزارت خارجه روسیه از اعزام و استقرار گسترده نیروهای اوکراین در امتداد مرز این کشور با بلاروس خبر داد.
ابراهیم قنبری، اظهار داشت: امروز همزمان با اعلام آتش‌سوزی پست برق در پنج کیلومتری شهرستان آبادان، تیم‌های عملیاتی آتش‌نشانی اهواز به محل حادثه اعزام شدند.
بنر جنجالی تبلیغ حجاب علاوه بر واکنش گسترده کاربران فضای مجازی با واکنش جالب طراحش «علی میری» نیز روبرو شده است. او نوشته بدون اجازه از این تصویر استفاده شده است
نیروهای مقاومت فلسطین در واکنش به شهادت یکی از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی در زندان رژیم صهیونیستی حمله موشکی گسترده‌ای را به اراضی اشغالی انجام دادند.
وزارت خارجه روسیه امروز شنبه اعلام کرد که مسکو دیپلمات‌های آلمانی را در واکنش به اخراج گسترده دیپلمات‌های روسی از آلمان از مسکو اخراج می‌کند.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در نخستین واکنش به اعتراض‌ها و تمردهای اخیر نظامیان این رژیم هم‌زمان با تظاهرات گسترده اعلام کرد این اقدامات «بنیان‌های حیاتی اسرائیل» را تهدید می‌کند.
بهادری جهرمی در خصوص مسمومیت دانش آموزان گفت: اسم اقدام تروریستی را «خرابکاری شرافتمندانه» گذاشتند و می‌خواهند مدارس را به تعطیلی بکشانند. فضاسازی گسترده‌ ای انجام شد تا اقدامات ترویستی همانند تخریب، آتش سوزی، چاقوکشی و توهین، درست و اخلاقی جلوه داده شود. مسئله مسمومیت‌های سریالی دانش آموزان در ادامه پروژه شکست خورده آشوب آفرینی است و هدف جلوگیری از رشد علمی کشور است.
کاربران آمریکایی در توییتر توجه ویژه‌ای به این ویدئو داشته و با دست به دست کردن آن نوشتند: «در حالی که مدارس آمریکا مشغول ترویج همجنس‌گرایی هستند، چین برای خلق قهرمان تلاش می‌کند.»
در زمانی که بحران سینمای ایران هر روز ابعاد گسترده تری بخود می‌گیرد، این اظهارنظرهای بی‌منطق، هیچ راه حلی برای عبور از بحران‌ها پیشنهاد نمی‌کند.
با اعلام خبر موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی با عفو و تخفیف مجازات جمع قابل توجهی از متهمان و محکومان حوادث اخیر ؛ زندانیان به شادی پرداختند.
همزمان با اعلام خبر موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی با عفو و تخفیف مجازات جمع قابل توجهی از متهمان و محکومان حوادث اخیر و همچنین محکومان دادگاه‌های عمومی و انقلاب و سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، عکاس خبرگزاری میزان با حضور در یکی از زندان‌های کشور از لحظه اعلام این خبر تصاویری را ثبت کرد.
رییس شورای عالی استان‌ها با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ درصد سهم آلایندگی شهر تهران مربوط به منابع آلاینده متحرک است، افزود: مدیریت شهری با وجود تمام مشکلات مالی با تامین منابع مالی لازم، اقدامات گسترده و موثری را برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی که در سال‌های اخیر در تهران به دست فراموشی سپرده شده بود، بر داشته است؛ اما برای موتورسیکلت‌ها باید تصمیم ملی اتخاذ شود و شهرداری به تنهایی نمی‌تواند برای جایگزینی موتور‌های کاربراتوری به انژکتوری و برقی اقدام کند؛
بعد از پیروزی بزرگ تیم ملی برای ولز در دومین بازی رقابت‌های جام جهانی قطر، یکی از رخداد‌هایی که در سطح گسترده واکنش کاربران فضای مجازی را به همراه داشت، در ارتباط با فیلم‌هایی بود که از حضور برخی افراد اعزام شده به قطر منتشر شد. این افراد که طی هفته به «لشگر رسانه‌ای اعزامی به قطر» مشهور شدند، شامل افرادی بودند که تحت عنوان خبرنگار رسانه‌ها برای حمایت از تیم ملی در بازی‌ها به جام جهانی اعزام شدند
پلیس بروکسل تحقیقاتش را درباره ناآرامی‌های این شهر پس از باخت برابر مراکش آغاز کرده است.
مصاحبه شب گذشته رونالدو بر علیه باشگاه منچستریونایتد بازتابی گسترده داشت. دقایقی پیش یونایتد به این مصاحبه واکنشی رسمی نشان داد.
تنیسور شماره یک انگلیس و نفر چهاردهم جهان به انتقادهای گسترده از حضور تنیسورهای برجسته در تورنمنت نمایشی عربستان واکنش نشان داد.
منابع محلی از حمله گسترده ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین و درگیری میان آنها و مبارزان مقاومت از گردان جنین خبر دادند.
مدیرمسؤول روزنامه کیهان با اشاره به حضور گسترده مردم در اجتماعات در سراسر کشور گفت: امروز مردم آرزوهای دشمنان را لگدمال کردند و نشان دادند اگر درنگی می‌کنند برای این است که حقایق روشن شود.
طرحی را که ۲۲ تیر در مجلس اعلام وصول شد ۶۹ نماینده امضا کرده‌اند و نظرشان این است که «با توجه به مرجعیت دینی حوزه‌های علمیه و ضرورت استقلال آن، لازم است با اضافه شدن یک تبصره به ماده یک قانون سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره، صلاحیت اعطای مجوز مشاوره با رویکرد دینی و اسلامی، به صورت مستقل در اختیار مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه قرار بگیرد». واکنش گسترده انجمن‌های علمی
بانک مرکزی در واکنش به چرایی محرمانه شدن اسامی بدهکاران بانکی زیر ۱۰۰میلیارد تومان اعلام کرد: با پیشنهاد بانک مرکزی به شورای پول و اعتبار، مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد ریال به عنوان آستانه تسهیلات و تعهدات مشمول قانون بودجه تعیین شد. علی‌رغم برخورداری از اعتقاد راسخ به لزوم بهره‌گیری از اصل شفافیت، با محدودیت‌هایی در عرصه عمل مواجه ایم.
بانک مرکزی در واکنش انتقدات محرمانه شدن اسامی بدهکاران بانکی زیر ۱۰۰میلیارد تومان اعلام کرد: با پیشنهاد بانک مرکزی به شورای پول و اعتبار، مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد ریال به عنوان آستانه تسهیلات و تعهدات مشمول جز نخست از بند «د» ذیل تبصره (۱۶)  قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور تعیین شد. علی‌رغم برخورداری از اعتقاد راسخ به لزوم بهره‌گیری از اصل شفافیت، با محدودیت‌هایی در عرصه عمل مواجه ایم.
کشف یک کیلو تریاک در معده زن مسافر

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ