این نسل به دنبال بازآفرینی یا بازپس‌گیری احساس عاملیت خود، برای تعیین هویت و سرنوشت خویش هستند. آن‌ها باور به برپایی یک قانون برابر فراجنسیتی دارند، همان برابری که نسل گذشته را ناایمن می‌کند، منشأ ایمنی و خواست نسل جدید است، آن‌ها خود را در مقابله با قوانین والدمنشانه (تحکمی) مصمم دیده‌اند و در سطوح خانواده، مدرسه، دانشگاه و جامعه آن را برنمی‌تابند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از نگاه محمدتقی رخشانی، مدیر روزنامه زاهدان، سیستان یک برکه آب یا یک کپه خاک نیست؛ سیستان بخشی از هویت ملی و خاستگاه اساطیر ایران است که برای کشورمان جایگاه ویژه‌ای دارد. او می‌گوید: «پیوند سیستان و ایران، وثیق و تعیین‌کننده است. درنتیجه وقتی درباره سیستان صحبت می‌کنیم، مقوله‌ای فراتر از اقتصاد و معیشت را باید مدنظر قرار دهیم.»
سرپرست اداره‌کل دامپزشکی مازندران خاستگاه بیماری را کریمه اوکراین خواند و گفت: نخستین بار در سال ۱۹۴۴ اپیدمیولوژی این بیماری در کریمه اوکراین تحت‌عنوان تب خونریزی‌دهنده اعلام و در سال ۱۳۹۶، بیماری از طریق افغانستان و پاکستان وارد ایران و در بخش‌هایی از کشور ما شایع شد.
مسابقات کشتی باچوخه در گود زینل خان در شهر اسفراین در حال برگزاری است. این مسابقات هر ساله در روز ۱۴ فروردین ماه در این محل برگزار می‌شود که این دور از مسابقات امسال به دلیل تقارن با ماه مبارک رمضان به ۳ اردیبهشت موکول شد. کشتی با چوخه در ایران از قدمت بسیار طولانی برخوردار بوده و خراسان شمالی نیز یکی از مناطقی است که از گذشته‌های دور همواره خاستگاه کشتی گیران بنامی بوده است.
تقی‌پور، نویسنده کتاب «ایران و اسراییل در دوران سلطنت پهلوی» گفت: ما در ادبیات فارسی ضرب المثلی تحت عنوان "پسر کو ندارد نشان از پدر" داریم. دولت جعلی اسرائیل کنونی با استقرار سلطنت رضاخان خاستگاه مشترکی دارند که جنگ جهانی اول است. برای اینکه ایران همگام با رویداد‌های منطقه پیش برود، یک قحطی مصنوعی درست کردند.
اگر از منظر خاستگاه نظری بخواهیم به این متن‌ها و روایت‌هایی که درباره دکتر هادی خانیکی در این کتاب آمده، بنگریم و آن را صورت‌بندی کنیم، می‌توان او را در سه چهره یا در سه موقعیت قرار داد؛ مبارز سیاسی، سیاست‌گذار و دانشگاهی. تعابیر دیگری هم از زبان شخصیت‌های مختلف در توصیف او به‌کار رفته که می‌توان به این موارد اشاره کرد: کنشگری مرزی، میانجی حل بن‌بست‌ها، سیاستمداری اخلاق‌مدار یا سیاستمدار رفیق. کتاب در عین اینکه به شخصیت و آرای خانیکی می‌پردازد ستایشنامه‌ای درباره گفتگو و تعامل هم است.
زلزله‌‌‌شناسان و متخصصان سازه معتقدند تهران شرایط پیچیده‌‌‌ای از این نظر دارد. هم به لحاظ مشخصات سازه‌‌‌ای و هم از نظر وضعیت طبیعی زمین و ویژگی‌‌‌های زمین‌‌‌شناختی. خاستگاه زمین در شمال تهران سنگی اما در جنوب آبرفتی است؛ در جنوب تهران تراکم جمعیت و خانه‌‌‌های فرسوده و حتی خانه‌‌‌های با عمربنای کمتر اما با مقاومت پایین‌‌‌تر در برابر زلزله، بیشتر از شمال شهر است.
گرچه همه رودبار را به عنوان خاستگاه زیتون کشور می شناسند اما سهم ناچیز این شهرستان از سطح زیرکشت این محصول و همچنین کمبود آب مهم ترین چالش های پیش روی زیتونکاران است.
مسجد از ابتدای اسلام تاکنون جایگاه ویژه ای در بین مسلمانان و کشورهای اسلامی داشته است. این مکان مقدس علاوه بر نقش عبادی مذهبی، خواستگاه تجمعات اجتماعی و بررسی و رفع مشکلات مختلف بوده است.
صاحبان پنج رسانه بزرگ دنیا صهیونیست‌ها هستند که در برهه‌ای از زمان ۹۴ درصد از اخبار دنیا در این رسانه‌ها تولید می‌شد و انتشار می‌یافت. با آمدن اینترنت و ماهواره که خاستگاه آن ارتش آمریکا است، باز هم محتوای اخبار در دست آن‌ها است.
ارایه تخفیف ویژه اینترنت برای کاربران نئو بانک فردا
هنوز باشگاه شارلروا انتقال این بازیکن ایرانی را رسما اعلام نکرده، ولی به نظر می‌رسد کار‌های انتقال او انجام شده و بزودی علنی خواهد شد.
عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: خاستگاه بی‌حجاب‌ها یا اختلاس‌گران، حقوق‌های نجومی بگیران، یا اهالی معاملات خلاف شرعند و بسیاری از بی‌حجاب‌ها به این خانواده‌های غیرمتعهد باز می‌گردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ