طبق اطلاعیه کاخ سفید، جو بایدن پس از دندان‌درد و نیاز فوری و ناگهانی به عصب‌کشی دندان، قرار ملاقاتش با دبیرکل ناتو را به امروز (سه‌شنبه) موکول کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دندان درد برای خیلی از مردم کماکان یک کابوس تلقی می شود.
درختان انار یوسف‌آباد معروف بود، اما آنچه آن را معروف و زبانزد خاص و عام می‌کرد خواص درمانی انارهایش بود، آن هم زمانی که خیلی‌ها از مخدر تریاک به‌عنوان دارویی برای تسکین نوزادانی که دچار دل‌درد یا گوش‌درد و دندان‌درد می‌شدند استفاده می‌کردند.
اگر تابه‌حال گرفتار دندان‌درد شده باشید پس می‌دانید که در آن شرایط فقط به یک چیز فکر می‌کنید: خلاص‌شدن از این درد. درد دندان چه تناوبی باشد و چه ممتد و چه نوسان دار، به‌هرحال آزاردهنده است و می‌تواند تمام روزتان را خراب کند یا جلوی خواب شبتان را بگیرد.
دندان درد در افراد مختلف شکل های گوناگونی دارد . گاهی اوقات آزار دهنده است اما گاهی اوقات می توان آن را تحمل کرد . گاهی اوقات دندان درد به حدی آزار دهنده است که حتی به اطراف فک ها نیز کشیده می شود . التهاب لثه، سردرد، تب و بدطعم شدن دهان نیز میتواند از پیامدهای دندان‌درد باشد.
التهاب لثه، سردرد، تب و بدطعم شدن دهان نیز میتواند از پیامد‌های دندان‌درد باشد.
یک مجموعه‌دار آماتور این فسیل را در دهه ۱۹۹۰ در معدنی در بلژیک پیدا کرد. فسیل متعلق به یک پرنده دندان‌دار است که قدمت آن به حدود ۶۶.۷ میلیون سال پیش می‌رسد، که زمانی نزدیک به برخورد سیارکی است که دایناسور‌های غیرپرنده را منقرض کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ