فرمانده یگان انتظامی مترو پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری نوجوان جیب بر در ایستگاه مترو امام خمینی حین سرقت خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق خودرو در حال سرقت و کشف اموال سرقتی خبر داد.
فرمانده یگان انتظامی مترو پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری نوجوان جیب بر در ایستگاه مترو امام خمینی حین سرقت خبر داد.
عباس عبدی : مجازات‌های کلان مالی برای پوشش زنان نتیجه ندارد و این کار به نوعی پول درآوردن برای کسری بودجه است که نه قانونی است و نه اخلاقی. به جای آنکه تولید را تقویت کرد، دنبال کاستن از جیب مردم رفته‌اند. می‌دانید چرا؟ چون نمی‌توانید شلاق بزنید و زندان کنید، مردم برای نقض قواعد پوشش تعریف شده؛ چنین مجازات‌هایی را ناپسند می‌دانند، لذا راه میانبر پول درآوردن از طریق جریمه نقدی برگزیده شده است. غافل از اینکه جریمه مربوط به تخلفات و جرایم درجه پایین و عموما بدل از حبس است.
مجازات‌های کلان مالی برای پوشش زنان نتیجه ندارد و این کار به نوعی پول درآوردن برای کسری بودجه است که نه قانونی است و نه اخلاقی. به جای آنکه تولید را تقویت کرد، دنبال کاستن از جیب مردم رفته‌اند. می‌دانید چرا؟ چون نمی‌توانید شلاق بزنید و زندان کنید، مردم برای نقض قواعد پوشش تعریف شده؛ چنین مجازات‌هایی را ناپسند می‌دانند، لذا راه میانبر پول درآوردن از طریق جریمه برگزیده شده است. غافل از اینکه جریمه مربوط به تخلفات و جرایم درجه پایین و عموما بدل از حبس است.
ادن هازارد بعد از فسخ قراردادش با رئال مادرید قصد دارد بازنشسته شود ولی مادرید را ترک نخواهد کرد و در این شهر زندگی می‌کند.
در پنجاه و چهارمین جلسه شورای تحول و تعالی سازمان ثبت، راه اندازی سکوی (پلتفرم) ارائه خدمات متمرکز و بدون توقف ثبتی تا پایان سال عنوان شد.
وزیر امور خارجه امارات اعلام کرد: مذاکره بهترین راه برای دستیابی به سازش در حل بحران سیاسی سودان است.
یک کارشناس اقتصادی گفت: تجارت بدون دلار می تواند اقتصاد آمریکا را فلج کند و از سوی دیگر آمریکا نمی تواند علیه کشورهای دیگر سلطه گری کند.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری فروشنده مواد مخدر و کشف مواد مخدر از نوع شیشه خبر داد.
مرحله دوم مقدماتی لیگ برتر بسکتبال با تعیین هشت تیم راه یافته به پلی اف به پایان رسید.
میکل آرتتا از انگیزه بالای آرسنال برای بازی فردا برابر اورتون خبر داد و گفت که می خواهند با کسب پیروزی، به امتیاز 60 برسند.
کاپیتان تیم ملی کاراته گفت: صحبت‌های صافی در خصوص من بی‌انصافی بود و همیشه به گونه‌ای کار کردم که توقعات را بالا بردم.
روز سه شنبه مایکروسافت اعلام کرد که آن‌ها از تکنولوژی به کار رفته در چت جی. پی. تی، که توسط شرکت اپن ای. آی (OpenAI) واقع در سانفرانسیکو توسعه یافته، برای تقویت موتورجستجو بینگ و مرورگر وب ادج استفاده خواهد کرد.
فرزین رئیس بانک مرکزی گفت: در گام اول کلیه نیازهای ارزی مردم مثل دانشجویی و مسافری و درمانی تامین می‌شود.
نسل Z (به عنوان اولین نسل اجتماعی که از جوانی با دسترسی به اینترنت و فناوری دیجیتال قابل حمل رشد کرده است نسلی که متولدین سال‌های ۱۹۹۷ تا ۲۰۱۰ میلادی را در بر می‌گیرد) در حال منسوخ کردن آن چیز‌هایی که زمانی ما آن را دوست داشتیم. آیا اکنون زمان آن است که گوگل موتور جستجوی شماره یک به سرنوشتی مشابه بسیاری از موارد منسوخ شده گذشته دچار شده و در فراموشی محو شود؟
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مراحل پلی‌آف و پلی‌اوت لیگ برتر مردان با سیستم ویدئوچک برگزار می‌شود.
دبیر شبکه فن بازار ملی ایران از راه اندازی فن بازار تخصصی حوزه معدن تا پایان سال خبر داد.
جنبش النجباء عراق به مناسبت سالروز پیروزی این کشور مقابل گروه تروریستی داعش بیانیه ای را صادر کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تمرینات ویژه ای را برای بازیکنان رده امید در آخرین روزهای ارزیابی فنی داخلی برگزار کرد؛ نفراتی که قرار است در پایان جام جهانی نسل بعدی فوتبال ایران را شکل بدهند.
رئیس جمهور اوکراین مدعی شد که کشورش در حال تغییر روند جنگ با روسیه است.
مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه گفت: تلاش می‌شود که تا پایان امسال بخش میانی خط ۶ راه اندازی شود تا یکپارچگی تردد در بخش شمالی خط ۶ حفظ شود.
بن‌بست سیاسی همچنان بر تحولات سیاسی این روزهای عراق غلبه دارد و هیچ کدام از ابتکارعمل‌ها و نشست‌ها منجر به راهکار مورد رضایت همه طرف‌های سیاسی نشده است.
به نظر می‌رسد که فرانکی دی‌یونگ، هافبک هلندی بارسا، چاره‌ای جز ترک این باشگاه ندارد.
پایان رویای امارات در راه جام‌جهانی با شکست مقابل استرالیا

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ