رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت کم نظیر رهبر انقلاب از سربازان خود در سنگر وکالت مردم در آغاز سال چهارم فعالیت مجلس نقطه عطفی در این دوره چهار ساله محسوب می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه انگلیسی فاش کرد که همزمان با پایان ریاست دبیرکل کنونی ناتو تا اکتبر سال آتی، رئیس‌جمهور آمریکا به دنبال جایگزینی استولتنبرگ با رئیس کنونی کمیسیون اتحادیه اروپا است.
رئیس امارات متحده عربی به پوتین گفته است که از اقدامات رهبری روسیه در مقابله با شورش حمایت می کند.
حمایت‌های همه جانبه رهبری از دولت سیزدهم این تصور را در افکار عمومی به وجود آورده که این دولت به توصیه‌های رهبری بدون کم و کاست عمل خواهد کرد و هیچیک از رهنمود‌های ایشان را نادیده نخواهد گرفت.
این نماینده سابق مجلس اضافه کرد: «صد‌ها حوزه و رشته علمی، فناوری و صنعتی با فناوری هسته‌ای به مرحله تکنولوژی برتر می‌رسند. یعنی ایران تا به حال هزینه تحریم را پرداخته است و به‌طور طبیعی حاضر نیست آنچه تا امروز به آن رسیده است را واگذار کند.»
سردار حاجی‌زاده با تاکید بر اینکه فعالیت‌های موشکی از ابتدا تا کنون مورد حمایت و تأیید فرمانده معظم کل قوا بوده و هست، گفت: زمانی که گزارش ساخت این موشک را خدمت ایشان ارائه کردیم، معظم له نام فتاح را برای این موشک برگزیدند؛ همکاری‌های سپاه با دولت تاکنون در هیچ دولتی به اندازه دولت فعلی نبوده لذا از همکاری‌های وزارت دفاع نهایت سپاسگزاری را داریم.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت کم نظیر رهبر انقلاب از سربازان خود در سنگر وکالت مردم در آغاز سال چهارم فعالیت مجلس نقطه عطفی در این دوره چهارساله محسوب می شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت کم نظیر رهبر انقلاب از سربازان خود در سنگر وکالت مردم در آغاز سال چهارم فعالیت مجلس نقطه عطفی در این دوره چهارساله محسوب می‌شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت کم نظیر رهبر انقلاب از سربازان خود در سنگر وکالت مردم در آغاز سال چهارم فعالیت مجلس نقطه عطفی در این دوره چهار ساله محسوب می‌شود.
آیت‌الله سلیمانی، نماینده مجلس خبرگان رهبری و نماینده سابق ولی‌فقیه در سیستان‌و‌بلوچستان مورد سوء‌قصد قرار گرفت‌ و ‌جان خود را از دست داد. استاندار مازندران گفته با اطلاعاتی که به دست آمده است حکایت از این موضوع است که فرد ضارب شناخت دقیقی از آیت الله سلیمانی نداشته و آیت الله سلیمانی برای انجام امور بانکی خود به یکی از بانکها مراجعه کردند.
پس از حدود ۱۲ سال، در نشست علنی امروز مجلس، کلیات لایحه ارتقای امنیت زنان در برابر سوءرفتار به تصویب رسید؛ این لایحه پاسخی به مطالبات بیش از سه دهه رهبر انقلاب و نیز بانوان برای تصویب یک قانون جامع حمایت از زنان است.
کلیات لایحه ارتقای امنیت زنان در برابر سو رفتار در نشست علنی امروز مجلس پس از حدود ۱۲ سال به تصویب رسید. این لایحه پاسخی به مطالبات بیش از سه دهه رهبر انقلاب و نیز بانوان برای تصویب یک قانون جامع حمایت از زنان است.
کلیات لایحه ارتقای امنیت زنان در برابر سوء رفتار در نشست علنی امروز مجلس پس از حدود ۱۲ سال به تصویب رسید. این لایحه پاسخی به مطالبات بیش از سه دهه رهبر  انقلاب و نیز بانوان برای تصویب یک قانون جامع حمایت از زنان است.
یک عضو فراکسیون زنان مجلس لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی و ارتقای امنیت زنان در برابر سوءرفتار را تکمیل کننده قانون حمایت از خانواده دانست و گفت: یکی از مطالبات پرتکرار رهبری مساله مقابله با ظلم علیه زنان است. شاید اگر تاکیدات ایشان وجود نداشت هیچگاه چنین لایحه‌ای در دستور قوه قضائییه و دولت قرار نمی‌گرفت و به مجلس نمی‌رسید. امروز هم مجلس به پشتوانه همین نگاه فکری است که به دنبال تصویب این لایحه است.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیاست قطعی ما در بودجه این بود که توجه به محرومیت زدایی و تأمین معیشت مردم داشته باشیم، گفت: قصد داشتیم در کنار آن افزایش سقف بودجه نداشته باشیم که مجلس در این کار موفق بوده است.
عضو پیشین مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اقدام اخیر رهبری و در امتداد آن اقداماتی که دولت برای عفو برخی متهمان حوادث اخیر اعلام کرده انجام خواهد داد، توطئه آمریکا در برنامه‌ریزی برای ایجاد تقابل مردم و نظام را به کلی خنثی کرد.
در پی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مرجعیت شیعه، مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای این اقدام موهن را وحشی گری فرهنگی دانست و آنرا روی دیگر سکه حمایت دولت فرانسه از منافقین ارزیابی کرد.
با برگزاری بیست و ششمین مجلسه کمیسیون راهبری کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال دولت، پیش نویس لایحه قانون حمایت و حفاظت از داده های شخصی بررسی و برای ارائه به کارگروه نهایی شد.
عضو کمیسیون انرژی مجلس، با بیان اینکه شبکه بانکی باید همسو با فرامین رهبری در مسیر حمایت از تولید حرکت کنند، گفت:پتروشیمی از صنایع پیشرو و ارزآور است و حمایت مالی از آن برای کشور مفید است.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: تقویت رسانه‌هایی مانند ایران اینترنشنال و بی بی سی، کار کردن برای این رسانه‌ها و حمایت از این رسانه‌ها گناه کبیره است و مقابله با این رسانه‌ها جهاد رسانه‌ای است.
حجت الاسلام کعبی عنصر چهارم جهاد را فرمان‌برداری از رهبری الهی دانست و گفت: رهبر الهی خواه رسول‌الله باشد و خواه ائمه اطهار باشند و خواه در عصر غیبت ولی فقیه باشد بنابراین اگر هر کدام از این عناصر چهارگانه رعایت نشود جهاد فی سبیل الله نخواهد بود.
آیت الله کعبی عنصر چهارم جهاد را فرمان‌برداری از رهبری الهی دانست و گفت: رهبر الهی خواه رسول‌الله باشد و خواه ائمه اطهار باشند و خواه در عصر غیبت ولی فقیه باشد بنابراین اگر هر کدام از این عناصر چهارگانه رعایت نشود جهاد فی سبیل الله نخواهد بود.
نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۰ مهرماه) مجلس شورای اسلامی پیش از ورود به دستور کار و بعد از نشست غیرعلنی با حضور وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی پیرامون حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور با شعار‌هایی همچون «خونی که در رگ ماست/ هدیه به رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده/ آماده‌ایم، آماده»، «مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر» و «نیروی انتظامی تشکر تشکر» از امینت آفرینان کشور حمایت و علیه استکبار جهانی و فتنه گران شعار سر دادند.
نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه 10 مهرماه) مجلس شورای اسلامی پیش از ورود به دستور کار و بعد از نشست غیرعلنی با حضور وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی پیرامون حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور با شعارهایی همچون «خونی که در رگ ماست/ هدیه به رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده/ آماده‌ایم، آماده»، «مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر» و «نیروی انتظامی تشکر تشکر» از امینت آفرینان کشور حمایت و علیه استکبار جهانی و فتنه گران شعار سردادند
بررسی رویکرد رهبر انقلاب اسلامی در یک سالگی دولت‌های مختلف نشان می‌دهد که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، در سال اول شروع به کار همه دولت‌ها، با حمایت از آن‌ها، تلاش کرده‌اند انگیزه و اعتماد بنفس آن دولت را افزایش دهند. اما به نظر می‌رسد حمایت‌های امسال رهبری بیش از ادوار گذشته بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ