فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک مرد جوان که اقدام به سرقت جیب بری از زائرین حرم حضرت عبدالعظیم حسینی(ع) می کرد، خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهریار- رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران از دستگیری چهار مأمور قلابی در شهر اندیشه خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان مسلحانه که از شهروندان با تهدید و ایجاد رعب و وحشت سرقت می‌کردند، خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از دستگیری متهمی که اقدام به تبلیغ و فروش مواد روانگردان در فضای مجازی می‌کرد، خبر داد.
فرمانده انتظامی البرز از شناسایی و انهدام یک باند بزرگ فیشینگ حرفه ای با کلاهبرداری ۱۰ میلیاردریالی در این استان خبرداد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴ سارق به عنف منزل در شمال شهر تهران خبر داد.
جانشین پلیس آگاهی فراجا از دستگیری ۹۷ نفر در اجرای مرحله سوم طرح سراسری شناسایی و پلمب شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز خبر داد.
فرمانده یگان انتظامی مترو پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری نوجوان جیب بر در ایستگاه مترو امام خمینی حین سرقت خبر داد.
فرمانده یگان انتظامی مترو پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری نوجوان جیب بر در ایستگاه مترو امام خمینی حین سرقت خبر داد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش مأموران کلانتری میرزا کوچک خان ۳ متهم به ۲۸ فقره جیب بری در مشهد به دام افتادند.
دادستان تاکستان از دستگیری یک خانم جوان کلاهبردار خبر داد که با وعده پرداخت سود ۵ تا ۷ درصد ماهانه به سپرده افراد از ۵۰۰ نفر کلاهبرداری کرده و از این طریق ۶۰ میلیارد تومان به جیب زده است.
کرج- سرپرست پلیس آگاهی استان البرز گفت: زنی که در مناطق شلوغ کرج اقدام به ۱۵ فقره سرقت و جیب بری کرده بود توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت شناسایی و دستگیر شد.
سرپرست پلیس آگاهی استان البرز گفت: زنی که در مناطق شلوغ کرجاقدام به ۱۵ فقره سرقت و جیب بری کرده بود توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت شناسایی و دستگیر شد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو نفر متهم جیب بر که در دربی پایتخت اقدام به جیب بری می‌کردند خبر داد و گفت از متهمان ۷ دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک مرد جوان که اقدام به سرقت جیب بری از زائرین حرم حضرت عبدالعظیم حسینی(ع) می کرد، خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۵ مرد جوان پس از بازی دربی استقلال و پیروزی خبر داد و گفت: متهمان به ۵۰ فقره جیب بری اعتراف کردند.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت، از دستگیری دو سارق خبر داد که از شهروندان زورگیری می کردند.
معاون پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی گفت: معتاد متجاهر، دستگیر و به مراکز ماده ۱۶ فرستاده می‌شود. دو، سه ماه آنجا می‌ماند و دوباره به خیابان بر می‌گردد. سیکل ما معیوب است. مرکز ماده ۱۶ که ۳۲ کیلومتر از تهران دورتر است، به‌طور ناگهانی معتاد را بدون پول، بدون متادون و بدون هیچ حرفه‌ای رها می‌کند. معتاد با جیب خالی و بدون غذا چه می‌کند؟ دوباره بر می‌گردد به پاتوق.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه از متهمان ۸ دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد تصریح کرد: متهمان ۳۵ الی ۳۹ ساله در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و سرقت در نازی آباد به روش جیب بری به مدت بیش از ۲ ماه با همدستی یکدیگر اعتراف و اظهار داشتند تا کنون مرتکب ۵۰ فقره سرقت مشابه شدند.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری اعضای باند ۴ نفره زنان جیب بر محله نازی آباد خبر داد.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری اعضای باند ۴ نفره زنان جیب بر محله نازی آباد خبر داد
سرپرست سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک جوان جیب بر خبر داد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری مأمور قلابی هنگام اخاذی/ ویروس شبه ایدز!/ کلاهبرداری زوج جوان با صرافی آنلاین/ ۸۰ فقره سرقت در پرونده باند دزدان سابقه دار/ پسر معتاد مظنون به قتل مادر/ قتل به خاطر ۵۰ میلیون تومانی که گم شد/ شکار مردان با وعده ازدواج موقت!/ پایان جیب بری‌های سریالی عروس و خواهر شوهر‌ها
در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد ۳ زن با حضور در مساجد و ایجاد درگیری‌های سوری با یکدیگر، از جیب بانوان اموال با ارزش سرقت کرده و متواری می‌شوند.
جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۳ زن جیب بر که در مساجد از خانم‌ها سرقت می‌کردند خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ