بپیوند در تایم فریم روزانه در روز سه شنبه با معاملات خوبی مواجه شد، امروز مهمترین مقاومت در این مدت برای بپیوند است و باید دید می تواند از سد آن بگذرد؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیوید رایا قرار است به طور قرضی از برنتفورد به آرسنال بپیوندد. گزینه خرید دائمی نیز در این قرارداد گنجانده شده است.
دوئل نکونام - ویسی در ورزشگاه فولاد، اتفاق عجیبی که شاید به وقوع بپیوندد.
دوشان ولاهوویچ ممکن است به چلسی بپیوندد، اگر مدیران چلسی حاضر شوند در ازای او، روملو لوکاکو را به یوونتوس بدهند.
دوشان ولاهوویچ ممکن است به چلسی بپیوندد، اگر مدیران چلسی حاضر شوند در ازای او، روملو لوکاکو را به یوونتوس بدهند.
بعد از بی‌نتیجه ماندن تلاش کمیته پنج‌جانبه برای حل مشکل انتخاب رئیس جمهور لبنان، پاریس از ریاض خواسته، نظر به اهمیت نقش ایران، تهران به این کمیته بپیوندد؛ از همین رو ایران هفته آتی در نشست این کمیته حاضر خواهد شد.
آئورلیو دی‌لورنتیس اجازه نمی‌دهد کریستیانو جونتولی به یوونتوس بپیوندد، ضمن اینکه تاکید کرد فهرستی 40 نفره از مربیان دارد که مربی بعدی ناپولی را از بین آن‌ها انتخاب می‌کند.
اینیگو مارتینز با بارسا به توافق رسیده تا به این تیم بپیوندد و طبق قرارشان اگر بارسا او را نخرد، باید به این بازیکن خسارت بپردازد.
بازیکن پیکان با پرداخت 4.5 میلیارد به این باشگاه می‌تواند آزادانه به هر تیمی که می‌خواهد بپیوندد.
سدریک باکامبو در زمستان 2020 قرار بود به بارسلونا بپیوندد ولی در راه سفر به بارسلون اطلاع دادند که توافق منتفی است و از او عذرخواهی کردند.
رضا بلیوند، بازیکن پارس، پس از برخورد با بازیکن خودی و مرادمند، کارش به بیمارستان کشیده شد.
چند گروه متفاوت که پیشنهادهایی را برای خرید منچستریونایتد ارائه کرده‌اند امیدوار هستند که بتوانند از دیوید بکام، اسطوره این باشگاه، به عنوان برگ برنده استفاده کنند.
وزیر خارجه سوئد امروز ابراز امیدواری کرد که کشورش بتواند تا پیش از اواسط ماه جولای به ناتو بپیوندد.
به نظر می رسد هافبک تیم گل گهر سیرجان در ساعات پایانی نقل و انتقالات به سپاهان بپیوندد.
چند تیم دیگر لیگ برتر ایران هم در پی جذب پاکدل بودند. شاید نعمتی هم به تبریز بپیوندد و زوج پرسپولیسی تراکتور تکمیل شود
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بدون مشکل قانونی می‌تواند به جمع آبی پوشان پایتخت بپیوندد.
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بدون مشکل قانونی می تواند به جمع آبی پوشان پایتخت بپیوندد.
در صورتی که افزایش سرمایه بانک‌ها به وقوع بپیوندد و وعده وزیر اقتصاد محقق شود، ضمن آن که کفایت سرمایه اغلب بانک‌ها به بیش از استاندارد ۸ درصد می‌رسد، توان تسهیلات‌دهی به مردم و بنگاه‌های اقتصادی نیز افزایش می‌یابد و اندکی از فشار‌های سنگین اقتصادی از دوش عموم مردم کمتر می‌شود.
رضا اطری مجبور شد بلافاصله بعد از جشن ازدواج خود به اردوی تیم ملی برای سفر به قرقیزستان بپیوندد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد جامعه اروپایی انتظار دارد ترکیه به تحریم‌های ضدروسیه پایبند باشد.
کیلیان امباپه از روبرت لواندوفسکی خواسته تا تابستان گذشته در پاری سن ژرمن به او بپیوندد.
سیدجواد حسینی کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن نوشت: «کشیدن چادر‬⁩ از سر زنان مومن دست منافقین و سرویس‌های جاسوسی خارجی را رو کرد که اصل اسلام و انقلاب را نشانه گرفته‌اند و فوت ⁧‫مهسا امینی‬⁩ را بهانه قرارداده‌اند. ⁧‫خون غیرتمندان‬⁩ به جوش آمده؛ کاش دولت اجازه بدهد تا جوانان غیور حسینی و فاطمی طومار ⁧‫اغتشاشگران‬⁩ مفسد را بپیچند.»
شیخ دیاباته مهاجم پیشین استقلال که قرار است به پرسپولیس بپیوندد به شدت هواداران را ناراحت کرده و طرفداران استقلال علیه او شعار دادند.
معاون وزیر صمت با بیان اینکه لوازم خانگی گران نمی شود، گفت: قیمت ها باید به گونه ای باشد که کالاها قابلیت صادرات پیدا کنند؛ در صورت گرانی نه تنها بازار داخل بلکه بازار خارج هم از دست می رود.
شاخص کل بورس روز شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۳۲۲۶ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۰۴ هزار و ۴۲۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ را بخوانید.
یک کارشناس بازار سرمایه به تشریح وضعیت بازار سرمایه پس از اتمام مذاکرات برجام پرداخت و گفت: باید دو سناریوی موجود یعنی توافق و عدم توافق را در این زمینه در نظر گرفت و برمبنای این دو سناریو، سمت و سوی بازار سرمایه را پیش‌بینی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ