صفدر نیازی شهرکی، معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی از علاقمندی ایران برای تعمیق روابط در حوزه‌های آبیاری هوشمند، مدیریت بهینه آب، ارتقای بهره‌وری آب در بخش کشاورزی و مدیریت پایدار خاک با فائو خبر داد.
معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: اعتبارات طرح‌های آب و خاک استان هرمزگان به منظور فراهم‌سازی زیرساخت‌های لازم برای افزایش تولیدات کشاورزی در راستای تامین امنیت غذایی افزایش می‌یابد.
رئیس موسسه تحقیقات برنج کشورگفت: با همکاری معاونت زراعت و معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی، طرح‌هایی برای افزایش عملکرد تولید برنج در خشکه‌کاری با سیستم آبیاری قطره‌ای در دست انجام است.
معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی بر گسترش همکاری‌های کشاورزی ایران و ازبکستان تاکید کرد.
معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی از تجهیز بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار هکتار از اراضی قابل کشت کشور به سامانه‌های نوین آبیاری خبر داد.
معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: استمرار در اجرای برنامه الگوی کشت، هدفگذاری شورای راهبردی تحقیقات آب و خاک است.
معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: اولویت دولت سیزدهم تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام بخش آب و خاک است.
معاون آب و خاک وزیر جهاد کشاورزی گفت: هشت میلیون و ۵۰۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی در سطح کشور وجود دارد که ۵۶ درصد آن با آب‌های زیرزمینی آبیاری می‌شود.
معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: با توجه به محدودیت منابع پایه باید برای پایداری امنیت غذایی تلاش کنیم و در این راستا باید بهره‌وری در آب و خاک را ارتقا دهیم.
معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی، بر کاهش فاصله بین مزرعه و تحقیق و تسریع در انتقال دانش محققان به مزارع کشور در بکارگیری طرح‌های آبیاری نوین تاکید کرد.
معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: مرمت کل قنات کشور به ۲۶ همت (هزار میلیارد تومان) سرمایه نیاز دارد.
معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: در پروژه مطالعه انواع روش های نوین برای سیستم آبیاری هوشمند "زمان" فاکتور مهمی است.
معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده تاکنون ۳۵ میلیارد تومان ردیف اعتباری برای حفاظت از خاک کشاورزی در نظر گرفته شده است.
معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده تاکنون ۳۵ میلیارد تومان ردیف اعتباری برای حفاظت از خاک کشاورزی در نظر گرفته شده است.
رئیس ستاد معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به تنوع زیستی در خاک بر حفظ آن به عنوان یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر امنیت غذایی تاکید کرد.
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه تأمین آب و غذا از چالش‌ها و مسائل اصلی آینده جهان خواهد بود تاکید کرد: دولت تأکید ویژه ای بر صیانت از منابع آب و خاک، به ویژه خاک دارد.
سرپرست معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: در قانون مصوب شده آب مجازی نام تمام محصولاتی که آب بری بالا دارند، آمده و ۰.۵ درصد تعرفه تعیین شده شامل تمام کالاها نمی شود.
معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: تقریبا ۹۵ درصد غذای انسان به طور مستقیم به خاک وابسته است به همین دلیل تغذیه و تقویت خاک از اهمیت خاصی برخوردار است.
«تورج فتحی» معاون دفتر آب و خاک سازمان حفاظت محیط زیست گفت: محل‌‎های دفن زباله همواره یکی از عوامل آلوده‌کننده آب‌های زیرزمینی است. معمولا زباله‌ها چه در سایت‌های دائمی و چه در محل‌های موقت باشد، هر زمان انباشته و تلنبار شوند، شیرابه این زباله‌ها در بستر جایی که تخلیه می‌شوند به درون زمین و آب‌خوان‌ها نفوذ کرده و در نتیجه سفره‌های آب زیرزمینی را آلوده می‌کنند.
سرپرست معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی از احیا، بازسازی و مرمت ۲ هزار رشته قنوات در طرح آبخیز تا جالیز تا پایان سال جاری در کشور خبر داد.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان بر ضرورت تشکیل هر چه سریعتر دولت در این کشور تأکید کرد و افزود: موضع حزب الله در خصوص مذاکرات دریایی و دفاع از حقوق لبنان هرگز تغییر نخواهد کرد.
رشت- معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به پیگیری جدی طرح جامع حفاظت آب و خاک کشور گفت: این طرح با محوریت استان های شمالی اجرا می شود.
رشت- معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی تغییر کاربری اراضی در حاشیه شهرها را نگران کننده عنوان کرد و گفت: تحقیق، آموزش و دانش محوری در حوزه آب و خاک در اولویت قرار دارد.
سرپرست معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: تاکنون اندازه‌گیری آب آبیاری ۳۵ محصول کشاورزی توسط محققان فنی و مهندسی کشاورزی انجام شده که نزدیک به ۸۵ درصد تولیدات کشاورزی را تشکیل می‌هند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ