سفارت روسیه در واشنگتن به واکنش رسانه‌هایی آمریکایی به تایید حکم بازداشت خبرنگار نشریه وال‌استریت‌ژورنال از سوی دیوان عالی مسکو، عکس‌العمل نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های آلمانی اعلام کردند که چند نظامی آمریکایی با چاقوکشی یک شهروند آلمانی را به قتل رساندند، اما قاتلان تحویل دستگاه قضایی آمریکا داده شده‌اند.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند در پی وقوع طوفان در مناطق شرقی این کشور، دست‌کم ۲ نفر جان باختند.
شخصیت اجتماعی علی دایی در ماه‌های گذشته بخشی از چهره‌های دولتی را آزرده‌خاطر کرده و آن‌ها مشخصا از رفتاری که اسطوره فوتبال ایران داشته، دل‌چرکین شده‌اند. این نگاه به رسانه‌های وابسته و نزدیک به آن‌ها هم کشیده شده و در برهه‌ای، ناامیدانه سعی کردند وجهه علی دایی را بین مردم خراب کنند.
رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند که این کشور پس از ۵ سال دوباره به صورت رسمی به سازمان آموزشی، علمی، و فرهنگی سازمان ملل متحد (یونسکو) ب برگشت.
رسانه‌های آمریکا امروز از سقوط یک فروند جنگنده اف- ۵ این کشور در دریا خبر می‌دهند.
رسانه‌های کره جنوبی اعلام کردند سئول و واشنگتن در حال مذاکره درباره راه‌هایی برای آزادسازی پول‌های مسدودشده در کره جنوبی هستند.
رسانه‌های آمریکایی، انتخاب مجدد رجب طیب اردوغان در انتخابات ریاست جمهمری ترکیه را «دلیلی بر تقویت احساسات ملی گرایانه در این کشور برشمردند.»
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند در پی وقوع تیراندازی در ایالت تگزاس این کشور دست‌کم ۱۷ نفر کشته و زخمی شدند.
رسانه‌های محلی نام فردی که با پرتاب اسکناس‌ها این ماجرای عجیب اما جالب را رقم زد دیویس مک کارتی اعلام کردند.
رسانه‌های آمریکا مدعی شدند افشاگر اصلی اسناد محرمانه وزارت دفاع این کشور، شناسایی شده و در یک پایگاه نظامی کار می‌کند.
رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند رهبر جمهوری‌خواهان این کشور در مجلس سنا به علت آسیب‌دیدگی در بیمارستان بستری شده است.
ایلان ماسک، کارآفرین میلیاردر و مدیرعامل شرکتهای اسپیس ایکس ، تسلا و توییتر، "رسانه‌ها" و "کالج و دبیرستان‌های برگزیده" آمریکا را متهم به "نژادپرست بودن" نسبت به سفیدپوست‌ها و آسیایی‌تبارها کرد.
رسانه‌های آمریکا از سقوط یک فروند بالگرد نظامی این کشور در ایالت آلاباما خبر دادند.
رسانه‌های آمریکا از تأخیر تمام پروازهای این کشور و لغو صدها پرواز به علت آنچه مسئولان نقص فنی نامیده‌اند، خبر می‌دهند.
رسانه‌های ایتالیا اعلام کردند مشاور امنیت ملی دولت آمریکا اخیراً در تماسی تلفنی با مشاور نخست‌وزیر تأکید کرده رُم ارسال تسلیحات نظامی به اوکراین را سرعت ببخشد.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند که آمار قربانی‌های طوفان زمستانی و سرمای شدید در مناطق مختلف این کشور به 23 نفر افزایش یافته است.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند بر اثر وقوع پدیده طوفان سنگین برف در این کشور، تاکنون دست‌کم 9 نفر کشته و برق بیش از یک میلیون نفر هم قطع شده است.
رسانه‌های آمریکا گزارش دادند که در پی سقوط یک فروند بالگرد کوچک بر روی خطوط انتقال برق در ایالت مریلند، برق هزاران نفر قطع شده است.
رسانه‌های آمریکا گزارش دادند که در پی سقوط یک فروند بالگرد کوچک بر روی خطوط انتقال برق در ایالت مریلند، برق هزاران نفر قطع شده است.
رسانه‌های آمریکا به نقل از مقامات دولتی اعلام کردند در پی طوفان قدرتمند و مرگبار ایان، تاکنون ۴۵ نفر در ایالت فلوریدا جان خود را از دست داده‌اند.
رسانه‌های ژاپن اعلام کردند که نخست‌وزیر این کشور برای رایزنی درباره مسائل امنیتی در شرق آسیا، به‌زودی با رئیس‌جمهور آمریکا دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.
رسانه‌های روسی به نقل از منابع دولتی این کشور اعلام کردند که وزارت دفاع آمریکا برای تقویت نیروی هوایی اوکراین، در حال آموزش و اعزام خلبانان افغانستانی به جنگ اوکراین است.
سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار کرد: همانطور که می‌دانید روند مذاکرات ماهیت خاصی دارد به دلیل حساسیت موضوع و به دلیل محرمانه بودن موضوع مذاکرات همه طرف‌ها تا الان سعی کرده‌اند تا به ماهیت محرمانه بودن مذاکرات پایبند باشند به این جهت که رسانه‌ای کردن زودهنگام کمک به نتیجه مذاکرات نمی‌کند و باید در بازه زمانی مناسب خود، این اطلاع رسانی صورت بگیرد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه می‌گوید که پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) و سایر سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی این کشور، رسانه‌های اجتماعی بزرگ و پرنفوذ را مخفیانه کنترل می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ