شهردار منطقه ۵ تهران درباره پس‌گیری ملک ۷ هزار متری به ارزش ۷۰۰ میلیارد تومان پس از ۹ سال توضیحاتی ارائه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پژمان بازغی رئیس صنف بازیگران سینما و بازیگر فیلم پرونده باز است، در اکران مردمی فیلم پرونده باز است در سینما ارگ تجریش نسبت به صدور حکم برای برخی سینماگران از جمله سعید روستایی واکنش نشان داد. او همچنین مضمون فیلم پرونده باز است را بخشش خواند و تاکید کرد این چیزی است که این روزها باید بیشتر به آن توجه کرد. پرونده باز است آخرین فیلم کیومرث پوراحمد همچنان در حال اکران است.
هنگامی که زائران بیت‌الله الحرام به میهن باز می‌گشتند، از ورود یک نفر از میان ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر به ایران جلوگیری شد و مساله زمانی رسانه‌ای شد که سخنگوی وزارت خارجه از جلوگیری عربستان برای بازگشت علی‌اکبر رائفی‌پور خبر داد و مشخص نبود چرا عربستان به او اجازه همراهی با سایر زائران کاروان اعزامی از تهران را نداده است.
هاشمی‌ رفسنجانی روز بیست و پنجم تیر ۱۳۷۹ در مورد اتفاق عجیب افتادن چند خمپاره در فضای باز وزارت اطلاعات و نقش سازمان مجاهدین خلق نوشته‌است.
علی مطهری نوشت: روس‌گرا‌ها بدانند که روسیه تکیه گاه محکمی نیست و به سیاست «نه شرقی نه غربی» باز گردند
جهانگیری گفت: در جلسه آخر که می‌خواست راجع به قیمت بنزین تصمیم گیری شود در حضور آقای روحانی من باز این را مطرح کردم که آقای روحانی برخورد خیلی بدی در جلسه کردند. یعنی شاید تنها برخورد تلخ بین من و آقای روحانی همان جلسه بود که در حضور سران و جمعی از سه قوه بود.
علی ضیاء استوری جدیدی در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد.
ماجرای مهسا کاملا برنامه ریزی شده بود، موضوع جمع شده ولی حل نشده و برای حل آن باید تمهیدات جدی بیندیشیم
شاهرود- یک‌بار دیگر ماجرای قطع درختان در شاهرود اعتراض برخی شهروندان را به دنبال داشته است قرائن و شائبه‌های مطرح شده خبر از انجام این کار از سوی شهرداری می‌دهد.
با وجود تمام سخت‌گیری‌ها و هشدار‌ها به متقلبان مبنی بر محروم‌شدن از تحصیل باز هم دیروز در‌حالی‌که هنوز دو ساعت از برگزاری کنکور تجربی نگذشته بود، سؤالات شیمی و فیزیک روی چند کانال تلگرامی قرار گرفت.
چین می‌گوید در یک ماه گذشته ۴۰ نفر بر اثر کرونا جان باخته‌اند، اما تصاویر ماهواره‌ای ماجرای دیگری را روایت می‌کنند. مراکز جسدسوزی سراسر کشور نسبت به چند ماه گذشته و مدت مشابه در سال قبل، شاهد مراجعه بسیار بیشتری هستند و نعش‌کش‌ها در کنار آن‌ها صف می‌کشند.
پای مهاجم هلندی تیم فوتبال پرسپولیس به طرح سوال از وزیر ورزش در مجلس شورای اسلامی باز شد.
پای مهاجم هلندی تیم فوتبال پرسپولیس به طرح سوال از وزیر ورزش در مجلس شورای اسلامی باز شد.
احمد حکیمی‌پور گفت: مرحوم شیبانی حساسیت جناحی نداشت، ولی نسبت به مسائلی که به حقوق مردم باز می‌گشت حساس بود. هرچند در طیف‌بندی، اصولگرا محسوب می‌شد، اما در مجلس دوم ایشان در لیست جریان اصلاح‌طلب هم قرار گرفته بود. وقتی بازرگان فوت کرده بود، به خاطر می‌آورم ایشان در مجلس با همان پالتوی معروف، در حال کپی کردن وصیت مرحوم بازرگان بود
همانطور که مارکا روز پنجشنبه گزارش داد، کریم بنزما برای حضور در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ دعوت شده است.
شهردار تهران می‌گوید شهرداری هیچ‌وقت اتوبوس‌ها را برای بستن میدان‌ها استفاده نکرده است: «ما دنبال این هستیم که راه‌ها را باز کنیم تا ترافیکی ایجاد نشود، آن وقت شما می‌گویید اتوبوس‌ها را گذاشتیم تا راه را ببندیم؟»
با توجه به اینکه باشگاه سانتاکلارا دریافت پول نقد را نیز رد کرده، به هر ترتیب باید دید که مدیریت فعلی باشگاه به چه طریق می‌تواند این گره کور شده را باز و نگرانی‌ها بابت ادامه حضور محبی را برطرف کند.
ماجرای دیسکالیفه شدن سجاد غلامی یکی از اتفاقات عجیب این روز‌های کشتی بود که به نظر برای تعیین میزان قصور و اشتباه افراد باید تأمل بیشتری کرد.
رفیعی، نماینده مجلس گفت: مجلس همچنان پیگیر عملکرد دستگاه های فرهنگی و دیگر مجموعه ها در ماجرای فوت خانم مهسا امینی است.
نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی و رئیس فعلی حزب لیکود به حکم دادگاه مجبور است هدیه ۳۰۰ هزار دلاری که در دوران نخست وزیری‌اش دریافت کرده را باز پس دهد.
زن جوان گفت: از تماس شکوفه در آن ساعت روز فهمیدم که باز هم با یک مشکل حاد خانوادگی روبه رو شده است و مرا آخرین امید خود می‌داند تا مانند همیشه تاروپود از هم گسسته زندگی او را به یکدیگر گره بزنم، اما من با پاسخ‌هایی کوتاه صحبت درباره زندگی اش را به فرصت دیگری موکول کردم و با قطع شدن تلفن صدای شکستن قلب او را نیز شنیدم و به همین دلیل استیکری با مفهوم شرمندگی و ناراحتی برایش فرستادم تا بدین گونه از قدیمی‌ترین دوستم عذرخواهی کرده باشم.
ابزار رفع تحریم‌ها در دستان دولت است و اینک انتظار مردم اینست که دولت در موقعیت مناسب کنونی این گره را باز کند و به ماجرای چندین ساله مذاکرات هسته‌ای از موضع قدرت پایان دهد.
ابزار رفع تحریم‌ها در دستان دولت است و اینک انتظار مردم اینست که دولت در موقعیت مناسب کنونی این گره را باز کند و به ماجرای چندین ساله مذاکرات هسته‌ای از موضع قدرت پایان دهد.
دزدان موبایل قاپ در چشم بهم زدنی بار دیگر در اتوبان نیایش دست به سرقت از زن جوان زدند. این در حالی است که در سرقت مشابهی که چندی پیش اتفاق افتاد، زورگیر محارب شناخته شده است.
هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در دوره ریاست مهدی تاج، با استناد به تحریم‌های آمریکا در دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ که از عوامل دخیل در پرداخت نشدن به موقع قرارداد مارک ویلموتس بوده، از این کشور و رئیس جمهور سابق آمریکا در دادگستری تهران شکایت کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ