یک روزنامه آمریکایی گزارش داده واشنگتن قادر به تخلیه ۸۰۰ هزار بشکه نفت ایران که در یک نفت‌کش توقیف شده هست نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: علاوه بر پرداخت تسهیلات تکلیفی بانک رفاه ۷۹۴ هزار و ۵۰۰ فقره وام قرض الحسنه به ارزش ۶۷ هزار میلیارد ریال به بازنشستگان تامین اجتماعی به صورت الکترونیکی و بدون ضامن پرداخت شده است.
مدیرعامل بانک مسکن گفت: بانک مسکن تا نیمه مردادماه سال جاری مبلغ ۷۹۵ هزار و ۹۸۶ میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن پرداخت کرده است.
زنجان- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ۱۳۷ هزار و ۸۰۰ واحد در محدوده بافت‌های فرسوده کشور در حال ساخت است که امیدواریم به رقم ۲۰۰ هزار واحد در این بافت‌ها برسد.
باشگاه سپاهان برای فروش شهریار مغانلو ۸۰۰ هزار دلار در نظر گرفته است.
رشت- مدیرعامل توزیع برق گیلان با اشاره به پرداخت پاداش برای ۸۰۰ هزار مشترک خوش مصرف گیلانی، گفت: گذر از تابستان داغ با مدیریت مصرف محقق می‌شود.
فرمانده انتظامی بم از کشف یک هزار و ۸۰۰ قطعه مرغ قاچاق که به سمت مرزهای شرقی کشور حمل می‌شد، از یک دستگاه کامیون توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.
سازمان ملل متحد با اشاره به احتمال گریختن بیش از ۸۰۰ هزار نفر از سودان در صورت تداوم درگیری‌ها، نسبت به وقوع بحران پناهندگی در این منطقه هشدار داد.
سازمان ملل متحد با اشاره به احتمال گریختن بیش از ۸۰۰ هزار نفر از سودان در صورت تداوم درگیری‌ها، نسبت به وقوع بحران پناهندگی در این منطقه هشدار داد.
نماینده سازمان ملل از تلاش هزاران نفر برای فرار از شرایط آشفته و ناامن سودان خبر داد.
پالایشگاه‌های خصوصی در استان شاندونگ چین در مارس، ۸۰۰ هزار بشکه در روز نفت و میعانات ایران را خریداری کردند.
یک نشریه کره شمالی از ثبت‌نام حدود ۸۰۰هزار نفر از شهروندان این کشور در ارتش پیونگ‌یانگ برای مقابله با آمریکا خبر داد.
روزنامه «رودونگ سینمون» کره شمالی نوشت که دانش‌آموزان و کارگران تمایل خود را برای ثبت نام در ارتش و مقابله با ایالات متحده آمریکا اعلام کرده‌اند.
کره شمالی مدعی است که تقریبا ۸۰۰ هزار نفر برای جنگ علیه آمریکا در ارتش ثبت نام کرده اند.
مهمترین اتفاق معاملات امروز بازار سرمایه فتح دوباره کانال یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحد بود.
معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن از تامین ۲۳ هزار و ۸۰۰ هکتار زمین در داخل محدوده شهرها برای نهضت ملی مسکن خبر داد.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از انجام بیش از ۷ هزار و ۶۰۰ نفر ساعت کار در نهضت تامین زمین خبر داد و گفت: در نتیجه این اقدامات ۲۳ هزار و ۸۰۰ هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن تامین شده است.
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به پرداخت ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی، افزود: تا پایان سال ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان دیگر پرداخت می‌شود.
یزدی زاده با اشاره به برخی برآوردها از بودجه سال آتی مبنی بر پیش‌بینی درآمد ۸۰۰ هزار میلیارد تومان دولت از طریق مالیات تصریح کرد: وصول این میزان درآمد کار سخت و پیچیده‌ای نیست.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرد : از ابتدای سال جاری تا هفته ابتدایی آذر ماه، ۲۳۲ ناشر از طریق سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان سود سنواتی پرداخت کردند.
انزلی- سرپرست معاونت محیط زیست دریایی و تالاب‌های سازمان‌محیط زیست پسروی آب را از چالش های مهمی تالاب انزلی برشمرد و گفت: سالانه ۸۰۰ هزار متر مکعب رسوب وارد تالاب می شود.
بنا بر اعلام بازرس فدراسیون تیروکمان و طبق حکم قطعی دادگاه، این فدراسیون موظف به پرداخت ۱۳ هزار و ۸۰۰ دلاری بابت مربی وقت تیم ملی است.
معاون حقوقی و وصول مطالبات یک بانک دولتی گفت: هیچ دستورالعمل و بخشنامه‌ای مبنی بر صدور اجراییه برای دریافت جریمه توسط این بانک وجود ندارد.
رشت- نماینده رشت و خمام در مجلس با اشاره به اینکه کلیات طرح تبدیل وضعیت ۸۰۰ هزار نیروی قراردادی به تصویب نمایندگان مجلس رسیده است، گفت: هشت وزیر در لیست استیضاح قرار دارند.
بازار سهام در هفته پایانی سال ۱۴۰۰ اگرچه با فشار طبیعی عرضه‌ها روبه روست، اما میتواند با چالش جدیدی هم مواجه شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ