شاخص کل بورس دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۲۷۲۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۰۴ هزار و ۶۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱ را بخوانید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۱۳۷۱ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۵۲۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز سه شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۳۰۱۵۹ واحدی بر روی کانال و میلیون و ۱۲۸ هزار و ۳۷۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۱۷۷۸۹ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۵۸ هزار و ۵۶۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۸۶۹۴ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۲۰۲ هزار و ۱۰۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۲۶۰۴۱ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۸۳ هزار و ۴۱۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۹۴۹۰ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۴۳ هزار و ۹۲۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۶۵۲۵ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۹۶ هزار و ۱۲۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۱۱۲۸۲ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۶۲ هزار و ۶۱۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۲۱۴۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۰۸ هزار و ۳۴۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۲۱۴۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۰۸ هزار و ۳۴۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۰۴۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۴۵ هزار و ۱۳۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۰۴۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۴۵ هزار و ۱۳۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ را بخوانید.
دانشمندان دانشگاه کالیفرنیای جنوبی در یک دستاورد جدید علمی متوجه شدند که سالمندانی که سخاوتمندی بیشتری در زمینه بخشش پول به دیگران دارند، بیشتر در معرض ابتلا به آلزایمر هستند.
میثم فدایی سرپرست فرابورس ایران عصر دوشنبه در لایوی اینستاگرامی توضیحاتی را در خصوص «حذف حجم مبنا»، «تغییرات در مواجهه با تخلفات معامله‌گران» و «عرضه‌های اولیه» ارائه کرد.
مدیرعامل فرابورس ایران به جلسه اخیر سازمان خصوصی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سازی که برای تعیین‌تکلیف عرضه سهام سرخابی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها برگزار شد، اشاره کرد و گفت: برخی مراحل برای تکمیل فرآیند عرضه سهام، باقی‌مانده که اگر به صورت منظم پیش برود، طی هفته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های آتی شاهد درج نماد و عرضه سهام سرخابی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها در بازار پایه فرابورس هستیم
بر اساس اطلاعیه‌های منتشر شده در سایت کدال ۹ شرکت بورسی افزایش سرمایه خود را نزد شرکت‌ها ثبت کردند. کدام شرکت‌ها افزایش سرمایه دادند؟
مدیر برنامه‌ریزی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار گفت: برخی از افراد که درصدی از سهام عدالت خود را به فروش رسانده‌اند، به همان نسبت سود آنها کاهش پیدا می‌کند و سود سهام به دارندگان جدید سهام عدالت واریز می‌شود.
های وب در پاییز ۶۰۶ میلیارد تومان فروش داشته که ۱۳ درصد نسبت به تابستان افت کرده و در سطح فروش بهار است. سود خالص شرکت در بهار ۳۲۳ میلیارد تومان و در تابستان ۴۹۰ میلیارد تومان بوده که در پاییز افت شدیدی کرده و به ۲۰۸ میلیارد تومان رسید (۲۵۰ ریال در ازای هر سهم) رسیده است. حاشیه سود ناخالص شرکت در تابستان ۸۸ درصد و در پاییز ۴۸ درصد بوده است.
نقاط حمایت و مقاومت از جمله مهمترین مفاهیم در بحث تحلیل تکنیکال به شمار می‌روند و اغراق نیست اگر بگوییم که این مفاهیم کلیدی‌ترین بحث در ساختار تحلیل تکنیکال به شمار می‌روند.
شاخص کل بورس روز شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۵۵۱۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۸۲ هزار و ۷۹۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.
چند ماهی است که مسئولین وعده پرداخت سود سهام عدالت را به سهامداران می دهند و قرار بود این سود در روزهای ابتدایی اسفندماه به حساب سهامداران واریز شود. چرا سود سهام عدالت هنوز به حساب سهامداران واریز نشده است؟
اتفاق مهم و تاثیرگذار بر بازار‌های مالی در سراسر جهان و ایران جنگ روسیه و اکراین است که موجب رشد شدید قیمت کامودیتی‌ها شده؛ به طوری که آلومینیوم در سقف قیمتی حدود ۳۸۰۰ دلار، روی ۴۱۰۰ دلار، مس ۱۰۶۰۰ دلار و نفت تا ۱۲۰ دلار رشد کرده اند.
بعد از گذشت حدود سه سال از عمر ارز ۴۲۰۰ تومانی سرانجام امروز یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ نمایندگان مجلس تصمیم گرفتند که این ارز رانتی را حذف کنند و بنابراین در سال ۱۴۰۱ دیگر خبری از ارز ۴۲۰۰ تومانی نخواهد بود. در گفتگو با حسن حسین نیا از کارشناسان بازار سرمایه به بررسی تاثیر حذف ارز ۴۲۰۰ بر بورس پرداخته ایم.
شاخص کل بورس شنبه ۶ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۲۳۵۲۶ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۹۰ هزار و ۷۷۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.
فولاد کاوه جنوب کیش دوره ۹ ماهه منتهی به آذر سال ۱۴۰۰ را با سود خالص حدود ۲ هزار میلیارد تومانی (معادل ۱۳۴ تومان به ازای هر سهم) پشت سر گذاشت که ۲۰ درصد کمتر از دوره مشابه سال گذشته می‌باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ