مدیر ندامتگاه قزل‌حصار گفت: از ابتدای سال ۸۰۰ نفر از زندانیان ندامتگاه قزل‌حصار با اخذ مجوز از اداره فنی‌حرفه ای استان البرز موفق به کسب گواهینامه مهارتی استادشاگردی شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شمار قربانیان رانش هولناک زمین در ایالت «هیماچال پرادش» به ۶۵ نفر رسید؛ بیش از ۸۰۰ نفر نیز تا کنون از منازل مسکونی خود در شمال هند تخلیه شده‌اند.
شمار قربانیان رانش هولناک زمین در ایالت «هیماچال پرادش» به ۶۵ نفر رسید؛ بیش از ۸۰۰ نفر نیز تا کنون از منازل مسکونی خود در شمال هند تخلیه شده‌اند.
افلاطونی با اشاره به آمار مهاجرت به مازندران ادامه داد: حدود ۸۰۰ هزار نفر طی دو سال اخیر به مازندران مهاجرت کرده‌اند و اگر همینطور ادامه یابد شاهد مهاجرت‌های گسترده از استان‌های فارس و سیستان و بلوچستان که فرونشست‌های زیاد در آن صورت می‌گیرد، خواهیم بود.
اگر در چین طی ۴ دهه ۸۰۰ میلیون نفر از زیر خط فقر مطلق بیرون آمدند، نتیجه غلبه ادبیات توسعه بر شعار گرایی بود و اگر در ایران ۳۰ میلیون نفر زیر خط فقر هستند که یک سوم شان در همین یک دهه اخیر فقیر شده اند، به علت غلبه شعارگرایی بر ادبیات توسعه بوده است.
سرپرست سازمان امداد و نجات گفت: ۵ استان کشور در ۲ روز گذشته درگیر سیل ‌و آبگرفتگی بودند و امدادگران هلال‌احمر به ۸۰۰ نفر حادثه‌دیده در این استان‌ها امدادرسانی کردند.
سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر به تشریح خدمات امداد و نجات در ۶ استان متأثر از سوانح جوی در ۲۴ ساعت گذشته پرداخت.
سازمان ملل متحد با اشاره به احتمال گریختن بیش از ۸۰۰ هزار نفر از سودان در صورت تداوم درگیری‌ها، نسبت به وقوع بحران پناهندگی در این منطقه هشدار داد.
سازمان ملل متحد با اشاره به احتمال گریختن بیش از ۸۰۰ هزار نفر از سودان در صورت تداوم درگیری‌ها، نسبت به وقوع بحران پناهندگی در این منطقه هشدار داد.
نماینده سازمان ملل از تلاش هزاران نفر برای فرار از شرایط آشفته و ناامن سودان خبر داد.
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: بیش از ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر با شناورهای مسافری و بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر نیز با شناورهای تفریحی در مدت ۲۰ روز از آغاز طرح نوروزی سفر کردند.
روزنامه «رودونگ سینمون» کره شمالی نوشت که دانش‌آموزان و کارگران تمایل خود را برای ثبت نام در ارتش و مقابله با ایالات متحده آمریکا اعلام کرده‌اند.
کره شمالی مدعی است که تقریبا ۸۰۰ هزار نفر برای جنگ علیه آمریکا در ارتش ثبت نام کرده اند.
عضو کمیسیون بهداشت درخصوص تعداد دانش‌آموزان مسموم شده می‌گوید: «تا ۸ اسفند مسمومیت خفیف ۷۹۹ دانش‌آموز در قم گزارش شده است، درباره بروجرد هم چیزی‌که امروز در جلسه مطرح شد از دوم تا نهم اسفند نزدیک به ۴۰۰ نفر از دانش‌آموزان مسمومیت خفیف داشتند.»
دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: پیش‌بینی ما این است که بین ۷۰۰ تا ۸۰۰ نفر در کاروان بازی‌های آسیایی هانگژو خواهیم داشت.
دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: پیش‌بینی ما این است که بین ۷۰۰ تا ۸۰۰ نفر در کاروان بازیهای آسیایی هانگژو خواهیم داشت.
ترکیه از افزایش تلفات زلزله این کشور به بیش از ۲۹۰۰ کشته و بیش از ۱۵ هزار و ۸۰۰ زخمی خبر داد.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از انجام بیش از ۷ هزار و ۶۰۰ نفر ساعت کار در نهضت تامین زمین خبر داد و گفت: در نتیجه این اقدامات ۲۳ هزار و ۸۰۰ هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن تامین شده است.
تالش- فرمانده انتظامی گیلان از رفع تصرف ۷۳ هزار و ۸۰۰ متر مربع اراضی ملی در تالش خبر داد و گفت: ۹ نفر از متهمان این پرونده دستگیر و تحویل مراجع قضایی داده شدند.
اگر بخواهید بازی آرژانتین با فرانسه را در ورزشگاه تماشا کنید با توجه به بازار سیاه به وجود آمده در قطر باید هر نفر ۲۰ هزار دلار پرداخت کند که با قیمت این لحظه‌ی دلار باید ۸۰۰ میلیون تومان خواهد شد.
شاهسونی تاکید کرد: بر اساس مطالعه وزارت بهداشت در ۲۷ شهر با جمعیت تقریبا ۳۵ میلیون نفر مشخص شد در سال ۱۴۰۰ میزان مرگ‌های منتسب به ذرات معلق در کشور، ۲۰ هزار و ۸۰۰ نفر بوده است که از این میان سهم تهران ۶۴۰۰ مرگ اعلام شد. بر این اساس توجه به توصیه‌های بهداشتی برای به حداقل رساندن آثار و عوارض آلودگی هوا ضروری است.
به گفته یک مقام رسمی نیجریه، سیل در این کشور امسال حدود ۵۰۰ نفر را به کام مرگ کشانده و ۸۰۰ هزار نفر را هم آواره کرده است.
بر اساس گزارش سازمان ملل متحد، ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر یا تقریباً نیمی از جمعیت سومالی از خشکسالی رنج می برند، و از میان آنها ۲۱۳ هزار نفر در معرض خطر گرسنگی هستند.
سمنان- مسئولان بهزیستی می گویند در سال جاری نزدیک به ۸۰۰ نفر با اورژانس اجتماعی سمنان تماس گرفتند و این نشان می دهد که مردم اهمیت ورود کارشناسانه به آسیب های اجتماعی را دریافته‌اند.
مدیرعامل شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران گفت: تعداد دست فروشان از ۳۱ هزار نفر به پنج هزار و ۸۰۰ نفر رسیده و در برنامه مقرر شده که این تعداد را نیز کاهش دهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ