مجلس شورای اسلامی سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری جلسه علنی دارد که در اولین روز، وزیر نفت برای پاسخ به سوال نماینده شازند راهی بهارستان می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر راه و شهرسازی از برنامه‌ریزی برای انجام ۲۰۰۰ پرواز در ایام اربعین ۱۴۰۲ خبر داد و گفت:در ناوگان اتوبوسرانی برای خدمات‌رسانی حدود ۷۰۰۰ اتوبوس به زائران برنامه‌ریزی شده است.
وزیر امورخارجه کشورمان با وزیر امور خارجه ژاپن دیدار و گفتگو کرد.
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار پیامی در توئیتر اقدام تروریستی در باجور ‌ پاکستان را به شدت محکوم کرد
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار پیامی در توئیتر اقدام تروریستی در باجور ‌ پاکستان را به شدت محکوم کرد
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری در دیدار با وزیر میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بر آمادگی معاونت علمی برای مشارکت در توسعه این صنایع کهن و باستانی در کشور تاکید کرد.
‌معاون وزیر کار گفت: فرایند پرداخت تسهیلات برای مشاغل خانگی از هفته آینده در استان‌ها آغاز می‌شود که سقف تسهیلات فردی ۱۵۰ میلیون تومان و برای مشاغل پشتیبان تا سقف ۴ میلیارد تومان است.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، گفت: ویژگی جت آموزشی یاسین طراحی کاملا بومی آن است ‌که موجب شده تا از این نمونه بتوانیم برای هواپیماهای رزمی‌ و پشتیبانی نزدیک هوایی نیز استفاده کنیم.
وزیر ‌خارجه دانمارک اعلام کرد که کشورش به ممنوعیت فروش سلاح به عربستان و امارات پایان می‌ دهد.
وزیر بهداشت گفت: چیزی حدود ۳۰ درصد ریه وزیر ورزش دچار صدمه شده و مشکلی که از نظر جسمی برای وزیر ایجاد شده ناشی از ضربه سر و ضایعه قفسه سینه است.
وزیر منابع آبی عراق بااشاره به چالش های آبی کشورهای منطقه گفت: درکشور ما دو رود ‌دجله و فرات جاری است که درسال‌های اخیر منابع کمی ازآن به ما می رسد وبا خشکسالی بخصوص درمناطق شهری روبروهستیم.
سارا خادم‌‌الشریعه، شطرنج‌باز ۲۵ ساله ایرانی در مسابقات جهانی شطرنج سریع در آلماتی قزاقستان بدون روسری حاضر شد و پس از ‌آن مسابقات به اسپانیا نقل مکان کرد اما گفت تابعیت خود را تغییر نداده است.
وزیر کشور با بیان اینکه حضور "منسجم و پرشور" مردم در تشییع شهدای گمنام در روزهای اخیر بی‌سابقه بود که بسیاری از فتنه‌ها را کور کرد و دشمن‌شکن بود، گفت: ‌ایجاد "یاس و یاس‌آفرینی" طراحی دشمن است بنابراین باید مراقب توطئه دشمن بود.
وزیر نیرو با اشاره به نظارت‌های سختگیرانه و جدی سازمان حفاظت محیط زیست در روند احداث سد چمشیر، تاکید کرد: ما با اجرای هر طرح ‌ضد محیط ‌زیستی مخالفیم.
سفر معاون نخست ‌وزیر چین به ایران از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی شده بود و ارتباطی با موضع جدید چین در قبال سه جزیره خلیج فارس ندارد.
وزیر ارتباطات نسبت به اقدام اخیر گوگل علیه اپلیکیشنهای بومی واکنش نشان داد و گفت: پیگیری ‌های لازم را در مراجع بین المللی به منظور احقاق حق نخبگان کشور و مردم ایران انجام خواهیم داد.
وزیر ‌خارجه اوکراین در رایزنی با وزیر خارجه جدید ایتالیا اعلام کرد: اولویت کی یف دریافت سریع سامانه‌های پدافند هوایی است.
تصویر روی جلد نشریه اکونومیست که در آن نخست وزیر مستعفی انگلیس با طرحی فکاهی به شکل فرمانده ارتش روم باستان به تصویر کشیده شده، به سوژه داغ فضای مجازی و هدف انتقاد ایتالیایی‌ها بدل شد.
‌وزیر راه و شهرسازی گفت: برنامه ریزی کرده‌ایم تکمیل چهار کریدور اصلی کشور را در قالب یک نهضت کریدورسازی شروع کنیم.
وزیر خزانه داری آمریکا ‌گفت: تصمیم اوپک پلاس برای کاهش تولید نفت برای اقتصاد جهانی به خصوص بازارهای نوظهور، نابخردانه و بی‌فایده بود.
بهادری جهرمی گفت: چهار موضوع در توافق دنبال شده که شامل تضمین‌ها و راستی‌آزمایی، رفع تحریم‌ها ‌و بسته شدن ادعاهای سیاسی در مورد مسائل پادمانی است و جمهوری اسلامی ایران گفت‌وگوها را ترک نکرده و نخواهد کرد.
بهادری جهرمی گفت: چهار موضوع در توافق دنبال شده که شامل تضمین‌ها و راستی‌آزمایی، رفع تحریم‌ها ‌و بسته شدن ادعاهای سیاسی در مورد مسائل پادمانی است و جمهوری اسلامی ایران گفت‌وگوها را ترک نکرده و نخواهد کرد.
وزیر آموزش و پرورش خطاب به دانش آموزان انجمن‌های اسلامی گفت: اگر هریک از شما بتوانید ۱۰ نفر از دانش‌آموزانی را که تمایلی به حضور در انجمن اسلامی ندارند جذب نمائید، می‌توانیم به نتیجه برسیم.
وزیر ارتباطات گفت: در خصوص آزادسازی فرکانس‌های ۷۰۰ و ۸۰۰ مذاکراتی با سازمان صدا ‌سیما انجام داده‌ایم و ان‌شاءالله اطلاع‌رسانی لازم در مورد آن می‌شود.
معاون وزیر کشور گفت: اینکه یک شهردار با رای اعضای شورای شهر انتخاب شود و سپس با رای همان افراد استیضاح شود جای تعجب دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ