این سخن که «اجاره نشینی یعنی خوش نشینی» که زمانی در کشور معنا داشت، در این روز‌ها کاملا بی معنا شده است. این جمله زمانی اعتبار داشت که رابطه موجر و مستاجر بر اساس قانون روابط موجر و مستاجر سال ۱۳۵۶ تعریف و تبیین می‌شد؛ اما با تصویب قانون موجر و مستاجر سال ۱۳۷۶ که از نگاه حمایتی به مستاجر فاصله گرفته شد و قانونگذار به سمت حمایت از مالکیت اشخاص بر اموال خود میل پیدا کرد...
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهارستان‌نشینان با موافقت با بررسی لایحه یک فوریتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب ( حمایت از سلامت اجتماعی ) در قالب اصل ۸۵ قانون اساسی، گامی مهم در جهت قانونمند کردن حوزه حجاب و عفاف کشور برداشتند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در غرب استان تهران از دستگیری ۴۳ شرور در اجرای طرح امنیت محله محور در این شهرستان خبرداد.
طبق طرح «نظام تناسبی انتخابات» که در مجلس تصویب شده احزاب می‌توانند به میزانی که رأی از مردم گرفته‌اند، در کرسی‌های بهارستان سهیم باشند، اما این طرح با مشکلاتی زیرساختی در اجرا مواجه است.
بر اساس آنچه در مجلس یازدهم به تصویب رسید، در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، هر داوطلب تعیین صلاحیت شده می‌تواند، منفرد یا به عنوان عضوی از یک لیست انتخاباتی نامزد انتخابات شود. دستورالعمل نحوه شکل گیری، زمان‌بندی آغاز فعالیت، انحلال و جابجایی نامزدها بین فهرست‌ها و انصراف آنها از فهرست در هر دوره از انتخابات حداقل یک ماه قبل از زمان آزادی تبلیغات ...
در طرح تناسبی بر اساس آنچه در مجلس یازدهم به تصویب رسید، در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس هر داوطلب تعیین صلاحیت شده می‌تواند به صورت منفرد یا به عنوان عضوی از یک لیست انتخاباتی نامزد انتخابات شود. دستورالعمل نحوه شکل گیری، زمان‌بندی آغاز فعالیت، انحلال و جابجایی نامزدها بین فهرست‌ها و انصراف آنها از فهرست در هر دوره از انتخابات حداقل یک ماه قبل از زمان آزادی تبلیغات توسط هیأت اجرایی مرکزی انتخابات تهیه، به روز شده و پس از تأیید هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات توسط وزیر کشور ابلاغ می‌شود.
همان‌طور که اشاره شد، وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت برنامه دقیقی در مورد خودرو نداشت؛ اما برخی کلیدواژه‌‌‌هایی را مورد استفاده قرار داد که محل ابهام بوده و باید به صورت دقیق به آن پرداخته شود. برای مثال علی‌‌‌آبادی مدعی شد که «طرح جامع خودرو» در حال تدوین است؛ کلیدواژه‌‌‌ای که البته وجوه چالش‌برانگیزی را نیز در دل خود دارد.
برخی نمایندگان از بازبینی و در لایحه در بهارستان سخن گفته‌اند. در جبهه روزنامه کیهان و حسین شریعتمداری نیز کار به طرح ادعای عدم مطالعه لایحه از سوی رئیس دستگاه قضا و انتقاد شدیداللحن از دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشیده شده است. فراتر از تمامی این واکنش‌ها، ستاد امر به معروف و نهی از منکر، نه تنها در قامت منتقد ظاهر شده، بلکه خود نیز مدعی طرح لایحه‌ای مجزا و ارسال آن به پارلمان شده است
نماینده مجلس درباره اجاره خانه با افراد دارای حیوان خانگی، مطرح کرد: «ممنوع می‌شود و اگر شکایت شود دادسرا ورود پیدا می‌کند. باید خارج از شهر ببرند.»
طرح بنزینی کمیسیون تلفیق برای افراد فاقد خودرو؛ این خبری بود که هفته گذشته از سوی سخنگوی این کمیسیون رسانه ای و تاکید شد: قیمت بنزین در سال آینده افزایش پیدا نمی کند، اما برای خانوارهای فاقد خودرو، سهمیه بنزین در نظر گرفته خواهد شد.
درحالی برخی اهالی بهارستان استارت طرحی موسوم به مجازات افراد مشهور را زده اند که انتقادات زیادی از آن شده است. یکی از ایرادات اصلی که به این طرح وارد می‌شود این است که با یک عبارت کلی هر شخصی را که دارای موقعیت شغلی، اجتماعی، سیاسی، خانوادگی، علمی، فرهنگی و نظامی در جامعه است، شامل می‌شود و شاخصی دقیق ارائه نداده است.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از اجرای طرح بهار جانان در محلات این منطقه خبر داد و گفت: این طرح با محوریت بزرگراه امام علی (ع) و معابر اصلی به مدت یک هفته اجرایی می‌شود.
همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، طرح ویژه ویزیت رایگان پزشکان متخصص در کلینیک بیمارستان فوق تخصصی نورافشار اجرا می‌شود.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از اجرای طرح «بهاران خدمت» در سطح مناطق ۲۲ گانه شهر تهران با به کارگیری از تمامی ظرفیت‌های موجود اجرایی و ستادی خبر داد.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از اجرای طرح «بهاران خدمت» در سطح مناطق ۲۲ گانه شهر تهران با بکارگیری از تمامی ظرفیت‌های موجود اجرایی و ستادی خبر داد.
اسلامشهر- معاون اجرایی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مترو باید کردیدور انتقال جنوب و جنوب غرب استان تهران را پوشش دهد، گفت: مترو اسلامشهر در طرح نهایی تا بهارستان و رباط کریم ادامه می یابد.
مجلس شورای اسلامی سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری جلسه علنی دارد که در اولین روز، وزیر نفت برای پاسخ به سوال نماینده شازند راهی بهارستان می‌شود.
پیشتر نیز دولت دوازدهم لایحه جامع انتخابات را به مجلس شورای اسلامی ارسال کرده بود که تمام انتخابات‌ها در آن دیده شده بود اما نمایندگان مجلس به جای آنکه لایحه دولت قبل را در دستور کار قرار دهند، طرح‌هایی را برای انتخابات‌های گوناگون در دستورکار قرار دادند.
بپیوند در تایم فریم روزانه در روز سه شنبه با معاملات خوبی مواجه شد، امروز مهمترین مقاومت در این مدت برای بپیوند است و باید دید می تواند از سد آن بگذرد؟
شاخص کل بورس یکشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۱۶۱۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۶۸ هزار و ۴۴۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ را بخوانید.
قیمت سکه طرح جدید امروز با ۳۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته به ۱۵ میلیون تومان رسید.
صبح امروز پانزدهمین نشست مجلس شورای اسلامی آغاز شد و پس از قرائت دستور کار نشست توسط حسینعلی حاجی دلیگانی، بررسی طرح شفافیت قوای سه گانه، دستگاه‌های اجرایی و سایر نهاد‌ها در دستور قرار گرفت؛اما آنچه در این میان جالب توجه بود، تذکرات پراکنده‌ای بود که نمایندگان مجلس در حین سخنان خود درباره نحوه اجرای حذف ارز ترجیحی بیان می‌کردند.
ماجرای ایده امیر حسین بانکی پور رئیس کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده محلس درباره ازدواج بین المللی در همایش «ایران جوان» در جامعه الزهرا (س) با موجی از انتقادات نمایندگان مجلس مواجه شد تا جایی که عده ای از بهارستان نشین ها خواستار عذرخواهی او به دلیل بیان چنین ایده ای شدند اما او عذرخواهی نکرد.
آصفری، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور می گوید : به طور مثال، اعتراض بازنشسته‌ها و معلمان حق است، ولی باید افراد غیرمرتبط را از این صنف‌ها جدا کرد. از این‌رو در کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، در حال بررسی طرحی هستیم که اجازه راهپیمایی با مجوز را به معترضان بدهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ