مدافع پیکان گفت: خطاب به آقای مهاجری می‌گویم که خوب نیست اینچنین واقعیت را پنهان کنید، بازیکنان باید از شما موضوعات خوب یاد بگیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره ایرانی جدید اتحاد کلبا نمایش درخشانی در دیدارهای دوستانه داشته و مجیدی امیدوار است تا وینگر ایرانی‌اش در لیگ هم بدرخشد.
یحیی گل محمدی در بازی حساس برابر تراکتور علاوه بر محمد عمری درهای ترکیب را به سوی یک بازیکن جوان دیگر از محصولات آکادمی گشود.
نکونام ادامه داد: می‌گویم بازیکن می‌خواهم و الان هم اسم می‌آورم تا فردا نگویند که نکونام بازیکن نخواست. ما لیست اولیه دادیم، ولی هیچ کدام از بازیکنان جذب نشدند. مهرداد محمدی هم که آمد، من خودم با هر دو برادر (مهرداد و میلاد) صحبت کردم و کریمی با مهرداد قرارداد بست که این واقعاً کار بزرگی بود.
سردار رادان فرمانده نیروی انتظامی گفت: آن کسی که من اسمش را میگذارم دزد لباس پلیس، بخواهد با رفتار و اعمالش ، چهره زحمتکش همکاران ما خدشه دار کند ما با او یار و همراه نیستیم.
دو تا نکته کنکوری هم هست که اگر به عرضتان نرسانم، می‌ترسم مشغول‌الذمه شما بشوم! اول اینکه بعضی‌ها برای افزایش طعم و رنگ کشک و کدو، گوجه هم به آن می‌افزایند. عده‌ دیگری هم، کشک و کدو را تبدیل به کشک و کدو و بادمجان می‌کنند. دوم اینکه، کشک و کدو را می‌توان به عنوان یک پیش‌غذا در نظر گرفت و در سفره مهمانی هم برایش جایی باز کرد.
یکی از کاربران توئیتر با انتشار این تصویر نوشت: کتابی که فردوسی سروده اسمش شاهنامه‌اس نه فردوسی!
گل اول ذوب‌آهن مقابل فولاد روی یک اوت دستی بلند بود؛ پرتاب کننده این اوت اما نادر محمدی نبود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره احتمال اشتباه داوری در بازی با مس رفسنجان گفت: تیمی که بازی را برده درباره داوری صحبت نمی‌کند، اما در مجموع تیم داوری عملکرد خوبی داشتند و صحنه‌های حساسی را قضاوت کردند.
خویچا کواراتسخلیا، ستاره جوان ناپولی در ادامه درخشش های خود در این فصل، رکورد خاصی را به نام خود در لیگ ایتالیا به ثبت رساند.
نوشاد عالمیان بعد از درخشش در مسابقات گرند اسمش سنگاپور صعود قابل توجهی در رنکینگ جهانی داشت.
امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایران انتخاب شده است.
نوشاد عالمیان تنها پینگ پنگ باز باقیمانده ایران در مسابقات گرند اسمش سنگاپور با کسب سه پیروزی متوالی به جدول حذفی این رقابت ها راه یافت.
نوشاد عالمیان دومین دیدار خود در مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش سنگاپور را با پیروزی برابر حریف بلژیکی به پایان رساند.
نوشاد عالمیان دومین دیدار خود در مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش سنگاپور را با پیروزی برابر حریف بلژیکی به پایان رساند.
نخستین دیدار نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش سنگاپور با پیروزی برابر حریف برزیلی همراه بود.
حمید مطهری می‌گوید اگر شی پرتاب شده به سمت مهرداد عبدی به گردن او می‌خورد، فوتبال ایران امروز تعطیل می‌شد.
در شبی که لیورپول 7 گل به منچستریونایتد زد، مثلث خط حمله این تیم نقش پررنگی در این پیروزی تاریخی داشت.
پیشکسوت باشگاه استقلال پیدا شدن ترکیب اصلی را عامل موفقیت استقلال در هفته‌های اخیر می‌داند.
نکته بحث‌برانگیز درباره این اتفاق اخیر ادعای «حرفه‌ای»‌بودن طرفین است. جایی که گویی مسئولان فولاد به دنبال اخراج نکونام در بازی نخست بودند، ولی چون او برنده شد، در عمل انجام‌شده قرار گرفتند و دیگری رفتار نکونام است که در آستانه دیدار سرنوشت‌سازی که می‌توانست در کارنامه حرفه‌ای او نقطه عطفی باشد، تسلیم شد و تیم را ترک کرد
اولیای یکی از افراد دچار مسمومیت که تمایل ندارد اسمش بیان شود می‌گوید: «پسر من تعریف کرد که یک لحظه بوی ماهی گندیده سرکلاس آمد و بعد مدرسه به بچه‌ها ماسک داد که بزنند و از کلاس خارج شوند. یک‌سری از بچه‌ها حالشان بدتر بوده، به اورژانس و نیرو‌های امنیتی زنگ زدند و چند نفر از بچه‌ها را به مراکز درمانی منتقل کردند که پسر من هم جز آن‌ها بوده است.» این مادر درباره علائم پسرش ادامه داد: «از علائم باقی بچه‌ها در جریان نیستم، اما پسرم دل درد داشت و دور ناف‌اش درد می‌کرد.»
فتح‌الله‌زاده: اسم بازیکن خارجی بزرگ‌مان را نمی‌گویم چون رقیب زیاد است
باشگاه النصر که با جذب کریستیانو رونالدو اسمش را سر زبان‌ها انداخته است، حالا در صدد جذب یکی از دروازه‌بان‌های سرشناس فوتبال اروپاست.
سرمربی رئال مادرید پس از صعود تیمش به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به تمجید از رودریگوی جوان پرداخت.
کیلیان امباپه، ستاره پی اس جی، می گوید رئال به خوبی از رسانه‌ها برای قرار دادن بازیکنانش در فهرست توپ طلا استفاده می کند. او توپ طلا را نیز حق کریم بنزما دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ