مارکوس رشفورد از منچستریونایتد بهترین بازیکن ماه فوریه لیگ برتر شد. عنوان بهترین مربی نیز به اریک تن‌هاخ رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانک سپه با توجه به استقبال و اعتماد گسترده هموطنان عزیز، جوایز چهل‌ و سومین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز (ریالی و ارزی) این بانک را افزایش داد.
لنز ایرانسل با برگزاری جشنواره تابستانی، به کاربرانی که بیشترین دقیقه تماشای بی‌وقفه را در این پلتفرم داشته باشند، جوایز ویژه اهدا می‌کند.
جوایز چهل‌ و سومین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز (ریالی و ارزی) بانک سپه با شعار «در مدار مهربانی، از مردم برای مردم» با میلیاردها ریال جوایز نقدی اعلام شد.
ستاره خط حمله تیم ملی ایران همزمان دو جایزه تورنمنت کافا را دریافت کرد.
جوایز برندگان 50 میلیون تومانی جشنواره "حامی یک رنگ" طی مراسمی، با حضور مدیران ارشد بانک شهر و پیشکسوتان دوتیم استقلال و پرسپولیس اهداء شد.
رئیس هفدهمین دوره از مسابقات روبوکاپ آزاد ایران میزان جایزه نقدی و حمایت مالی از تیم های برگزیده این مسابقات را تشریح کرد.
جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا، از افزایش چشمگیر مبالغ اختصاص یافته به جام جهانی زنان که در تابستان آینده در استرالیا و نیوزلند برگزار می‌شود، خبر داد.
جوایز بهترین‌های سال فوتبال شهر لندن اهدا شد و این آرسنالی‌ها بودند که جوایز اصلی را دریافت کردند.
تیم فوتسال مس سونگون ورزقان بیشترین سهم را در مراسم برترین‌های سال داشت.
مراسم اهدای جوایز قهرمانان مسابقات بین المللی مستریونیورس ۲۰۲۳ رامسر در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار شد.
ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن با 8 امتیاز بیشتر نسبت به هم باشگاهی فرانسوی خود جایزه بهترین بازیکن سال جهان را کسب کرد.
رئیس فدراسیون جودو گفت: شرایط تعلیق را به فرصت تبدیل کرده و کارهای زیربنایی خوبی انجام شد و بر همین اساس دو نماینده در المپیک ۲۰۲۴ پاریس خواهیم داشت.
هیات داوران سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر  متشکل از: هادی آرزم، علی رحیمیان، هوشنگ جاوید، رضا مهدوی، بهزاد عبدی، مجیدی اخشابی، اولگا خومووا(رئیس کنسرواتور سنت پترزبورگ)، آنتوان تننوف (آهنگساز و رئیس اتحادیه آهنگسازان روسیه) است. در بخش آهنگسازی موسیقی بی کلام دیپلم افتخار به محمد علی نجف پور برای آلبوم «اوراد» رسید. در بخش خوانندگی موسیقی دستگاهی، دیپلم افتخار را  سید محسن حسینی برای آلبوم «جز عشق ندارم هنری»دریافت کرد. در بخش آهنگسازی موسیقی معاصر و ارکسترال ایرانی بی‌کلام امیر حسین سمیعی برای آلبوم «اروند» جایزه باربد را از آن خود کرد. دیپلم افتخار خوانندگی موسیقی پاپ و تلفیق به غلامرضا صنعتگر و عارف علیزاده برای آلبوم «تهران جان» و جازه باربد به وهاب ابراهیمی برای آلبوم «باید ستاره شد» رسید.
مسابقات بدمینتون جام فجر با قهرمانی اندونزی در بخش انفرادی مردان به پایان رسید.
1500 دلار جایزه نقدی، تندیس جشنواره و لوح تقدیر این بخش به حیدر جمعه برای نمایش «امل» از عراق تعلق گرفت. 1500 دلار جایزه نقدی، تندیس جشنواره و لوح تقدیر این بخش به مرجان آقانوری برای نمایش «آلاء» از ایران به‌عنوان اثر برگزیده رسید. 1500 دلار جایزه نقدی، تندیس جشنواره و لوح تقدیر بخش کارگردانی به جواد الاسدی برای نمایش «امل» از عراق به‌عنوان اثر برگزیده رسید. نمایش «امل» به کارگردانی جواد الاسدی از عراق با دریافت 1500 دلار جایزه نقدی، تندیس جشنواره و لوح تقدیر به‌عنوان بهترین نمایش این بخش معرفی شد.
اتحادیه جهانی کشتی جوایز و پاداش دلاری نفرات برتر مسابقات رنکینگ‌دار کرواسی را اعلام کرد.
اتحادیه جهانی کشتی جوایز و پاداش دلاری نفرات برتر مسابقات رنکینگ‌دار کرواسی را اعلام کرد.
میکل آرتتا، مربی آرسنال، بهترین مربی ماه های نوامبر و دسامبر لیگ برتر انگلیس شد و جایزه بهترین بازیکن نیز به مارتین اودگارد، ستاره نروژی آرسنال، رسید.
لیونل مسی و کیلیان امباپه، علاوه بر رقابت بر کسب قهرمانی جام جهانی، به دنبال تصاحب توپ و کفش طلای این رقابت ها هستند.
نامزدهای جوایز سالانه انجمن تنیس حرفه‌ای مردان جهان (ATP) اعلام شدند.
در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پولهای زیادی رد و بدل می‌شود که به یک میلیارد دلار هم می‌رسد.
در جام جهانی 2022 قطر پولهای زیادی رد و بدل می‌شود.
پیش از شروع دیدار رئال و آینتراخت فرانکفورت، جوایز بهترین های فصل لیگ قهرمانان و لیگ اروپا به بازیکنان دو تیم اهدا شد.
بر اساس جمع‌بندی آرای اعضای آکادمی چهاردهمین دوره جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران نامزدهای این رقابت در بخش‌های فنی اعلام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ