مراسم انتخاب برترین‌های سال فوتبال جهان در پاریس برگزار شد. آرژانتینی‌ها بیشترین برندگان جوایز فیفا در این مراسم بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام یوفا، لیونل مسی، ارلینگ هالند و کوین دی‌بروینه، به عنوان نامزدهای بهترین بازیکن فصل 23-2022 فوتبال اروپا معرفی شدند.
با اعلام یوفا، لیونل مسی، ارلینگ هالند و کوین دی‌بروینه، به عنوان نامزدهای بهترین بازیکن فصل 23-2022 فوتبال اروپا معرفی شدند.
با اعلام یوفا، لیونل مسی، ارلینگ هالند و کوین دی‌بروینه، به عنوان نامزدهای بهترین بازیکن فصل 23-2022 لیگ قهرمانان اروپا معرفی شدند.
با اعلام یوفا، لیونل مسی، ارلینگ هالند و کوین دی‌بروینه، به عنوان نامزدهای بهترین بازیکن فصل 23-2022 معرفی شدند.
آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید، می‌گوید حضور لیونل مسی در اینترمیامی را به دقت دنبال می‌کند و همانطور که گفته به حضور در لیگ MLS علاقه‌مند است.
ستاره آرژانتینی تیم فوتبال اینتر میامی با یک قهرمانی دیگر می‌تواند به رکورددار کسب جام در تاریخ تبدیل شود.
لیونل مسی در سال ۲۰۰۶، قرارداد خود را از نایکی به آدیداس تغییر داد، قراردادی که به نظر می‌رسد که برای شرکت آلمانی به شدت سودرسان و برای شرکت آمریکایی یک ضرر بزرگ بوده است.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، بار دیگر شادی گل خاصی را در بازی اینترمیامی برابر شارلوت به نمایش گذاشت.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، بار دیگر شادی گل خاصی را در بازی اینترمیامی برابر شارلوت به نمایش گذاشت.
بازی اینترمیامی و شارلوت اف‌سی که قرار بود اولین بازی لیونل مسی در لیگ MLS باشد به تعویق افتاد چرا که اینترمیامی با ستاره آرژانتینی‌اش در لیگز کاپ به مراحل بالای تورنمنت رسیده است.
توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ، تحت تاثیر درخشش لیونل مسی در اینترمیامی قرار گرفته است.
بعد از درخشش لیونل مسی در مقابل اف‌سی دالاس و گل تماشایی او از یک ضربه ایستگاهی، سرمربی اینترمیامی به ستایش از این ستاره آرژانتینی و مهارت او در ضربه‌های آزاد پرداخت.
لوکا مودریچ، ستاره رئال مادرید یکی از ستا‎ره‌هایی که مورد توجه باشگاه الهلال قرار گرفته و آبی‌های شهر ریاض پس از ناکامی در جذب لیونل مسی، با یک پیشنهاد نجومی قصد به خدمت گرفتن مرد کروات را دارند.
کمتر مربی‌ای در تاریخ به مرزی رسیده که گواردیولا آن را درنوردیده است، او باارزش‌ترین است.
زرق و برق مراسم فیفا در پاریس و قدم گذاشتن روی صحنه‌ای که مسی برای هفتمین بار عنوان مرد سال را گرفت، باعث نشد که علی دایی پرسش مهم مردم ایران از رئیس فیفا یادش برود. او بازهم نماینده لایقی برای کشور بود
در این مراسم خاطره انگیز برای ایرانی‌ها، علی دایی، چهره پرآوازه فوتبال ایران در جهان، برای نخستین بار در تاریخ به عنوان اهداکننده یکی از جوایز فیفا روی صحنه آمد. این در حالی است که تا کنون همه مدعوین ایرانی مراسم فیفا در حد یک تماشاچی در تالار مراسم فیفا حضور پیدا می‌کردند.
در این مراسم خاطره انگیز برای ایرانی‌ها، علی دایی چهره پرآوازه فوتبال ایران در دنیا، برای نخستین بار در تاریخ به عنوان اهداکننده یکی از جوایز فیفا روی صحنه آمد. تا کنون همه مدعوین ایرانی مراسم فیفا در حد یک تماشاچی در تالار مراسم فیفا حضور پیدا می‌کردند
علی دایی اولین ایرانی روی سِن مراسم برترین‌های فیفا / لئو مسی مردسال ۲۰۲۲ فوتبال جهان شد
علی دایی چهره ویژه ایرانی‌ها در مراسم مردسال فوتبال جهان / لئو مسی هشتمین عنوان را ربود
علی دایی چهره ویژه ایرانی‌ها در مراسم مردسال فوتبال جهان / لئو مسی هشتمین عنوان را ربود
فدراسیون بین‌المللی فوتبال سه نامزد نهایی برای کسب عنوان بهترین بازیکن مرد فیفا را معرفی کرد.
مارسلو گایاردو شب گذشته رسما اعلام کرد که مربی تیم منتخب النصر و الهلال در بازی برابر پی اس جی خواهد بود. دیداری که می‌تواند تقابل دوباره رونالدو و لیونل مسی باشد.
کاری از دست مرد ۳۷ ساله کروات در مقابل رقص پا، شوت و پاس‌های هم‌نوع او در آرژانتین برنیامد تا او با گریه زمین لوسیل را ترک کند.
سرخیو راموس، مدافع اسپانیایی پاری سن ژرمن، تاکید مرد رابطه بسیار خوبی با لیونل مسی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ